Oh je had echt interesse in Che?quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alle mannen hier afspreken?! Wat?
[..]
Ik ben niet eens boos.
Zij jou ook?quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil ook met alle meiden hier afspreken. Ik wil alle FOK!kers meeten.
Wtf?quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh je had echt interesse in Che?
Ja weet ik veel. Leek zo.
Niet fucked up bedoeldquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ZO ongezellig weer. Sjongejongejonge.
Ja weet ik veel. Hij zegt toch je wilde afspreken. Ik zei nix.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wtf?WAT IS DIT. Als je dmt met iemand is het meteen 'echt interesse' ja? Ok.
Trouwens. Seni merakli Melahat.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:51 schreef zarGon het volgende:
Vertel het complete verhaal eens. Ik dacht dat die afspraakshizzle verzonnen was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik reageer alleen op wat jij zegt. Ik denk je maakt grapje ofzoquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb vaker gemeet hoor met fokkers.
[..]
Yeah right.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:57 schreef De_Guidance het volgende:
Ik dm met iedereen en heb met meerdere fokkers afgesproken.
Sommige zijn mijn vrienden geworden. Serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meeten met fokkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:57 schreef De_Guidance het volgende:
Ik dm met iedereen en heb met meerdere fokkers afgesproken.
Sommige zijn mijn vrienden geworden. Serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dit. Snap ook niet waarom mensen hier zo moeilijk over doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik reageer alleen op wat jij zegt. Ik denk je maakt grapje ofzo
ZG is top.quote:
Wel je handen gewassen erna?quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb zelfs met een FOK!ker gewerkt twee zomers geleden.
En wie is je sexxbuddie? ZarGon?quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
ZG is top.
Wikwakka zie ik maandelijks.
GenusButeo af en toe.
Ayça, Julis spreek ik bijna dagelijks per WhatsApp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |