Hoeveel km is dat?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Doe je mee met de Zevenheuvelenloop?Lijkt me gezellig.
Alleen als je Christian Grey heet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Alles? Dus ook geslagen worden?![]()
Zevenheuvelenloop is 15km, met heuvels... In dat geval lijkt het me (nog) niet verstandig.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoeveel km is dat?
Vroeger had ik conditie van een Keniaan, maar heb al heel lang niet echt intensief gesport of hardgelopen en nu totaal geen conditie. Wil rustig beginnen, 3-5km. Met tussenstops sowieso
Volgende keer als ik de vaatwasser aanzet zal ik ook wat muziek aanzetten, ik heb nooit geweten dat het daardoor sneller gingquote:
Hij lijkt op Che. Srs. Alleen hoofd he. En is deze gast lichter.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:13 schreef Crip het volgende:
Wow, hij is echt knap. Normaal vind ik gespierde dudes helemaal niet knap.
Ik doe met de hand he zoals echte allochtoon. Vind vaatwasser niet hygiënisch genoeg.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:21 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Volgende keer als ik de vaatwasser aanzet zal ik ook wat muziek aanzetten, ik heb nooit geweten dat het daardoor sneller ging
Ging stuk hierom. Benadrukkenquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij lijkt op Che. Srs. Alleen hoofd he. En is deze gast lichter.
Jij ook al?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik doe met de hand he zoals echte allochtoon. Vind vaatwasser niet hygiënisch genoeg.
Oww jammer man...ik vind de vaatwasser er veel te lang over doen eigenlijkquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik doe met de hand he zoals echte allochtoon. Vind vaatwasser niet hygiënisch genoeg.
Het beste is gewoon na het eten direct af te wassen of tijdens koken de spullen die je niet meer nodig hebt. Maar is makkelijker gezegd dan gedaan. Na het eten lijk ik net op prooidieren nadat ze gejaagd en gegeten hebben, helemaal op knock outquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij ook al?
Ik wil eigenlijk wel een vaatwasser, maar ben te lui om de keukenkast te demonteren voor het plaatsen van de vaatwasser.
brede mannen vind ik meestal mwah. Ook deels omdat ze zo intimiderend eruit zien.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:31 schreef Stimorol- het volgende:
Brede mannen zijn wel![]()
Jammer van hub kut karakter.
Makkelijker gezegd dan gedaan inderdaad. Maar er zijn van die momenten dat ik met tegenzin aan het koken ben, en dan heb ik ook geen zin om af te wassen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het beste is gewoon na het eten direct af te wassen of tijdens koken de spullen die je niet meer nodig hebt. Maar is makkelijker gezegd dan gedaan. Na het eten lijk ik net op prooidieren nadat ze gejaagd en gegeten hebben, helemaal op knock out
quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:31 schreef Stimorol- het volgende:
Brede mannen zijn wel![]()
Jammer van hub kut karakter.
Neem n vriendin.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het beste is gewoon na het eten direct af te wassen of tijdens koken de spullen die je niet meer nodig hebt. Maar is makkelijker gezegd dan gedaan. Na het eten lijk ik net op prooidieren nadat ze gejaagd en gegeten hebben, helemaal op knock out
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |