Heb ik ook met mijn vader, maar ben er inmiddels wel aan gewend. Bij anderen kan ik me er wel aan storen, maar ook weer niet dat ik weg ga lopen ofzo.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik flipte net aan tafel tegen papaIk kan niet tegen dat soort geluiden, ik krijg daar moordneigingen van en wil soms huilen. De beste man smakt trouwens niet, hij haalt alleen wat hard adem door zijn neus.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:54 schreef Che_ het volgende:
[..]Netjes netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
http://www.amcpsychiatrie(...)nissen_misofonie.htmquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb ik ook met mijn vader, maar ben er inmiddels wel aan gewend. Bij anderen kan ik me er wel aan storen, maar ook weer niet dat ik weg ga lopen ofzo.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:54 schreef Che_ het volgende:
[..]Zie je wel. Mashallah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op je ID geef je zelf je lengte doorquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah oke. Misschien is mijn ID vervalst.
Bij mij gingen zij het metenquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op je ID geef je zelf je lengte doorIk zei ook maar wat toen.
Misschien in de guldentijden. Bij mij werd het gewoon gemeten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op je ID geef je zelf je lengte doorIk zei ook maar wat toen.
Doen ze dat tegenwoordig?!quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Misschien in de guldentijden. Bij mij werd het gewoon gemeten.
Dat ben je ookquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doen ze dat tegenwoordig?!
Oh, maar dan ben ik ook langer
Dan ben ik 1.83 ofzo? of 1.85?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat ben je ook
Mijn koelkast is 176cm.
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
STR 55
INT 68
AGL 53
SPD 52
END 50
PER 68