Hhhhhhh! You're awesum the way you are bebequote:Op maandag 20 oktober 2014 16:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik post niet zulke dingen dus tis goed dat mathemaat dit doet, zo lijkt het alsof ik ook heel geleerd ben enzo
IK HUIL VAN HET LACHENquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
4) In the University of Japan, Arabic or any Islamic language is not taught.
17) According to Mr. Kumiko Yagi, Professor of Arab/Islamic Studies at Tokyo University of Foreign Studies, "There is a mind frame in Japan that Islam is a very narrow minded religion and one should stay away from it."
9) Muslims residing in Japan are the employees of foreign companies.
10) Even today, visas are not granted to Muslim doctors, engineers or managers sent by foreign companies.
Waar heb je deze bullshit vandaan?
Als soenniet. Niet als moslim.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:50 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je hebt een minimaal hoeveelheid verzen nodig om door de dag te kunnen als een moslim, dus ga aub niet overdrijven alsof Turken op de Koranles veel leren. Je leert voor één tentamen op de hbo wel meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rly??quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhh! You're awesum the way you are bebe
Wat wil je leren?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
war liev
Kun jij mij je makeup skills leren
Nee. Iemand die in Allah gelooft en getuigt dat Mohammed de profeet is en de Koran HET boek is is moslim.quote:
Ja, dus hij aanvaardt de 17 verplichtte gebedseenheden en het vasten van de ramadan elke jaar. Dus ook alles wat hiervoor nodig is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Iemand die in Allah gelooft en getuigt dat Mohammed de profeet is en de Koran HET boek is is moslim.
Volgens wie?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, dus hij aanvaardt de 17 verplichtte gebedseenheden en het vasten van de ramadan elke jaar. Dus ook alles wat hiervoor nodig is.
Volgens het boek en Gods profeet (en het verstand).quote:
Oke man. Whatever.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Volgens het boek en Gods profeet.
Of gewoon amandelen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:58 schreef Crip het volgende:
Ik ga proteïne bars kopen om te eten als ik zin heb in iets zoets. Goeie oplossing.
Dadel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:58 schreef Crip het volgende:
Ik ga proteïne bars kopen om te eten als ik zin heb in iets zoets. Goeie oplossing.
ok. maar ff serieus crip met je anime obsessiequote:Op maandag 20 oktober 2014 16:22 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, als ik dacht dat jouw IQ niet nog lager kon zaken. Ook die bron strangecosmos. I cannot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |