quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:57 schreef De_Guidance het volgende:
Ik dm met iedereen en heb met meerdere fokkers afgesproken.
Sommige zijn mijn vrienden geworden. Serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reageer dan ook eens op mijn PM!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zij heeft geen penis. Owwwww the finger thingy!!! Ok
Als ik naar de meet kom overleef ik het niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Reageer dan ook eens op mijn PM!
Nietquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen zijn echt moeilijk hier,/.
Werkt altijd. Alleen ik gebruik humor inplaats van klootzakkerig.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Probeer je haar te playen door afwisselend aardig en klootzakkerig te doen?
Geen smoesjes, je bent een oldbie hier.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als ik naar de meet kom overleef ik het niet.
Ik vroeg nog: maak je grapquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En jouw huge post dan?Dat was pas een rare actie. MAOK IK BEMOEI NIET.
Speel jij the White Knight gay ofzo?quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Probeer je haar te playen door afwisselend aardig en klootzakkerig te doen?
De oprichter van het topic bedoel je inderaad.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geen smoesjes, je bent een oldbie hier.
Waarom bespreek je dan alsnog, ik snap jou niet meer.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vroeg nog: maak je grap![]()
Ik hoef zulke dingen niet eens te bespreken.
#keepit100 #gaatmeetnogdoor? #_O-
Yes. Dat is wel een accurate omschrijving van mijn persoonlijkheid.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Speel jij the White Knight gay ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als de referentie naar ik ben oprichter van dit topic. Stoer man. Life time achievement award.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Yes. Dat is wel een accurate omschrijving van mijn persoonlijkheid.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Yes. Dat is wel een accurate omschrijving van mijn persoonlijkheid.
Plus ik ben zelf een keer geplayed.Napti.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder mij had jij een leven gehad.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Net als de referentie naar ik ben oprichter van dit topic. Stoer man. Life time achievement award.
Denk je dat het serieus is? 4quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Dus nooit te lang doorgaan met een grapje, is het devies. Dan ontstaan er misverstanden zo te zien...
Ja, dat bedoelde ik inderdaad, als dat je ego streelt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De oprichter van het topic bedoel je inderaad.
Maar ja, heb mijn hoofd graag aan mijn lichaam.
Ik denk dat bepaalde dingen mij wel bespaard zouden zijn ja.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zonder mij had jij een leven gehad.
Excuses.
Mijn ego heeft helaas ook voeding nodig soms.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik inderdaad, als dat je ego streelt.
Jij komt ermee tochquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom bespreek je dan alsnog, ik snap jou niet meer.
Ja, wtf.quote:
No shit, maar jij begon toch eigk?quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, wtf.Niks gniffelen in dm. Snapte die post van hem ook echt niet. Totaal zinloos eigenlijk, ipv via dm te sturen hier in het topic plaatsen. Ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |