Wel handig idd. Is het troepvrij?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:58 schreef Crip het volgende:
Ik ga proteïne bars kopen om te eten als ik zin heb in iets zoets. Goeie oplossing.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:59 schreef AMAR420 het volgende:
ik heb fakking zin in lamb curry en dan super mals oelala
Amandelen kun je altijd in zout bakken of helva van makenquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:00 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Ik wil iet wat echt naar junkfood smaakt.
En dadels lust ik niet
Ja! 20 gr eiwitten in 1 reep(dayum), geen gluten, geen soy proteine, geen glycerine, geen suiker, geen kunstmatige zoetstoffen. Alles is natuurlijk.quote:
Vanilla Almond Crunch lijkt me wel lekker.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:01 schreef Crip het volgende:
Help me eens met een smaak kiezen.
[ afbeelding ]
Ik vin helemal mooi. Ik ga vanaf december beginnen met trainen en dan gelijk voorraad inkopenquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja! 20 gr eiwitten in 1 reep(dayum), geen gluten, geen soy proteine, geen glycerine, geen suiker, geen kunstmatige zoetstoffen. Alles is natuurlijk.
Ja klinkt wel aanlokkelijk. Die cheesecake en cookies en cream klinkt ook awesome.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vanilla Almond Crunch lijkt me wel lekker.
Duuuuuuuuuuuuuuuuur.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:03 schreef Crip het volgende:
@Che Ik wil deze bestellen..
http://www.bodyenfitshop.(...)nutrition/quest-bar/
Mezelf kennende ga ik weken research doen om de best mogelijke shit te halenquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:03 schreef Crip het volgende:
@Che Ik wil deze bestellen..
http://www.bodyenfitshop.(...)nutrition/quest-bar/
Ja klopttt, maar heb ik wel voor over.. is allemaal natuurlijke ingrediënten enzo. Maar ga sws nog verder kijkenquote:
Hahahah ja ik ook altijd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mezelf kennende ga ik weken research doen om de best mogelijke shit te halen. Op dit moment geen verstand ervan.
Ik zie geen kcal?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja klopttt, maar heb ik wel voor over.. is allemaal natuurlijke ingrediënten enzo. Maar ga sws nog verder kijken
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is vermoeiend, maar achteraf bijna altijd beter.
[..]
Hey?
Ooohhh, over de reep. Begreep het even niet. Ja klopt rond die 150-200 kcal ligt aan de smaak ook. Maar wel ''nuttige kcal''.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kcal? Calorieën?maar zie t al. Gemiddelde van 200 kcl per reep.
Ik heb alleen ervaring met weightgainersquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:17 schreef Crip het volgende:
Mensen die trainen of hebben getrained, hoe zit het met die proteine afslank shakes? Helpt dat?
Wrm dat....?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:17 schreef Crip het volgende:
Mensen die trainen of hebben getrained, hoe zit het met die proteine afslank shakes? Helpt dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |