Alleen met jou bby. xoquote:
Dude, ik deed niks.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
T zijn mannen...! Niet meer doen
O is hij het.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar weer terug naar xminator, ja.
Lekkerquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dolma.
En daarna warme appel met kaneel.
Eerst even snel opfriscursus Turks danquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar weer terug naar xminator, ja.
Beiden erg kinderachtig.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eerst even snel opfriscursus Turks dan
In welke opzicht lijken we eigenlijk op elkaar?
Ja? Geen idee. Hij post al lang niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
O is hij het.
Die is toch getrouwd?
Was gewoon random, maar als ik toch even ga nadenken misschien dat jullie beiden een beetje een ''ağır abi'' (geen idee hoe ik het kan vertalen) approach hebben, dus niet al te veel giechelend wordend en de afstand bewarend. Geen idee verder.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eerst even snel opfriscursus Turks dan
In welke opzicht lijken we eigenlijk op elkaar?
Ik was vandaag vet trots op mezelf omdat ik geen vlaai heb gepakt op werk... Bestel ik zojuist pizza en kapsalon.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zullen we het over eten gaan hebben? Veel
[..]
Alleen met jou bby. xo
[..]
Dude, ik deed niks.Laten we het over ijs hebben. OH WACHT.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik was vandaag vet trots op mezelf omdat ik geen vlaai heb gepakt op werk... Bestel ik zojuist pizza en kapsalon.![]()
Mashallah, echt een sterke eter jij. Ik wou dat ik zo veel op kon.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik was vandaag vet trots op mezelf omdat ik geen vlaai heb gepakt op werk... Bestel ik zojuist pizza en kapsalon.![]()
Ja? Wat dan?quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Boeiend.
Hij zei laatst iets best achterlijks
Jij kan geen kleine pizza margerita en een halve bak kapsalon (soms hele) op op een lege maag?quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mashallah, echt een sterke eter jij. Ik wou dat ik zo veel op kon.
Ik zou het ook niet kunnenquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij kan geen kleine pizza margerita en een halve bak kapsalon (soms hele) op op een lege maag?
Watje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |