Wat is klein? Met een pizza van normaal formaat zit ik al behoorlijk vol ja.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij kan geen kleine pizza margerita en een halve bak kapsalon (soms hele) op op een lege maag?
Watje.
Kleine pizza's 20cm en grote kapsalon denk wel grote bord vol.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wejoh mietje.
Hoe groot zijn kapsalonnen en kleine pizza's daaro?
Ga kijken a sahbiquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey die heb ik laatst ook gedownload maar nog steeds niet gekekn.
Geen al te bekende films of klassiekers. Heb de meeste al gezien. Geheugen wissen is wel handig voor dit soort dingen.quote:
Kapsalon ook klein en pizza inderdaad ong 20 cm.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kleine pizza's 20cm en grote kapsalon denk wel grote bord vol.
Maar met kleine pizza ben ik ook niet vol
Viel mee...quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey die heb ik laatst ook gedownload maar nog steeds niet gekekn.
50/50quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geen al te bekende films of klassiekers. Heb de meeste al gezien. Geheugen wissen is wel handig voor dit soort dingen.
Inceptions of zo. Gaat beetje over oorlog in Libanon enzo. Super toffe film en is op netflix te vinden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geen al te bekende films of klassiekers. Heb de meeste al gezien. Geheugen wissen is wel handig voor dit soort dingen.
Die hadden op de wc al stiekem gegeten.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kapsalon ook klein en pizza inderdaad ong 20 cm.
Als je dat niet opkrijgt ben je mietje.
Laatst op werk kreeg een dikke collega zijn pizza niet op terwijl de mijne allang op was en ik al aan mijn friet zat. Zelfde geldt voor uber skinny collega die ook haar pizza helemaal op had. Wat doen die hele dikke mensen verkeerd?
Ja oke dan is het normaal. Zou ook beide opkunnen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kapsalon ook klein en pizza inderdaad ong 20 cm.
Als je dat niet opkrijgt ben je mietje.
Laatst op werk kreeg een dikke collega zijn pizza niet op terwijl de mijne allang op was en ik al aan mijn friet zat. Zelfde geldt voor uber skinny collega die ook haar pizza helemaal op had. Wat doen die hele dikke mensen verkeerd?
Ja of die eten hele dag door.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die hadden op de wc al stiekem gegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |