SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hhhhhhhhhhquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:33 schreef Peunage het volgende:
Gast, het is hier geen Wikipedia. Met je hoofd.
Alevieten zijn geen soefisme aanhangers jij mongol ( (c) is van che_).quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:35 schreef AMAR420 het volgende:
zo leer je nog eens wat..sufi's doen geen vlieg kwaad, beter dan isis crap
Tevens is het hier geen Irak.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:33 schreef Peunage het volgende:
Gast, het is hier geen Wikipedia. Met je hoofd.
Nogsteeds bezig met die meet. Hhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb degenen die in eerste instantie hadden aangegeven wel geïnteresseerd te zijn in een meet een PM gestuurd met een concreet plan voor de meet. Zouden jullie er alsjeblieft, positief of negatief, op willen reageren zodat we een indicatie hebben van het aantal aanwezigen? Alvast bedankt.
erm. nee?quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alevieten zijn geen soefisme aanhangers jij mongol ( (c) is van che_).
Dit is de laatste poging en we hebben nu een concreet plan. Dus wie wil, mag komen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Nogsteeds bezig met die meet. Hhhhhhhhhhhhhhhh
Er zitten ook Christelijke invloeden en nog tig invloeden die meer neigen naar sjamanisme. Dus?quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:41 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
erm. nee?
ik dacht dat Alevieten sufi-shia's waren.
De aanhangers van het alevitisme worden alevieten of 'alevi' genoemd, wat letterlijk 'volger van Ali' zou betekenen. Alevieten geloven ook in Mohammed als de laatste profeet en zijn van mening dat hij zijn neefje en schoonzoon Ali aanwees als directe opvolger (als eerste kalief), in plaats van Aboe Bakr zoals in het soennisme het geval is. Naargelang van de streek uit het thuisland waar de alevieten vandaan komen, komen de geloofsovertuigingen (Ali en de 12 imams, Muharram, Asjoera, enz.) overeen met het sjiisme, maar qua praktisering met het soefisme[8] (de Bektashi orde, met soefi-termen zoals Semah, Vahdet-i Vücud, Enelhak, insan-i kamil, de 4 deuren en 40 treden, enzovoort.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alevitisme
Maar ik vraag me af waar dat vegetarisme vandaan komt. Vegetarisme is typisch oosters, komt veel voor ook bij Boeddhisten.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er zitten ook Christelijke invloeden en nog tig invloeden die meer neigen naar sjamanisme. Dus?
maarquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nu iedereen terug naar zijn eigen land verdulleme!
Wij eten gewoon vlees,quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:45 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af waar dat vegetarisme vandaan komt. Vegetarisme is typisch oosters, komt veel voor ook bij Boeddhisten.
Ik kom alleen als Borte komt en ik naast haar kan zitten.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit is de laatste poging en we hebben nu een concreet plan. Dus wie wil, mag komen.
TIJDENS T VASTEN. HEEFT GEEN MOER TE MAKEN MET JOUW GODEN.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:08 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
je zegt net dat je 12 dagen geen vlees mag
zeg ik datquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
TIJDENS T VASTEN. HEEFT GEEN MOER TE MAKEN MET JOUW GODEN.
Ik kom ook. H7h7h7h77h7h7h7hquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Nogsteeds bezig met die meet. Hhhhhhhhhhhhhhhh
Probeer t eens. Probeer eens 3 dagen geen waterquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:14 schreef AMAR420 het volgende:
ik ga eens een keer sapvasten, lijkt me wel wat..
beter dan 12 dagen geen sexquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Probeer t eens. Probeer eens 3 dagen geen water
Ik hoop dat je schoenen van chocola zijn, want ik hou je er aan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als jij komt eet ik mn schoen op
iK wilde inderdaad dan een chocoladeschoen meenemenquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je schoenen van chocola zijn, want ik hou je er aan.
Srs
Hebben jullie nou al gemeet of doet ie nog lastig?quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als jij komt eet ik mn schoen op
ik liet hem zitten toen we afgesproken hadden :squote:Op zondag 19 oktober 2014 16:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hebben jullie nou al gemeet of doet ie nog lastig?
Jij bleef staan?quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik liet hem zitten toen we afgesproken hadden :s
Shots fired. Bang bangquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha ja want ik ben jong enzo
Aaaight.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha ja want ik ben jong enzo
Hahahhaha watquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik liet hem zitten toen we afgesproken hadden :s
naja beetjequote:
ja ijscuypje weetjenog die ene donderdag spraken we af en toen zei ik nee doeiquote:
Je meent hetquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
naja beetje
[..]
ja ijscuypje weetjenog die ene donderdag spraken we af en toen zei ik nee doei
doe maar zo
quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je meent het!
Jij dm't mij, jij stelt voor om af te spreken en ik heb nooit serieus er op gereageerd of iets afgesproken. Jij wilde datum prikken alles en ik probeerde beleefd te blijven door te zeggen: we zien wel.
Shots en zo...quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je meent het!
Jij dm't mij, jij stelt voor om af te spreken en ik heb nooit serieus er op gereageerd of iets afgesproken. Jij wilde datum prikken alles en ik probeerde beleefd te blijven door te zeggen: we zien wel.
Alle mannen hier afspreken?! Wat?quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:54 schreef Stimorol- het volgende:
KB, waarom wil jij met alle mannen hier afspreken? Of maak je meer grapjes?
Ik ben niet eens boos.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:54 schreef De_Guidance het volgende:
Fake ruzies
Niemand trapt hierin mensen
Oh je had echt interesse in Che?quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alle mannen hier afspreken?! Wat?
[..]
Ik ben niet eens boos.
Zij jou ook?quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil ook met alle meiden hier afspreken. Ik wil alle FOK!kers meeten.
Wtf?quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh je had echt interesse in Che?
Ja weet ik veel. Leek zo.
Niet fucked up bedoeldquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ZO ongezellig weer. Sjongejongejonge.
Ja weet ik veel. Hij zegt toch je wilde afspreken. Ik zei nix.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wtf?WAT IS DIT. Als je dmt met iemand is het meteen 'echt interesse' ja? Ok.
Trouwens. Seni merakli Melahat.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:51 schreef zarGon het volgende:
Vertel het complete verhaal eens. Ik dacht dat die afspraakshizzle verzonnen was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik reageer alleen op wat jij zegt. Ik denk je maakt grapje ofzoquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb vaker gemeet hoor met fokkers.
[..]
Yeah right.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:57 schreef De_Guidance het volgende:
Ik dm met iedereen en heb met meerdere fokkers afgesproken.
Sommige zijn mijn vrienden geworden. Serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meeten met fokkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sommige zijn mijn vrienden geworden. Serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dit. Snap ook niet waarom mensen hier zo moeilijk over doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik reageer alleen op wat jij zegt. Ik denk je maakt grapje ofzo
ZG is top.quote:
Wel je handen gewassen erna?quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb zelfs met een FOK!ker gewerkt twee zomers geleden.
En wie is je sexxbuddie? ZarGon?quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
ZG is top.
Wikwakka zie ik maandelijks.
GenusButeo af en toe.
Ayça, Julis spreek ik bijna dagelijks per WhatsApp.
Sommige zijn mijn vrienden geworden. Serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reageer dan ook eens op mijn PM!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zij heeft geen penis. Owwwww the finger thingy!!! Ok
Als ik naar de meet kom overleef ik het niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Reageer dan ook eens op mijn PM!
Nietquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen zijn echt moeilijk hier,/.
Werkt altijd. Alleen ik gebruik humor inplaats van klootzakkerig.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Probeer je haar te playen door afwisselend aardig en klootzakkerig te doen?
Geen smoesjes, je bent een oldbie hier.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als ik naar de meet kom overleef ik het niet.
Ik vroeg nog: maak je grapquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En jouw huge post dan?Dat was pas een rare actie. MAOK IK BEMOEI NIET.
Speel jij the White Knight gay ofzo?quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Probeer je haar te playen door afwisselend aardig en klootzakkerig te doen?
De oprichter van het topic bedoel je inderaad.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geen smoesjes, je bent een oldbie hier.
Waarom bespreek je dan alsnog, ik snap jou niet meer.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vroeg nog: maak je grap![]()
Ik hoef zulke dingen niet eens te bespreken.
#keepit100 #gaatmeetnogdoor? #_O-
Yes. Dat is wel een accurate omschrijving van mijn persoonlijkheid.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Speel jij the White Knight gay ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als de referentie naar ik ben oprichter van dit topic. Stoer man. Life time achievement award.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Yes. Dat is wel een accurate omschrijving van mijn persoonlijkheid.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Yes. Dat is wel een accurate omschrijving van mijn persoonlijkheid.
Plus ik ben zelf een keer geplayed.Napti.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder mij had jij een leven gehad.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Net als de referentie naar ik ben oprichter van dit topic. Stoer man. Life time achievement award.
Denk je dat het serieus is? 4quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Dus nooit te lang doorgaan met een grapje, is het devies. Dan ontstaan er misverstanden zo te zien...
Ja, dat bedoelde ik inderdaad, als dat je ego streelt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De oprichter van het topic bedoel je inderaad.
Maar ja, heb mijn hoofd graag aan mijn lichaam.
Ik denk dat bepaalde dingen mij wel bespaard zouden zijn ja.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zonder mij had jij een leven gehad.
Excuses.
Mijn ego heeft helaas ook voeding nodig soms.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik inderdaad, als dat je ego streelt.
Jij komt ermee tochquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom bespreek je dan alsnog, ik snap jou niet meer.
Ja, wtf.quote:
No shit, maar jij begon toch eigk?quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, wtf.Niks gniffelen in dm. Snapte die post van hem ook echt niet. Totaal zinloos eigenlijk, ipv via dm te sturen hier in het topic plaatsen. Ok.
Geen idee, bedoelde het niet eens zo serieus.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
No shit, maar jij begon toch eigk?
quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij komt ermee toch
Vrouwen zijn echt goed in deze dingen
Jij bent nooit serieusquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee, bedoelde het niet eens zo serieus.
T zijn mannen...quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee, bedoelde het niet eens zo serieus.
Alleen met jou bby. xoquote:
Dude, ik deed niks.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
T zijn mannen...! Niet meer doen
O is hij het.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar weer terug naar xminator, ja.
Lekkerquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dolma.
En daarna warme appel met kaneel.
Eerst even snel opfriscursus Turks danquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar weer terug naar xminator, ja.
Beiden erg kinderachtig.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eerst even snel opfriscursus Turks dan
In welke opzicht lijken we eigenlijk op elkaar?
Ja? Geen idee. Hij post al lang niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
O is hij het.
Die is toch getrouwd?
Was gewoon random, maar als ik toch even ga nadenken misschien dat jullie beiden een beetje een ''ağır abi'' (geen idee hoe ik het kan vertalen) approach hebben, dus niet al te veel giechelend wordend en de afstand bewarend. Geen idee verder.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eerst even snel opfriscursus Turks dan
In welke opzicht lijken we eigenlijk op elkaar?
Ik was vandaag vet trots op mezelf omdat ik geen vlaai heb gepakt op werk... Bestel ik zojuist pizza en kapsalon.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zullen we het over eten gaan hebben? Veel
[..]
Alleen met jou bby. xo
[..]
Dude, ik deed niks.Laten we het over ijs hebben. OH WACHT.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik was vandaag vet trots op mezelf omdat ik geen vlaai heb gepakt op werk... Bestel ik zojuist pizza en kapsalon.![]()
Mashallah, echt een sterke eter jij. Ik wou dat ik zo veel op kon.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik was vandaag vet trots op mezelf omdat ik geen vlaai heb gepakt op werk... Bestel ik zojuist pizza en kapsalon.![]()
Ja? Wat dan?quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Boeiend.
Hij zei laatst iets best achterlijks
Jij kan geen kleine pizza margerita en een halve bak kapsalon (soms hele) op op een lege maag?quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mashallah, echt een sterke eter jij. Ik wou dat ik zo veel op kon.
Ik zou het ook niet kunnenquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij kan geen kleine pizza margerita en een halve bak kapsalon (soms hele) op op een lege maag?
Watje.
Wat is klein? Met een pizza van normaal formaat zit ik al behoorlijk vol ja.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij kan geen kleine pizza margerita en een halve bak kapsalon (soms hele) op op een lege maag?
Watje.
Kleine pizza's 20cm en grote kapsalon denk wel grote bord vol.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wejoh mietje.
Hoe groot zijn kapsalonnen en kleine pizza's daaro?
Ga kijken a sahbiquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey die heb ik laatst ook gedownload maar nog steeds niet gekekn.
Geen al te bekende films of klassiekers. Heb de meeste al gezien. Geheugen wissen is wel handig voor dit soort dingen.quote:
Kapsalon ook klein en pizza inderdaad ong 20 cm.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kleine pizza's 20cm en grote kapsalon denk wel grote bord vol.
Maar met kleine pizza ben ik ook niet vol
Viel mee...quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey die heb ik laatst ook gedownload maar nog steeds niet gekekn.
50/50quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geen al te bekende films of klassiekers. Heb de meeste al gezien. Geheugen wissen is wel handig voor dit soort dingen.
Inceptions of zo. Gaat beetje over oorlog in Libanon enzo. Super toffe film en is op netflix te vinden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geen al te bekende films of klassiekers. Heb de meeste al gezien. Geheugen wissen is wel handig voor dit soort dingen.
Die hadden op de wc al stiekem gegeten.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kapsalon ook klein en pizza inderdaad ong 20 cm.
Als je dat niet opkrijgt ben je mietje.
Laatst op werk kreeg een dikke collega zijn pizza niet op terwijl de mijne allang op was en ik al aan mijn friet zat. Zelfde geldt voor uber skinny collega die ook haar pizza helemaal op had. Wat doen die hele dikke mensen verkeerd?
Ja oke dan is het normaal. Zou ook beide opkunnen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kapsalon ook klein en pizza inderdaad ong 20 cm.
Als je dat niet opkrijgt ben je mietje.
Laatst op werk kreeg een dikke collega zijn pizza niet op terwijl de mijne allang op was en ik al aan mijn friet zat. Zelfde geldt voor uber skinny collega die ook haar pizza helemaal op had. Wat doen die hele dikke mensen verkeerd?
Ja of die eten hele dag door.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die hadden op de wc al stiekem gegeten.
Vertelquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:42 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil een weddenschap aangaan. Doet iemand mee met mij. Heb een stok achter de deur nodig.
Ik doe mee nadat ik terug ben uit NY en een paar kilo ben aangekomen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:42 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil een weddenschap aangaan. Doet iemand mee met mij. Heb een stok achter de deur nodig.
Ik dacht dat die over dromen in dromen ging.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Inceptions of zo. Gaat beetje over oorlog in Libanon enzo. Super toffe film en is op netflix te vinden.
Hele maand fietsen naar mn werkquote:
Ben daar nu te lui voorquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DAN ZOEK JE HET TOCH LEKKER ZELF UIT SJONGEJONGEJONGE JIJ ECHT
Ja zo'n film is er ook vandaar dat ik het Libanon gedeelte erbij zette. Ik weet niet meer de precieze naam van die film.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat die over dromen in dromen ging.
Even checken
Met wie ga je? Bu gidisle ga k alleen ooit daarheen. Gelen yok.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik doe mee nadat ik terug ben uit NY en een paar kilo ben aangekomen.
Wat kan ik voor je betekenen dan?quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hele maand fietsen naar mn werk(op plensbuien na. Krullen)
Ben nml toen ook gestopt met roken doordat mensen irl en ook X hier op Fok me duidelijk maakten dat dat me toch niet ging lukken
daarom vast ik niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je had ze tijdens de ramadan moeten zien!
http://www.filmvandaag.nl/top100/genre/thrillerquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gezien. Kom met waslijst a sah wats met jou? 1 voor 1 torrie...
Alleen. Juist om die reden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Met wie ga je? Bu gidisle ga k alleen ooit daarheen. Gelen yok.
Amores perrosquote:
Jij ben helemal beest!quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://www.filmvandaag.nl/top100/genre/thriller
hier
Ik begrijp KB nu veel beterquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gezien. Kom met waslijst a sah wats met jou? 1 voor 1 torrie...
Incendiesquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Inceptions of zo. Gaat beetje over oorlog in Libanon enzo. Super toffe film en is op netflix te vinden.
Incendiesquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wnr gaan wy trwns trouwen dan?
Even checken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Amores perros
21 Grams
Yip Man
Tropa de Elite
Tropa de Elite 2
Cidade de Deus
Non-Stop
Gomorra
Europa Report
The Kite Runner
Lone Survivor
Serpico
Unsere Mütter, unsere Väter
The Lincoln Lawyer
Hmm, moeilijk moeilijk.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:48 schreef Bortecinem het volgende:
Cheee die film heet Incendies blijkbaar. Ziennnn!
quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als jijjjjjjjjjjjjj niet van mij houdt, hou ik wel van jou alleeeeeeeennnn
21 Grams wel en Amores Perros niet? Vormen samen met Babel een soort van trilogie van dezelfde regisseur namelijk.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Even checken.
Wel logisch dat uit deze lijst ik alleen de minder bekende buitenlandse titels niet heb gezien. Kijk daar nooit naar.
Hier heb ik het vandaanquote:
Owwwww noteer ajb tips enzo!! Ja is goedquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alleen. Juist om die reden.
Zullen we daarna weddenschap doen met wie het eerst afvalt?
Het is meer actie-drama echt niet je standaard dramafilm. Echt zeker aan te raden. Kijk nou!quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm, moeilijk moeilijk.
8,2 op imdb. Top 250 film.
Wat het minder maakt: drama ()
Het heeft geen zin TM, het heeft geen zin.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Amar, snap je het concept van een slowchat wel helemaal? Dat is niet een dagboek of plakboek namelijk. Als je nou een plaatje post met context, zo van 'kijk jongens wat een lekkere lamb pilav ik vandaag gegeten heb' ofzo, dan is het goed, maar je zit steeds random wat plaatjes en copy-pastes van Wikipedia ofzo te posten.
hoezo nou weer, ze doen gwn kipkruiden en dan de pan inquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:12 schreef Crip het volgende:
als ik zie hoe nederlanders kip klaarmaken word ik misselijk.
Gewoon met veren en al.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:12 schreef Crip het volgende:
Hij verwartd dit voor tumblr of pinterest geloof ik.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Amar, snap je het concept van een slowchat wel helemaal? Dat is niet een dagboek of plakboek namelijk. Als je nou een plaatje post met context, zo van 'kijk jongens wat een lekkere lamb pilav ik vandaag gegeten heb [insert plaatje]' ofzo, dan is het goed, maar je zit steeds random wat plaatjes en copy-pastes van Wikipedia ofzo te posten.
Is goedquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is meer actie-drama echt niet je standaard dramafilm. Echt zeker aan te raden. Kijk nou!
Wist je niet dat Crip een vegetariër is?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:13 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
hoezo nou weer, ze doen gwn kipkruiden en dan de pan in
impossible. marokkanen eten zelfs schapenballen man..quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wist je niet dat Crip een vegetariër is?
Racist!quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:12 schreef Crip het volgende:
Ew en gewoon straight uit het pakje zo ongewassen.quote:
Jawelll hij is goed! Wel even het beginstukje volhouden en niet meteen afhaken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is goed
Maar als die niet goed is hé...
Check Canvas nu.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wist je niet dat Crip een vegetariër is?
Die indruk had jij wel gewekt ja, met je Pinterest en gif'jes. Eigenlijk moet ik Amar niets kwalijk nemen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij verwartd dit voor tumblr of pinterest geloof ik.
Een van de grootste WTF-films die ik heb gezien, ja. Erg goed.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawelll hij is goed! Wel even het beginstukje volhouden en niet meteen afhaken.
Wat! Ik was niet de enige die plaatjes postte en meestal doe ik ze in spoilertag.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die indruk had jij wel gewekt ja, met je Pinterest en gif'jes. Eigenlijk moet ik Amar niets kwalijk nemen.
It's okay, KB.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat! Ik was niet de enige die plaatjes postte en meestal doe ik ze in spoilertag.
Wat voor Nederlanders ken jij?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Ew en gewoon straight uit het pakje zo ongewassen.nasty.
Als ik kip ga eten brand/pluk ik al die haartjes eraf ik was de kip meerdere keren met azijn en citroen en sws goed kruiden. Hun doen echt ienemienie beetje zout en peper en dan denken ze niets meer aan doen.![]()
sommige kunnen best wel goeie tosti maken hoor, ik ken er 1 die maakte erge, vd sportschoolquote:
GMTA.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een van de grootste WTF-films die ik heb gezien, ja. Erg goed.
Kan jij saoto soep maken en butter chicken?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:27 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
sommige kunnen best wel goeie tosti maken hoor, ik ken er 1 die maakte erge, vd sportschool
butter chicken wel denk ik..quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Kan jij saoto soep maken en butter chicken?
Heb je 500 days of summer ook gezien?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Damn inderdaad.
En zeker in die film. De perfecte jongen.
Dankje voor je vergevingsgezindheid.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
It's okay, KB. [ afbeelding ]
OMG AMAR JIJ BENT NOG ERGER DAN IK MAN MET JE BULLSHIT EN GEKOPIEER EN DOMME LINKSquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:27 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
sommige kunnen best wel goeie tosti maken hoor, ik ken er 1 die maakte erge, vd sportschool
Hoe gaat het?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Bedankt voor je ter dood veroordeling.
500 days of Summer gezien.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je 500 days of summer ook gezien?
En ja, heel mooie film inderdaad.
HAD IK AL GEPOSTquote:
wil je nu een koekje?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
OMG AMAR JIJ BENT NOG ERGER DAN IK MAN MET JE BULLSHIT EN GEKOPIEER EN DOMME LINKS
Je kunt die twee films niet echt vergelijkenquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
500 days of Summer gezien.
Was wel leuk, maar niet super bijzonder. Omdat ik het deels aanstellerij vond.
50/50 ging daadwerkelijk ergens over.
Ik had deze video in de trein gezien en ik ging zóoooo stuk van het lachen hè. In een overvolle trein zat ik kapot te gniffelen. Geweldig.quote:
Dat is waar.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je kunt die twee films niet echt vergelijken. Maar 50/50 was wel heel mooi ja.
Alhamdulilah, ik heb me nog nooit zo geweldig gevoeld. Gisteren dawwah gedaan en we hebben er in sha Allah een nieuwe broeder bij binnekortquote:
Weetje wat ik weleens eet? Die dieetrepen van weightcare.quote:
Heb je Dallas Buyers Club gezien? Ook een aanrader.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar op een gegeven had ik bij 500 days of summer wel van dude get over it.
OH SORRY HOOR. IK ZAL HEM METEEN VERWIJDEREN. OOK VAN YOUTUBE. OF BETER ZELFS HEEL YOUTUBE. EN DE POLITIE BELLEN. EN DE AIVD, FBI EN C&A.quote:
Hallo, liefdesverdriet kom je niet zomaar overheen. En daarbij, de liedjes die in de film terugkwamenquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar op een gegeven had ik bij 500 days of summer wel van dude get over it.
Verder was het qua beeld en verhaal wel mooi gedaan.
Prima.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:33 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Alhamdulilah, ik heb me nog nooit zo geweldig gevoeld. Gisteren dawwah gedaan en we hebben er in sha Allah een nieuwe broeder bij binnekort
quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:33 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Alhamdulilah, ik heb me nog nooit zo geweldig gevoeld. Gisteren dawwah gedaan en we hebben er in sha Allah een nieuwe broeder bij binnekort
wat leuk..quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:33 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Die film is baas jaquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je Dallas Buyers Club gezien? Ook een aanrader.
Vergeet je advocaat niet te bellen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
OH SORRY HOOR. IK ZAL HEM METEEN VERWIJDEREN. OOK VAN YOUTUBE. OF BETER ZELFS HEEL YOUTUBE. EN DE POLITIE BELLEN. EN DE AIVD, FBI EN C&A.
Dankjewel! Ik hoop dat iedereen ten alle tijden oprecht gelukkig kan zijn met zijn leven en zichzelf.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Prima.
Ik hoop dat die mensen gelukkig worden met hun nieuwe levensbeschouwing en gun jou hetzelfde.
LAAT ME WETEN ALS JE DAT HEBT GEDAAN. DOEIquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
OH SORRY HOOR. IK ZAL HEM METEEN VERWIJDEREN. OOK VAN YOUTUBE. OF BETER ZELFS HEEL YOUTUBE. EN DE POLITIE BELLEN. EN DE AIVD, FBI EN C&A.
Dat was wel mooi ja.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hallo, liefdesverdriet kom je niet zomaar overheen. En daarbij, de liedjes die in de film terugkwamen
Ik zie je echt al zitten hhhquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:32 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik had deze video in de trein gezien en ik ging zóoooo stuk van het lachen hè. In een overvolle trein zat ik kapot te gniffelen. Geweldig.
Smaakt dat wel lekker dan? hmmzquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weetje wat ik weleens eet? Die dieetrepen van weightcare.Ook gewoon suiker, maar dan met eiwitten en vitaminen en minder kcal dan in een mars of snikker.
Ik voelde geen pijn, ik weet uit ervaring dat die deuren niet hard sluiten. Bij treinen gaan die deuren echter keihard dicht zonder genade.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat mannen en andere vrouwen ook voelen, pijn/wtf gevoel.
Zoals jij dus ook voelde.
Prima, ik geloof dat je dit wel meent.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:35 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik hoop dat iedereen ten alle tijden oprecht gelukkig kan zijn met zijn leven en zichzelf.
Beltegoed is op, elke maand 20 minutenquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:35 schreef Crip het volgende:
[..]
LAAT ME WETEN ALS JE DAT HEBT GEDAAN. DOEI
Ik heb hier nog een halve bak liggen. Moet je?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben ook gezwicht; ga zo kapsalon eten. Bedankt mensen die me net mietje noemden!
Het is uit. Sorryquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:37 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil ook weer liefdesverdriet voelen man.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:37 schreef Bortecinem het volgende:
Ah sorry. Ik pas het even aan. Ik wist niet dat het een probleem was, ik zag het vaker hier voorbij komen (!)quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
The fuck is jouw probleem? Denk je me hiermee te pakken?
Ik vind die banaan wel heel lekker.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zie je echt al zitten hhh
[..]
Smaakt dat wel lekker dan? hmmz
Je mag mijne wel hebben.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:37 schreef Bortecinem het volgende:
"Jij houdt wel van noten hè?"quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:37 schreef De_Guidance het volgende:
Ik he heb netjes om 18:00 avondeten gehad.
Nu paar hapjes nemen van mijn pure biologische Albert Heijn chocoladereep met biologische hazelnoten.
Ja ik ga heel vaak biologische zeggen.
Ben je tatta ofzo...quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:37 schreef De_Guidance het volgende:
Ik he heb netjes om 18:00 avondeten gehad.
Nu paar hapjes nemen van mijn pure biologische Albert Heijn chocoladereep met biologische hazelnoten.
Ja ik ga heel vaak biologische zeggen.
Rot op gerizekali. Jij moet echt veel goed maken. Innerlijk en uiterlijk boktan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:38 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ah sorry. Ik pas het even aan. Ik wist niet dat het een probleem was, ik zag het vaker hier voorbij komen (!)
Alleen de frietjes en sla zeker.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een halve bak liggen. Moet je?
NL HUMORquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
"Jij houdt wel van noten hè?"
-sylvesterrrrrrrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |