Nee man, ik heb zware botten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Wajo, Che, volgens mij ben jij echt een beer. Kom naar de meet olieworstelen.
Kom hier eten dan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik moet nog kokenzonder enige ingrediënten, wat nu
[..]
ik zal je door dik en dun steunen xo
Wat zijn je stats?quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kom hier eten dan.
[..]
Wat zijn je stats?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Gewoon meedoen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Mensen kunnen echt niet eten... Keihard met open bek chips en appel etende mensen aan de andere kant van de kantine waardoor ik geïrriteerd raak.
Ik flipte net aan tafel tegen papaquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Mensen kunnen echt niet eten... Keihard met open bek chips en appel etende mensen aan de andere kant van de kantine waardoor ik geïrriteerd raak.
wtf loser die je bentquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik flipte net aan tafel tegen papaIk kan niet tegen dat soort geluiden, ik krijg daar moordneigingen van en wil soms huilen. De beste man smakt trouwens niet, hij haalt alleen wat hard adem door zijn neus.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:54 schreef Che_ het volgende:
[..]Jij bent geen 1.90 man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:54 schreef mrstylo het volgende:
Ik zie later amar en stimo echt een koppel worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |