Even checken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Amores perros
21 Grams
Yip Man
Tropa de Elite
Tropa de Elite 2
Cidade de Deus
Non-Stop
Gomorra
Europa Report
The Kite Runner
Lone Survivor
Serpico
Unsere Mütter, unsere Väter
The Lincoln Lawyer
Hmm, moeilijk moeilijk.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:48 schreef Bortecinem het volgende:
Cheee die film heet Incendies blijkbaar. Ziennnn!
quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als jijjjjjjjjjjjjj niet van mij houdt, hou ik wel van jou alleeeeeeeennnn
21 Grams wel en Amores Perros niet? Vormen samen met Babel een soort van trilogie van dezelfde regisseur namelijk.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Even checken.
Wel logisch dat uit deze lijst ik alleen de minder bekende buitenlandse titels niet heb gezien. Kijk daar nooit naar.
Hier heb ik het vandaanquote:
Owwwww noteer ajb tips enzo!! Ja is goedquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alleen. Juist om die reden.
Zullen we daarna weddenschap doen met wie het eerst afvalt?
Het is meer actie-drama echt niet je standaard dramafilm. Echt zeker aan te raden. Kijk nou!quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm, moeilijk moeilijk.
8,2 op imdb. Top 250 film.
Wat het minder maakt: drama ()
Het heeft geen zin TM, het heeft geen zin.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Amar, snap je het concept van een slowchat wel helemaal? Dat is niet een dagboek of plakboek namelijk. Als je nou een plaatje post met context, zo van 'kijk jongens wat een lekkere lamb pilav ik vandaag gegeten heb' ofzo, dan is het goed, maar je zit steeds random wat plaatjes en copy-pastes van Wikipedia ofzo te posten.
hoezo nou weer, ze doen gwn kipkruiden en dan de pan inquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:12 schreef Crip het volgende:
als ik zie hoe nederlanders kip klaarmaken word ik misselijk.
Gewoon met veren en al.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:12 schreef Crip het volgende:
Hij verwartd dit voor tumblr of pinterest geloof ik.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Amar, snap je het concept van een slowchat wel helemaal? Dat is niet een dagboek of plakboek namelijk. Als je nou een plaatje post met context, zo van 'kijk jongens wat een lekkere lamb pilav ik vandaag gegeten heb [insert plaatje]' ofzo, dan is het goed, maar je zit steeds random wat plaatjes en copy-pastes van Wikipedia ofzo te posten.
Is goedquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is meer actie-drama echt niet je standaard dramafilm. Echt zeker aan te raden. Kijk nou!
Wist je niet dat Crip een vegetariër is?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:13 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
hoezo nou weer, ze doen gwn kipkruiden en dan de pan in
impossible. marokkanen eten zelfs schapenballen man..quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wist je niet dat Crip een vegetariër is?
Racist!quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:12 schreef Crip het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |