SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hhhhhhhhhhquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:33 schreef Peunage het volgende:
Gast, het is hier geen Wikipedia. Met je hoofd.
Alevieten zijn geen soefisme aanhangers jij mongol ( (c) is van che_).quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:35 schreef AMAR420 het volgende:
zo leer je nog eens wat..sufi's doen geen vlieg kwaad, beter dan isis crap
Tevens is het hier geen Irak.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:33 schreef Peunage het volgende:
Gast, het is hier geen Wikipedia. Met je hoofd.
Nogsteeds bezig met die meet. Hhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb degenen die in eerste instantie hadden aangegeven wel geïnteresseerd te zijn in een meet een PM gestuurd met een concreet plan voor de meet. Zouden jullie er alsjeblieft, positief of negatief, op willen reageren zodat we een indicatie hebben van het aantal aanwezigen? Alvast bedankt.
erm. nee?quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alevieten zijn geen soefisme aanhangers jij mongol ( (c) is van che_).
Dit is de laatste poging en we hebben nu een concreet plan. Dus wie wil, mag komen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Nogsteeds bezig met die meet. Hhhhhhhhhhhhhhhh
Er zitten ook Christelijke invloeden en nog tig invloeden die meer neigen naar sjamanisme. Dus?quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:41 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
erm. nee?
ik dacht dat Alevieten sufi-shia's waren.
De aanhangers van het alevitisme worden alevieten of 'alevi' genoemd, wat letterlijk 'volger van Ali' zou betekenen. Alevieten geloven ook in Mohammed als de laatste profeet en zijn van mening dat hij zijn neefje en schoonzoon Ali aanwees als directe opvolger (als eerste kalief), in plaats van Aboe Bakr zoals in het soennisme het geval is. Naargelang van de streek uit het thuisland waar de alevieten vandaan komen, komen de geloofsovertuigingen (Ali en de 12 imams, Muharram, Asjoera, enz.) overeen met het sjiisme, maar qua praktisering met het soefisme[8] (de Bektashi orde, met soefi-termen zoals Semah, Vahdet-i Vücud, Enelhak, insan-i kamil, de 4 deuren en 40 treden, enzovoort.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alevitisme
Maar ik vraag me af waar dat vegetarisme vandaan komt. Vegetarisme is typisch oosters, komt veel voor ook bij Boeddhisten.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er zitten ook Christelijke invloeden en nog tig invloeden die meer neigen naar sjamanisme. Dus?
maarquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nu iedereen terug naar zijn eigen land verdulleme!
Wij eten gewoon vlees,quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:45 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af waar dat vegetarisme vandaan komt. Vegetarisme is typisch oosters, komt veel voor ook bij Boeddhisten.
Ik kom alleen als Borte komt en ik naast haar kan zitten.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit is de laatste poging en we hebben nu een concreet plan. Dus wie wil, mag komen.
TIJDENS T VASTEN. HEEFT GEEN MOER TE MAKEN MET JOUW GODEN.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:08 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
je zegt net dat je 12 dagen geen vlees mag
zeg ik datquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
TIJDENS T VASTEN. HEEFT GEEN MOER TE MAKEN MET JOUW GODEN.
Ik kom ook. H7h7h7h77h7h7h7hquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Nogsteeds bezig met die meet. Hhhhhhhhhhhhhhhh
Probeer t eens. Probeer eens 3 dagen geen waterquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:14 schreef AMAR420 het volgende:
ik ga eens een keer sapvasten, lijkt me wel wat..
beter dan 12 dagen geen sexquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Probeer t eens. Probeer eens 3 dagen geen water
Ik hoop dat je schoenen van chocola zijn, want ik hou je er aan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als jij komt eet ik mn schoen op
iK wilde inderdaad dan een chocoladeschoen meenemenquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je schoenen van chocola zijn, want ik hou je er aan.
Srs
Hebben jullie nou al gemeet of doet ie nog lastig?quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als jij komt eet ik mn schoen op
ik liet hem zitten toen we afgesproken hadden :squote:Op zondag 19 oktober 2014 16:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hebben jullie nou al gemeet of doet ie nog lastig?
Jij bleef staan?quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik liet hem zitten toen we afgesproken hadden :s
Shots fired. Bang bangquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha ja want ik ben jong enzo
Aaaight.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha ja want ik ben jong enzo
Hahahhaha watquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik liet hem zitten toen we afgesproken hadden :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |