SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
Deze keer vroeg de gozer aan de douane:quote:
Ja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:19 schreef xaban06 het volgende:
Kan je met je NLse ID icm de Turkse nufus cuzdani TR inkomen zonder visum?
Je boarding pass. Serieus.quote:
Je hebt daar speciale visiumkaartjes voor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:55 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Je boarding pass. Serieus.
Dat heb ik gemerkt ja. Toen we laatst terug naar Nederland gingen vliegen vroeg men aan m'n reismaatje nog of hij bij aankomst in Turkije echt niets heeft gekregen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:55 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Je hebt daar speciale visiumkaartjes voor.
Je foto is niet zichtbaar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:59 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ] çıkış wordt alleen nooit afgestempeld.
Nu wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:00 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Je foto is niet zichtbaar.
Als je met paspoort reist krijg je bij aankomst en vertrek een stempel.
Ik zie het.quote:
Ligt op de balie.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:02 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Ik zie het.
Dat formulier ken ik niet. Goed om te weten voor de volgende keer.
ibraz etmek = tonenquote:Op maandag 20 oktober 2014 08:59 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ] çıkış wordt alleen nooit afgestempeld.
Zelfs ik kende dat wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
ibraz etmek = tonen
Kende ik nog niet. Weer wat geleerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door sylvesterrr op 20-10-2014 09:40:08 ]
quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb trouwens zowaar mooie vakantieplannen voor eind volgend jaar.
Op 1 november 2015 is de NYC Marathon. Dat ga ik combineren met een weekje vakantie in NYC. Daarna vlieg ik door naar de westkust om een weekje door te brengen in San Francisco & Los Angeles. Wat heb ik SFO en LA gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neem mij meeeee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op 1 november 2015 is de NYC Marathon. Dat ga ik combineren met een weekje vakantie in NYC. Daarna vlieg ik door naar de westkust om een weekje door te brengen in San Francisco & Los Angeles. Wat heb ik SFO en LA gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent al eerder geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 1 november 2015 is de NYC Marathon. Dat ga ik combineren met een weekje vakantie in NYC. Daarna vlieg ik door naar de westkust om een weekje door te brengen in San Francisco & Los Angeles. Wat heb ik SFO en LA gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn. Zoveel vooruit plannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loop je mee dan?quote:
Ja, ik heb drie jaar geleden 2 weken rondgereisd (Los Angeles, San Francisco, San Diego, South Lake Tahoe, Yosemite National Park, Death Valley National Park, Grand Canyon National Park, Las Vegas). Beste vakantie ooit!quote:
Het zal wel moeten als ik de marathon wil lopen.quote:
A.s.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:25 schreef Crip het volgende:
Assalamu alaykom wa ra7matulahi wa barakatoe, GOEDEMORGEN.
Nee dat vind ik lelijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
A.s.
Het is 3aleykoum
Crip, maak je huiswerk
Maar Ali word ook uitgesproken als A3lee in het arabisch. Drmquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Aleikum salaam, Crip.
Tot voor de cursus Arabisch dacht ik dat je de naam Ali met a/alif schreef, maar dat bleek dus met ayn te zijn (علي). Hetzelfde met Irak, lidwoord even niet meegerekend (العـراق). Geen eenvoudige klanken voor een Turk.
Aleykum selamquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:25 schreef Crip het volgende:
Assalamu alaykom wa ra7matulahi wa barakatoe, GOEDEMORGEN.
Weet ik. Vroeg me daarom af waarom ze het zo uitspraken, maar komt dus door de ayn, weet ik nu.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar Ali word ook uitgesproken als A3lee in het arabisch. Drm
Nee, 3ali. Anders spreek je het uit als a 3 li.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar Ali word ook uitgesproken als A3lee in het arabisch. Drm
Idem. Echt zonde.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, shame on me, ik weet het. Net toen ik destijds over zou gaan op het alfabet, was ik gestopt met Korancursus, dus het is allemaal nieuw voor mij.
Helemaal niet. Je spreekt het uit als A 3 li. VANDAAR DE AYN.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, 3ali. Anders spreek je het uit als a 3 li.
JIj bent de padawan ja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
You still have a lot to learn, my young padawan
Liniaal.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:48 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Idem. Echt zonde.
Ze waren heel erg streng, daarom was ik gestopt.![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Op de achterkant van reinigingsmiddelen staat meestal hoe het werkt.
Stil gast.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Op de achterkant van reinigingsmiddelen staat meestal hoe het werkt.
Ja, de Arabische uitspraak is echt fugly.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Aleikum salaam, Crip.
Tot voor de cursus Arabisch dacht ik dat je de naam Ali met a/alif schreef, maar dat bleek dus met ayn te zijn (علي). Hetzelfde met Irak, lidwoord even niet meegerekend (العـراق). Geen eenvoudige klanken voor een Turk.
quote:
Ja ik hoor er veel goeds over. Maar ik vraag mij af wat zoiets kost, 2 weken rondtoeren zoals jij deed. Kun je daar wat meer over vertellen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Ja, ik heb drie jaar geleden 2 weken rondgereisd (Los Angeles, San Francisco, San Diego, South Lake Tahoe, Yosemite National Park, Death Valley National Park, Grand Canyon National Park, Las Vegas). Beste vakantie ooit!![]()
De toeristische route van Los Angeles naar San Francisco is trouwens g-e-w-e-l-d-i-g (google maar op Pacific Coast Highway).
You do that, womanquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wees stil en doe maar gewoon mooi zijn.
Bring it on boo!quote:
want random mannen huggen is halal?quote:
Deze boi. Ik ga je halal slachten!quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:22 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
want random mannen huggen is halal?
wat doe je stoer a heldquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Deze boi. Ik ga je halal slachten!
Ja, alleen koelies huggen is haraam.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:22 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
want random mannen huggen is halal?
leuk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom a zet je a random a achter a woorden?
Weet je niet hoe debiel dat er uit ziet?
zelfs een straat coolie hugt jouw kikkerhoofd nietquote:
Jellybean.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:32 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
zelfs een straat coolie hugt jouw kikkerhoofd niet
get serious heilige moslima met je gehug
fail.
Is je ego weer gekrenkt koelie?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:32 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
zelfs een straat coolie hugt jouw kikkerhoofd niet
get serious heilige moslima met je gehug
fail.
Je kan het zo duur maken als je wil. Ik was al een paar jaar niet op vakantie geweest, woonde bij papa&mama thuis terwijl ik fulltime werkte (dus veel geld overquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja ik hoor er veel goeds over. Maar ik vraag mij af wat zoiets kost, 2 weken rondtoeren zoals jij deed. Kun je daar wat meer over vertellen?
Wat versta je onder kwaliteit?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:44 schreef Montelly het volgende:
Aub laat dit uitmonden in een kwaliteitsruzie..
Dan moeten jij en Amar ff weg.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:44 schreef Montelly het volgende:
Aub laat dit uitmonden in een kwaliteitsruzie..
Als jij jankt ruikt het dan ook naar knoflook?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:44 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
marokkaanse visgeur
stop gwn a hommo
nee alleen als ik klaarkomquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Als jij jankt ruikt het dan ook naar knoflook?
Ik ging nog best lang door.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:48 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Idem. Echt zonde.
Ze waren heel erg streng, daarom was ik gestopt.![]()
haten op curry, het populairste voedsel onder de fakking engelsenquote:
Turken en Koranlessen.. verzen nuit het hoofd leren en niet weten wat het betekent. Snap dat niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ging nog best lang door.
Yasin uit mijn kop moeten leren.
Ik snap het ergens wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Turken en Koranlessen.. verzen nuit het hoofd leren en niet weten wat het betekent. Snap dat niet.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik snap het ergens wel.
Sommige inhoud is niet echt geschikt voor de tere zielen en strookt niet met het beeld dat mensen van hun religie hebben
Belachelijk wat je zegtquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik snap het ergens wel.
Sommige inhoud is niet echt geschikt voor de tere zielen en strookt niet met het beeld dat mensen van hun religie hebben
Nee, als je kennis op doet dien je bewust te zijn van de betekenis. Als je verzen uit je hoofd knalt en je kent de betekenis niet doe je alsnog geen kennis op.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik snap het ergens wel.
Dat zeg ik.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, als je kennis op doet dien je bewust te zijn van de betekenis. Als je verzen uit je hoofd knalt en je kent de betekenis niet doe je alsnog geen kennis op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |