Owwwww noteer ajb tips enzo!! Ja is goedquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alleen. Juist om die reden.
Zullen we daarna weddenschap doen met wie het eerst afvalt?
Het is meer actie-drama echt niet je standaard dramafilm. Echt zeker aan te raden. Kijk nou!quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm, moeilijk moeilijk.
8,2 op imdb. Top 250 film.
Wat het minder maakt: drama ()
Het heeft geen zin TM, het heeft geen zin.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Amar, snap je het concept van een slowchat wel helemaal? Dat is niet een dagboek of plakboek namelijk. Als je nou een plaatje post met context, zo van 'kijk jongens wat een lekkere lamb pilav ik vandaag gegeten heb' ofzo, dan is het goed, maar je zit steeds random wat plaatjes en copy-pastes van Wikipedia ofzo te posten.
hoezo nou weer, ze doen gwn kipkruiden en dan de pan inquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:12 schreef Crip het volgende:
als ik zie hoe nederlanders kip klaarmaken word ik misselijk.
Gewoon met veren en al.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:12 schreef Crip het volgende:
Hij verwartd dit voor tumblr of pinterest geloof ik.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Amar, snap je het concept van een slowchat wel helemaal? Dat is niet een dagboek of plakboek namelijk. Als je nou een plaatje post met context, zo van 'kijk jongens wat een lekkere lamb pilav ik vandaag gegeten heb [insert plaatje]' ofzo, dan is het goed, maar je zit steeds random wat plaatjes en copy-pastes van Wikipedia ofzo te posten.
Is goedquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is meer actie-drama echt niet je standaard dramafilm. Echt zeker aan te raden. Kijk nou!
Wist je niet dat Crip een vegetariėr is?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:13 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
hoezo nou weer, ze doen gwn kipkruiden en dan de pan in
impossible. marokkanen eten zelfs schapenballen man..quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wist je niet dat Crip een vegetariėr is?
Racist!quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:12 schreef Crip het volgende:
Ew en gewoon straight uit het pakje zo ongewassen.quote:
Jawelll hij is goed! Wel even het beginstukje volhouden en niet meteen afhaken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is goed
Maar als die niet goed is hé...
Check Canvas nu.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wist je niet dat Crip een vegetariėr is?
Die indruk had jij wel gewekt ja, met je Pinterest en gif'jes. Eigenlijk moet ik Amar niets kwalijk nemen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij verwartd dit voor tumblr of pinterest geloof ik.
Een van de grootste WTF-films die ik heb gezien, ja. Erg goed.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawelll hij is goed! Wel even het beginstukje volhouden en niet meteen afhaken.
Wat! Ik was niet de enige die plaatjes postte en meestal doe ik ze in spoilertag.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die indruk had jij wel gewekt ja, met je Pinterest en gif'jes. Eigenlijk moet ik Amar niets kwalijk nemen.
It's okay, KB.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat! Ik was niet de enige die plaatjes postte en meestal doe ik ze in spoilertag.
Wat voor Nederlanders ken jij?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Ew en gewoon straight uit het pakje zo ongewassen.nasty.
Als ik kip ga eten brand/pluk ik al die haartjes eraf ik was de kip meerdere keren met azijn en citroen en sws goed kruiden. Hun doen echt ienemienie beetje zout en peper en dan denken ze niets meer aan doen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |