zeg ik datquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
TIJDENS T VASTEN. HEEFT GEEN MOER TE MAKEN MET JOUW GODEN.
Ik kom ook. H7h7h7h77h7h7h7hquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Nogsteeds bezig met die meet. Hhhhhhhhhhhhhhhh
Probeer t eens. Probeer eens 3 dagen geen waterquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:14 schreef AMAR420 het volgende:
ik ga eens een keer sapvasten, lijkt me wel wat..
beter dan 12 dagen geen sexquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Probeer t eens. Probeer eens 3 dagen geen water
Ik hoop dat je schoenen van chocola zijn, want ik hou je er aan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als jij komt eet ik mn schoen op
iK wilde inderdaad dan een chocoladeschoen meenemenquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je schoenen van chocola zijn, want ik hou je er aan.
Srs
Hebben jullie nou al gemeet of doet ie nog lastig?quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als jij komt eet ik mn schoen op
ik liet hem zitten toen we afgesproken hadden :squote:Op zondag 19 oktober 2014 16:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hebben jullie nou al gemeet of doet ie nog lastig?
Jij bleef staan?quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik liet hem zitten toen we afgesproken hadden :s
Shots fired. Bang bangquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha ja want ik ben jong enzo
Aaaight.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha ja want ik ben jong enzo
Hahahhaha watquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik liet hem zitten toen we afgesproken hadden :s
naja beetjequote:
ja ijscuypje weetjenog die ene donderdag spraken we af en toen zei ik nee doeiquote:
Je meent hetquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
naja beetje
[..]
ja ijscuypje weetjenog die ene donderdag spraken we af en toen zei ik nee doei
doe maar zo
quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je meent het!
Jij dm't mij, jij stelt voor om af te spreken en ik heb nooit serieus er op gereageerd of iets afgesproken. Jij wilde datum prikken alles en ik probeerde beleefd te blijven door te zeggen: we zien wel.
Shots en zo...quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je meent het!
Jij dm't mij, jij stelt voor om af te spreken en ik heb nooit serieus er op gereageerd of iets afgesproken. Jij wilde datum prikken alles en ik probeerde beleefd te blijven door te zeggen: we zien wel.
Alle mannen hier afspreken?! Wat?quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:54 schreef Stimorol- het volgende:
KB, waarom wil jij met alle mannen hier afspreken? Of maak je meer grapjes?
Ik ben niet eens boos.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:54 schreef De_Guidance het volgende:
Fake ruzies
Niemand trapt hierin mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |