sommige kunnen best wel goeie tosti maken hoor, ik ken er 1 die maakte erge, vd sportschoolquote:
GMTA.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een van de grootste WTF-films die ik heb gezien, ja. Erg goed.
Kan jij saoto soep maken en butter chicken?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:27 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
sommige kunnen best wel goeie tosti maken hoor, ik ken er 1 die maakte erge, vd sportschool
butter chicken wel denk ik..quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Kan jij saoto soep maken en butter chicken?
Heb je 500 days of summer ook gezien?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Damn inderdaad.
En zeker in die film. De perfecte jongen.
Dankje voor je vergevingsgezindheid.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
It's okay, KB. [ afbeelding ]
OMG AMAR JIJ BENT NOG ERGER DAN IK MAN MET JE BULLSHIT EN GEKOPIEER EN DOMME LINKSquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:27 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
sommige kunnen best wel goeie tosti maken hoor, ik ken er 1 die maakte erge, vd sportschool
Hoe gaat het?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Bedankt voor je ter dood veroordeling.
500 days of Summer gezien.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je 500 days of summer ook gezien?
En ja, heel mooie film inderdaad.
HAD IK AL GEPOSTquote:
wil je nu een koekje?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
OMG AMAR JIJ BENT NOG ERGER DAN IK MAN MET JE BULLSHIT EN GEKOPIEER EN DOMME LINKS
Je kunt die twee films niet echt vergelijkenquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
500 days of Summer gezien.
Was wel leuk, maar niet super bijzonder. Omdat ik het deels aanstellerij vond.
50/50 ging daadwerkelijk ergens over.
Ik had deze video in de trein gezien en ik ging zóoooo stuk van het lachen hè. In een overvolle trein zat ik kapot te gniffelen. Geweldig.quote:
Dat is waar.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je kunt die twee films niet echt vergelijken. Maar 50/50 was wel heel mooi ja.
Alhamdulilah, ik heb me nog nooit zo geweldig gevoeld. Gisteren dawwah gedaan en we hebben er in sha Allah een nieuwe broeder bij binnekortquote:
Weetje wat ik weleens eet? Die dieetrepen van weightcare.quote:
Heb je Dallas Buyers Club gezien? Ook een aanrader.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar op een gegeven had ik bij 500 days of summer wel van dude get over it.
OH SORRY HOOR. IK ZAL HEM METEEN VERWIJDEREN. OOK VAN YOUTUBE. OF BETER ZELFS HEEL YOUTUBE. EN DE POLITIE BELLEN. EN DE AIVD, FBI EN C&A.quote:
Hallo, liefdesverdriet kom je niet zomaar overheen. En daarbij, de liedjes die in de film terugkwamenquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar op een gegeven had ik bij 500 days of summer wel van dude get over it.
Verder was het qua beeld en verhaal wel mooi gedaan.
Prima.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:33 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Alhamdulilah, ik heb me nog nooit zo geweldig gevoeld. Gisteren dawwah gedaan en we hebben er in sha Allah een nieuwe broeder bij binnekort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |