quote:
Op maandag 20 oktober 2014 14:08 schreef Peunage het volgende:[..]
Ja ik hoor er veel goeds over. Maar ik vraag mij af wat zoiets kost, 2 weken rondtoeren zoals jij deed. Kun je daar wat meer over vertellen?

Je kan het zo duur maken als je wil. Ik was al een paar jaar niet op vakantie geweest, woonde bij papa&mama thuis terwijl ik fulltime werkte (dus veel geld over

) en ik had therapie nodig (relatiebreuk). Het werd dus een dure vakantie voor mij.

Voor autohuur+retourvlucht was ik iets van ¤ 1200 kwijt. Overnachtingen kostten in totaal ook iets van ¤ 1200. Overnachtingen waren duur omdat ik eigenlijk altijd de avond ervoor ofzo een hotel boekte (flexibiliteit

). Verder was ik ¤ 20-30 per dag kwijt aan eten&drinken. En dan nog de uitstapjes (een cruise hier, een cruise daar, een dagje Six Flags, toegang tot National Parks) wat ook gemiddeld 2 tot 3 tientjes per keer kostte. Een dagje Grand Canyon (dagtrip vanuit Las Vegas per vliegtuig + helikoptervlucht @ Grand Canyon) kostte ook een paar honderd ¤uro.

Die vakantie heeft mij tussen de ¤ 3500 en ¤ 4000 gekost, exclusief het shoppen.