Want jij hebt betere argumenten?quote:
Kut allochtoon.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:09 schreef GhpH het volgende:
[..]
Inburgering in Nederland is dus bij deze uitgesloten?
Heb je eigenlijk ooit in Zweden gewoond?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:09 schreef GhpH het volgende:
[..]
Deregulering.quote:
De Times of Israel? Echt?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:10 schreef GhpH het volgende:
[..]
Want jij hebt betere argumenten?
Dat men na dagen, zij het weken of jaren, nog niet door heeft dat bronsberisping alleen nietswaard is...
Hmm
en the muslim issuequote:
En link waarnaar?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dit is zeker brainwashed media? Kom aub met een nu.nl of telegraaf linkje, dat wordt leuk
Yep, in Åland (eilandje tussen Zweden en Finland) en daarna in Ørje-Hån (grensgebied Zweden-Noorwegen)quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk ooit in Zweden gewoond?
Zou me niet verbazen als het gewoon serieus is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel mooi stukje cabaret tough.
quote:This new law is meant to stop Swedish people from complaining about their genocide being committed by their anti-White regime in government.
This White Genocide is turning White people into a minority around the world from Australia to the US, to Canada, Britain, France, Denmark, Germany, Norway, Sweden, Spain, Italy, and so on.
link
Dat is TS ook.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als het gewoon serieus is.
Ik ken dat artikel niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:17 schreef GhpH het volgende:
[..]
Oh ja, jij linkt niet, jij schudt alles uit de mouw ^.^
Bron?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:19 schreef GhpH het volgende:
[..]
En waarom zou zoiets wel waar zijn als het door moslims uitgespuwd wordt? Nogal hypocriet.
Men beeldt bijvoorbeeld Israëlieten (Israëliers, Israëlis) als bloedzuchtigen die alleen maar dode moslims willen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waar doen moslims dan zulke uitspraken?
Even voor de volledigheid, waar precies moet ik bronnen voor aandragen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:25 schreef GhpH het volgende:
[..]
Men beeldt bijvoorbeeld Israëlieten (Israëliers, Israëlis) als bloedzuchtigen die alleen maar dode moslims willen.
Echter, wanneer een europeaan genocide metaforisch gebruikt is het direct heibel en slaan in het linkse front de stoppen door. Dit moet gecensureerd en genegeerd worden. Iedereen die het ermee eens is, is dan ineens dom.
Daarbij zit je weer te doen wat je eerst deed. Argumentsloos om bronnen vragen.
Ik krijg de indruk dat je nogal hysterisch bent.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:25 schreef GhpH het volgende:
Echter, wanneer een europeaan genocide metaforisch gebruikt is het direct heibel en slaan in het linkse front de stoppen door. Dit moet gecensureerd en genegeerd worden. Iedereen die het ermee eens is, is dan ineens dom.
Psssssst Daar zitten ze ook al!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:05 schreef GhpH het volgende:
of mijn zinnen zetten op buurman Noorwegen?
Hij heeft het over Islamieten volgens mij. Dat is wat anders dan Arabieren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:27 schreef Nikmans het volgende:
Iemand met een Israëlische vlag als UI die zich uitlaat over Arabieren... Serieus nemen of niet?
Bijvoorbeeld, bronnen die laten zien dat mijn feiten en meningen belachelijk zouden zijn. Of tenminste goede redenen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Even voor de volledigheid, waar precies moet ik bronnen voor aandragen?
Aangepast, strekking blijft hetzelfdequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij heeft het over Islamieten volgens mij. Dat is wat anders dan Arabieren.
IJsland? Please dear God! Hafūor protect me!quote:
Als je echt een discussie wilde voeren hield je op met dit soort kinderachtige provocatiesquote:
En waar precies doe ik die uitspraken volgens jou?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:30 schreef GhpH het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, bronnen die laten zien dat mijn feiten en meningen belachelijk zouden zijn. Of tenminste goede redenen.
Bronnen die aantonen dat de multiculturele samenleving veel opgebracht heeft voor zweden. En wel zodanig dat bvb de verkrachtingscijfers te verwaarlozen zijn.
Het enige wat je zou kunnen zeggen is dat die opstandelingen zelf nu een beter en gemakkelijker leven hebben, maar wat is het nut geweest voor Zweden om hen binnen te laten?
Zoiets wil ik lezen. En niet "bron?" of "bwehe kijk mij deze metafoor letterlijk nemen om zo TS belachelijk te maken". Terwijl je de rest van de post (de essentie) laat liggen.
En dat gebeurt iedere keer als de linkse gutmensch met mij in discussie gaat. Mijn argument wordt afgebroken tot segmenten en vervolgens vertegenwoordigt 1 segment al mijn andere klachten/bezwaren?
U had het over dingen over 1 kam scheren?
Typisch links weer, mijn hele argument laten vallen over een iets provocerende woordkeuzequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:32 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Als je echt een discussie wilde voeren hield je op met dit soort kinderachtige provocatiesMaar dat snap je zelf natuurlijk ook wel.
Ik ben niet eens links, maar blijf vooral je eigen topic om zeep helpen, simpele zielquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:33 schreef GhpH het volgende:
[..]
Typisch links weer, mijn hele argument laten vallen over een iets provocerende woordkeuze
Laat me raden, jij voelt je ook al beledigd door zwarte piet?
"Bron" kan je zelf wel hoop ik terugvinden, en "bwehe... " ging over dat stukje van genocide.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En waar precies doe ik die uitspraken volgens jou?
Hey, niets mis met wat etnische diversiteit in het vagijn! De tijd van het monoculturalisme is voorbij! WEG MET XENOFOBEN!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:30 schreef GhpH het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, bronnen die laten zien dat mijn feiten en meningen belachelijk zouden zijn. Of tenminste goede redenen.
Bronnen die aantonen dat de multiculturele samenleving veel opgebracht heeft voor zweden. En wel zodanig dat bvb de verkrachtingscijfers te verwaarlozen zijn.
Het enige wat je zou kunnen zeggen is dat die opstandelingen zelf nu een beter en gemakkelijker leven hebben, maar wat is het nut geweest voor Zweden om hen binnen te laten?
Zoiets wil ik lezen. En niet "bron?" of "bwehe kijk mij deze metafoor letterlijk nemen om zo TS belachelijk te maken". Terwijl je de rest van de post (de essentie) laat liggen.
En dat gebeurt iedere keer als de linkse gutmensch met mij in discussie gaat. Mijn argument wordt afgebroken tot segmenten en vervolgens vertegenwoordigt 1 segment al mijn andere klachten/bezwaren?
Ik vroeg om die bron omdat jij stelt dat moslims zulke dingen zeggen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:34 schreef GhpH het volgende:
[..]
"Bron" kan je zelf wel hoop ik terugvinden, en "bwehe... " ging over dat stukje van genocide.
Ik snap zijn punt wel. Zweden is aan het doorslaan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:30 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Aangepast, strekking blijft hetzelfde
Jammer dat ie het zo onhandig brengtquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik snap zijn punt wel. Zweden is aan het doorslaan.
Daarom beperkte ik me ook tot "ik snap zijn punt wel"quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:35 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jammer dat ie het zo onhandig brengt
Ik heb je genoeg bronnen gegeven. Kijk dat jij een bron niet wil geloven is jouw probleem. Jij komt volledig niet met bijbehorende argumenten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vroeg om die bron omdat jij stelt dat moslims zulke dingen zeggen.
Dat artikel waarin gesproken wordt over een 'White Genocide' kan ik moeilijk serieus nemen.
Het is goed met je man.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:36 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik heb je genoeg bronnen gegeven. Kijk dat jij een bron niet wil geloven is jouw probleem. Jij komt volledig niet met bijbehorende argumenten.
Hoe vaak moet ik je uitleggen dat jouw argumenten 100% kritiek en 0% feedback zijn?
Weer iemand die een argument laat vallen over woordkeuze, jij bent ook niet discussiewaardig. Bedankt om dat al te laten weten. Bespaart me veel tijd maar, hou van je.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:36 schreef 2dope het volgende:
TSwat een ontzettende simpleton.
Huu linkse gutmensch!11 Linkse hobby's linkse kerk links links links!
Probeer zelf eens een mening te vormen in plaats van alleen maar andere mensen na te blaten, schaapje.
Toch maar eerst mijn studies afmaken hier voordat ik misschien terug ga, dan zal ik wel zien of het Zweden of السويد is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:38 schreef karton2 het volgende:
Zweden ligt qua discussie over immigratie en integratie 30 jaar achter op Nederland en je verwachtte dat de sverigedemokraterna direct invloed gaan krijgen na hun klapper van vorige maand?
Wees blij dat ze dat ze een cordon sanitaire aan hun broek hebben hangen. Laat die linksen maar lekker aankloten want die 4 jaar gaan ze toch niet uitzitten.
In de tussentijd kunnen de sverigedemokraterna lekker vanuit de oppositie blijven groeien, in potentie de #2 van Zweden binnen nu en 5 jaar.
Jouw inhoud heeft anders ook veel opgeleverd. Veel potten die de ketels verwijten zwart te zien in dit topic.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:40 schreef Nikmans het volgende:
Overigens is dit duidelijk gewoon een populariteitstopic van TS waarin hij even snel zijn speerpunten uitdraagt om wat FOK! bekendheid binnen te harken, goed bezig TSOoit kom je er wel
Discussiewaardigquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
Weer iemand die een argument laat vallen over woordkeuze, jij bent ook niet discussiewaardig. Bedankt om dat al te laten weten. Bespaart me veel tijd maar, hou van je.
Duid mij 1 inhoudelijke backfire reactie uit dit topic aan? Juist.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Discussiewaardig
TS en zijn KLB-'discussies'ik ken jouw topics wel, je begint met een enorme rant jegens 'links' met allemaal praatjes die we al 100 keer hebben gehoord. Probeer eens een andere aanpak.
Probeer het anders eens in POL. Ohnee wacht, dan moet je daadwerkelijk inhoudelijk de discussie aan en dat gaat m niet worden natuurlijk, omdat je 'stomme linkschhcmenschh:'(' langspeelplaat daar wordt weggemod.
Luv u 2 lobi xx
Als je met zo'n OP begint draai je enige kans op discussie bij voorbaard (hihaho) de nek om. Reacties die volgen zullen in lijn zijn met de (toon van) de OP. Daarom zeg ik, probeer een ander subforum. Wat verwacht je nou eigenlijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:51 schreef GhpH het volgende:
[..]
Grappig hoe nu niemand op jouw taal ingaat maar als ik 1x iets over links of gutmensch rep...
Ik hoopte op ofwel 'terechte klacht' of een inhoudelijke discussie waarbij men niet gaat mierenneuken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
Als je met zo'n OP begint draai je enige kans op discussie bij voorbaard (hihaho) de nek om. Reacties die volgen zullen in lijn zijn met de (toon van) de OP. Daarom zeg ik, probeer een ander subforum. Wat verwacht je nou eigenlijk
ik geef geen geld aan het IDFquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jou ook.
Wel zuur voor jouw matties dat jij niet meer kunt storten.
Dat weet ik. Jij gaf toch aan een andere partij? Of zat je te liegen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik geef geen geld aan het IDF![]()
![]()
wat bedoel je daar nou weer mee?
Jij denkt dat Hamas uitgemoord is?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat weet ik. Jij gaf toch aan een andere partij? Of zat je te liegen?
Zeg ik dat? Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij denkt dat Hamas uitgemoord is?
¤1000,- ??quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Vriend ik ben senior developer met een salaris met 4 cijfers.
Ja. Gebaseerd op de aanname dat je geld even op is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je zegt dat ik niet meer kan storten?
Wat boeien een paar zandnegers in pakistan die een Zweedse vlag verbranden?quote:
In 2050 is de islam uitgeroeid. Alle moslims worden slaven van de westerse degeneracy en laten hun geloof vallen of worden platgebombardeerdquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
In 2050 is Europa van de Islam
Hahaha dat dacht je maar. Het aantal moslims groeit en zal blijven groeien. Door de jaren heen hebben de ongelovigen geprobeerd de ware religie uit te roeien maar het is ze niet gelukt en het zal ze ook nooit lukken Allahu Akbar!!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:42 schreef EdwardNewgate het volgende:
In 2050 is de islam uitgeroeid. Alle moslims worden slaven van de westerse degeneracy en laten hun geloof vallen of worden platgebombardeerd
Jouw natte droom. Maar nee, helaas voor jou.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
In 2050 is Europa van de Islam
Het is wel zo, snelst groeiende religie + moslims krijgen gemiddeld 3x zoveel kinderen als europeanen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jouw natte droom. Maar nee, helaas voor jou.
De groei neemt af en slechts door de geboortecijfers is er nog sprake van groei.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het is wel zo, snelst groeiende religie + moslims krijgen gemiddeld 3x zoveel kinderen als europeanen.
Ben er ook al een lange tijd niet meer geweest, ik denk dat ik mijn erasmus-uitwisseling over 2 jaar daar laat plaatsvinden, eens kijken of alles nog snor is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:39 schreef EdwardNewgate het volgende:
Ik snap je wel. Je bent een van die types die alleen maar achter een PC zit en het mooie Zweden niet ten onder wil zien gaan aan de islamitische hordes?
Laat ik je wat vertellen. Ik heb een jaar in Zweden gewoond voor stage(3 maanden Staffanstorp, kwartierje van Malmö en in Stockholm). Hierbij ben ik door heel het land geweest en heb ik een groot deel van Denemarken en een stuk Noorwegen bezocht.
Zweden is geweldig om te leven en ik merkte eigenlijk weinig van 3e wereld immigratie. Er is een erg sterke segregatie en die mensen komen nauwelijks uit hun ghetto's. Dat is zowel een voordeel als nadeel en dat laat ik open ter interpretatie. Malmö is vergelijkbaar met Rotterdam, veel buitenlanders en een grauwe arbeiderstad.
In Stockholm zijn verder de meeste mensen gewoon Zweeds of iig westers. Het is verder niet "zwarter" dan een andere gemiddelde westers Europese stad.
Daarnaast is het percentage moslims en allochtonen hoger in Nederland, UK, Frankrijk, Duitsland en België. Noorwegen heeft verder ook een immigratiebeleid vergelijkbaar met Zweden. Als je gewoon op een goede plek woont en een goede baan hebt, is het een prima plek en kan gewoon van Zweden genieten zoals het hoort. Laat de politiek er zich maar mee bezig houden. Er zijn geen huizen meer beschikbaar voor immigranten dus dat zal vanzelf minder worden.
Oh en verkrachting is in Zweden een breed begrip. Een vrouw aanraden of moonshinen zonder penetratie = verkrachting.
Du bör inte bo i ÅlandDet finns bara inavlade urartar där.
http://www.todayszaman.co(...)-to-four_327690.htmlquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
De groei neemt af en slechts door de geboortecijfers is er nog sprake van groei.
De groei is ook niet dusdanig dat in 2050 Europa Islamitisch is. Nog even los van andere factoren.
Kwantiteit/ Kwaliteit. Oh en niemand wil je geloof uitroeien sinds de kruistochten dus dat klopt niet. En kijk maar eens hoeveel moslims tegenwoordig lekker een biertje drinken of een jointje roken. Ik zie ook steeds meer mooie marokkaanse, turkse en (sinds kort) syrische dames zonder hoofddoek en met een Nederlandse vriend.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hahaha dat dacht je maar. Het aantal moslims groeit en zal blijven groeien. Door de jaren heen hebben de ongelovigen geprobeerd de ware religie uit te roeien maar het is ze niet gelukt en het zal ze ook nooit lukken Allahu Akbar!!!
de groei neemt af en slechts door de geboortecijfers is er nog sprake van groei?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
De groei neemt af en slechts door de geboortecijfers is er nog sprake van groei.
De groei is ook niet dusdanig dat in 2050 Europa Islamitisch is. Nog even los van andere factoren.
Maar denk je dat tegen die tijd geen actie is opgetreden? Je bent nu met gemiddeld 5%quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de groei neemt af en slechts door de geboortecijfers is er nog sprake van groei?
geen idee hoe A: de groei afneemt en B: hoe ik deze tegenstrijdigheid moet opvatten.
Nee maar op het moment dat meer dan 50% van Europa islamitisch is, is Europa islamitisch.
Wat is daar precies tegenstrijdig aan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de groei neemt af en slechts door de geboortecijfers is er nog sprake van groei?
geen idee hoe A: de groei afneemt en B: hoe ik deze tegenstrijdigheid moet opvatten.
Nee maar op het moment dat meer dan 50% van Europa islamitisch is, is Europa islamitisch.
Ook veel Marokkaanse dames met Antillianen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:48 schreef EdwardNewgate het volgende:
[..]
Kwantiteit/ Kwaliteit. Oh en niemand wil je geloof uitroeien sinds de kruistochten dus dat klopt niet. En kijk maar eens hoeveel moslims tegenwoordig lekker een biertje drinken of een jointje roken. Ik zie ook steeds meer mooie marokkaanse, turkse en (sinds kort) syrische dames zonder hoofddoek en met een Nederlandse vriend.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat jij dat ziet betekent niet dat dat ook de werkelijkheid is. De enige werkelijkheid is is dat het aantal moslims flink groeit en dat ondersteunen de statistieken ook. De ongelovigen zullen binnenkort in de minderheid raken en de Islam zal regeren in Europa.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:48 schreef EdwardNewgate het volgende:
Kwantiteit/ Kwaliteit. Oh en niemand wil je geloof uitroeien sinds de kruistochten dus dat klopt niet. En kijk maar eens hoeveel moslims tegenwoordig lekker een biertje drinken of een jointje roken. Ik zie ook steeds meer mooie marokkaanse, turkse en (sinds kort) syrische dames zonder hoofddoek en met een Nederlandse vriend.
Droom maar fijn verder, IS fanboy.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat jij dat ziet betekent niet dat dat ook de werkelijkheid is. De enige werkelijkheid is is dat het aantal moslims flink groeit en dat ondersteunen de statistieken ook. De ongelovigen zullen binnenkort in de minderheid raken en de Islam zal regeren in Europa.
De inhoudelijke reactie op je gezwets was al gegeven. Aangezien iemand anders min of meer hetzelfde zei.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha goeie inhoudelijk reactie yahudi fanboy
Haha tuurlijk joh, je had gewoon ff niks te zeggenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
De inhoudelijke reactie op je gezwets was al gegeven. Aangezien iemand anders min of meer hetzelfde zei.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha goeie inhoudelijk reactie yahudi fanboy
Beter kijken dan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha tuurlijk joh, je had gewoon ff niks te zeggen
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:56 schreef GhpH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kol od balevav p'nimah כל עוד בלבב פנימה
Nefesh Yehudi homiyah נפש יהודי הומיה
Ulfa'atey mizrach kadimah ולפאתי מזרח קדימה
Ayin l'tzion tzofiyah עין לציון צופיה
Od lo avdah tikvatenu עוד לא אבדה תקותנו
Hatikvah bat shnot alpayim התקוה בת שנות אלפים
L'hiyot am chofshi b'artzenu להיות עם חופשי בארצנו
Eretz Tzion v'Yerushalayim ארץ ציון וירושלים
4-5% moslims zijn erop dit moment in Europa en je hebt er 51% nodig. Begin maar vast met neuken Mehmet. Helaas zullen je kinderen en je kinds kinderen gewoon lekker ongelovig worden en lekker met mijn blond kroos varkens BBQ eten met een biertje erbij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat jij dat ziet betekent niet dat dat ook de werkelijkheid is. De enige werkelijkheid is is dat het aantal moslims flink groeit en dat ondersteunen de statistieken ook. De ongelovigen zullen binnenkort in de minderheid raken en de Islam zal regeren in Europa.
Het aantal is exponentieel aan het groeien en niemand zal dat kunnen stoppenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:58 schreef EdwardNewgate het volgende:
[..]
4-5% moslims zijn erop dit moment in Europa en je hebt er 51% nodig. Begin maar vast met neuken Mehmet. Helaas zullen je kinderen en je kinds kinderen gewoon lekker ongelovig worden en lekker met mijn blond kroos varkens BBQ eten met een biertje erbij.
Oh en een paar decennia geleden ontketende Duitsland een wereldoorlog toen het zich bedreigd voelde en heel wat Europese mensen sloten zich erbij aan. Waarom zou een volk zich weer aan onze slechte kant willen komen?
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:50 schreef GhpH het volgende:
[..]
Maar denk je dat tegen die tijd geen actie is opgetreden? Je bent nu met gemiddeld 5%
Kom aub even in die Servië - Albanië thread kijken vanaf pagina 6 waar ik een filmpje post, dit is geweldigquote:
Ondanks dat jij gewoon aan het trollen bent zijn er zat die echt zo denken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit dus. Studeer al 2 jaar in Växjö en heb totaal geen last van alle allochtonen die er wonen. Sterker nog, Bij SFI/SAS kan ik er prima mee overweg en de pizza's die ze maken zijn primaquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:39 schreef EdwardNewgate het volgende:
Ik snap je wel. Je bent een van die types die alleen maar achter een PC zit en het mooie Zweden niet ten onder wil zien gaan aan de islamitische hordes?
Laat ik je wat vertellen. Ik heb een jaar in Zweden gewoond voor stage(3 maanden Staffanstorp, kwartierje van Malmö en in Stockholm). Hierbij ben ik door heel het land geweest en heb ik een groot deel van Denemarken en een stuk Noorwegen bezocht.
Zweden is geweldig om te leven en ik merkte eigenlijk weinig van 3e wereld immigratie. Er is een erg sterke segregatie en die mensen komen nauwelijks uit hun ghetto's. Dat is zowel een voordeel als nadeel en dat laat ik open ter interpretatie. Malmö is vergelijkbaar met Rotterdam, veel buitenlanders en een grauwe arbeiderstad.
In Stockholm zijn verder de meeste mensen gewoon Zweeds of iig westers. Het is verder niet "zwarter" dan een andere gemiddelde westers Europese stad.
Daarnaast is het percentage moslims en allochtonen hoger in Nederland, UK, Frankrijk, Duitsland en België. Noorwegen heeft verder ook een immigratiebeleid vergelijkbaar met Zweden. Als je gewoon op een goede plek woont en een goede baan hebt, is het een prima plek en kan gewoon van Zweden genieten zoals het hoort. Laat de politiek er zich maar mee bezig houden. Er zijn geen huizen meer beschikbaar voor immigranten dus dat zal vanzelf minder worden.
Oh en verkrachting is in Zweden een breed begrip. Een vrouw aanraden of moonshinen zonder penetratie = verkrachting.
Du bör inte bo i ÅlandDet finns bara inavlade urartar där.
Dat hoeft ook niet gestopt te worden. Ik vind het niet erg om mooie turkse (zijn er niet veel van) en syrische meisjes te zien. We kapen ze allemaal van jullie weg en dan blijven de negerinnen over muwahahquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 02:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het aantal is exponentieel aan het groeien en niemand zal dat kunnen stoppen
Oh nou, als het maar aanranding is en ze lekkere pizza's maken dan moeten die wijven niet zeuren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 02:03 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dit dus. Studeer al 2 jaar in Växjö en heb totaal geen last van alle allochtonen die er wonen. Sterker nog, Bij SFI/SAS kan ik er prima mee overweg en de pizza's die ze maken zijn prima.
Feelin' suicidal, bro?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 02:05 schreef EdwardNewgate het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet gestopt te worden. Ik vind het niet erg om mooie turkse (zijn er niet veel van) en syrische meisjes te zien. We kapen ze allemaal van jullie weg en dan blijven de negerinnen over muwahah
Het is 2:00, laat ons lekker man we hebben geen levenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 02:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ondanks dat jij gewoon aan het trollen bent zijn er zat die echt zo denken.
Ze zijn niet voor niets druk bezig in Mali en Somaliëquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 02:05 schreef EdwardNewgate het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet gestopt te worden. Ik vind het niet erg om mooie turkse (zijn er niet veel van) en syrische meisjes te zien. We kapen ze allemaal van jullie weg en dan blijven de negerinnen over muwahah
Ik zeg niet dat ze niet aan meisjes moeten zitten. Of fietsen jatten. Maar verder heb ik er persoonlijk weinig last van.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 02:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Oh nou, als het maar aanranding is en ze lekkere pizza's maken dan moeten die wijven niet zeuren.
Statistieken liegen niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 02:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ondanks dat jij gewoon aan het trollen bent zijn er zat die echt zo denken.
Ja belachelijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 02:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
Je zou maar in zweden wonen, wat een kut land moet dat wel niet zijn joh
- geen cultuurquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 02:17 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja belachelijk.
- Basis ziektekosten verzekering: 0
- Wegenbelasting: 1/4 van NL
- Benzineprijs: minder dan België.
- Belastinggeld geinvesteerd in eigen regio: 70%
Echt, wat een kut land.
Hoeveel is de IB, vennootschapsbelasting en vermogensbelasting?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 02:17 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja belachelijk.
Echt, wat een kut land.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 02:17 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja belachelijk.
Echt, wat een kut land.
Is het dagelijks leven daar duur? Zoals bijvoorbeeld kosten van productenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 03:10 schreef Ixnay het volgende:
In Zweden zijn gewoon veel dingen beter geregeld dan hier.
Basis zorg en onderwijs gratis.
Goede wegen, openbaar vervoer en voorzieningen.
Modern op alle gebieden en niet alleen op papier maar ook in de uitvoering.
Prettig klimaat.
Mensen zijn verzorgd, correct en hebben goed gevoel voor humor en stijl.
Mooie taal.
Ur rly putin me of shagin ur nans n if u cheky kunt dont shut ur mouth i swear on me mam ill fuckin rek u m8quote:
http://denieuwezweed.com/(...)e-landen-van-europa/quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 03:12 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Is het dagelijks leven daar duur? Zoals bijvoorbeeld kosten van producten
Jep, dan maar naar Bulgarijequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 03:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
http://denieuwezweed.com/(...)e-landen-van-europa/
Heb je hier wat aan?
Alsjeblieft ga weg met je geloof.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://www.todayszaman.co(...)-to-four_327690.html
Padisah Erdogan
Zo'n stadje als Växjö moet je dan ook niet vergelijken met Malmö of Göteborg waar schietpartijen aan de orde van de dag zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 02:03 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dit dus. Studeer al 2 jaar in Växjö en heb totaal geen last van alle allochtonen die er wonen. Sterker nog, Bij SFI/SAS kan ik er prima mee overweg en de pizza's die ze maken zijn prima.
Helemaal mee eens. Helaas is de westerse samenleving naar aanleiding van WO2 zodanig geīndoctrineerd met dat we niet mogen discrimineren, we niet racistisch mogen zijn, dat buitenlanders lief en aardig zijn etcetc,dat elke vorm van kritiek op immigratiebeleid ontoelaatbaar wordt geacht en we buitenlanders automatisch zielig achten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:05 schreef GhpH het volgende:
De val van mijn vaderland is gekomen. Het had niet langer hoeven duren. Zweden is van haar lijden verlost, maar toch in een pijnlijke dood gestorven.
De verkiezingen van de 14e de vorige maand hebben me echt laten uitbarsten in tranenEen mooi gemiste kans voor de Sverigedemokraterna.
Voor de linkse gutmenschen heb ik uiteraard wat lees- en kijkvoer (welke toch weer geweigerd zal worden wegens waarheden die soms te hard zijn voor de realiteit)
Bovenop de nieuwe migratiestroom uit de hel Mid-Oosterse landen, gaan ze ook nog eens Palestina erkennen(Even tussen Voederbietel en mij, betekent dat nu dat Israël nu oorlog mag voeren met Palestina?)
http://themuslimissue.wor(...)-of-all-rape-crimes/
Een statistiek die waarschijnlijk gemanipuleerd of 'fout geīnterpreteerd' is.
http://blogs.timesofisrae(...)ald-duck-government/
http://www.jpost.com/Isra(...)-Mavi-Marmara-378199
http://america.aljazeera.(...)statehoodisrael.html
http://www.englisc-gatewa(...)cism-of-immigration/
En om af te sluiten, een goede vriend van mij:
Vila i frid... min vän... min land... jag älskade dig.
Wat nu? Verder inburgeren in de Nederlanden of mijn zinnen zetten op buurman Noorwegen?
[ afbeelding ] vs. [ afbeelding ]
Door wie? Palestijnen die met rotsen gooien? Zolang Israël nog vrienden is met de us van a denk ik niet dat Israël gemakkelijk te vernietigen is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 02:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
Tevens Israël zal uitgeroeid worden.
1 kernbommetje van Iran is meer dan genoegquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:27 schreef GhpH het volgende:
[..]
Door wie? Palestijnen die met rotsen gooien? Zolang Israël nog vrienden is met de us van a denk ik niet dat Israël gemakkelijk te vernietigen is.
Niet erg snugger, er is niet voldoende op de aarde om alle monden binnenkort te voeden. Een bevolkingsexplosie gaat onze ondergang en de ondergang van de planeet betekenen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://www.todayszaman.co(...)-to-four_327690.html
Padisah Erdogan
Wederom een goede post van Linkse!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Niet erg snugger, er is niet voldoende op de aarde om alle monden binnenkort te voeden. Een bevolkingsexplosie gaat onze ondergang en de ondergang van de planeet betekenen.
Poetin had ook zo'n zot idee. Dit zijn echt ideeën uit 1815 toen er nog niet zoveel mensen op de planeet waren.
Het zou fijn zijn als Erdogan ook de 21e eeuw zou binnenwandelen.
De 1-kind politiek van China dient wereldwijd gevolgd te worden.
Moslims zullen er komen ten koste van andere volkeren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Niet erg snugger, er is niet voldoende op de aarde om alle monden binnenkort te voeden. Een bevolkingsexplosie gaat onze ondergang en de ondergang van de planeet betekenen.
Poetin had ook zo'n zot idee. Dit zijn echt ideeën uit 1815 toen er nog niet zoveel mensen op de planeet waren.
Dat haal je niet. Geboortecijfers nemen ook onder moslims af.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Moslims zullen er komen ten koste van andere volkeren.
Nu al 25% van de wereldbevolking, geeft het 100 jaar en het is 90%.
Hard, maar de realiteit.
Nogmaals niet snugger als je je voortplant als een konijn, want er is simpelweg niet voldoende op deze planeet om iedereen te voeden. Ook al is 100% moslim, dan nog schep je je eigen ondergang, daar er slechts een aarde is met een beperkte capaciteit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Moslims zullen er komen ten koste van andere volkeren.
Nu al 25% van de wereldbevolking, geeft het 100 jaar en het is 90%.
Hard, maar de realiteit.
Mensen uit het Midden-Oosten zijn over het algemeen anti-Israel en pro-Palestina. Dus hoe meer immigratie uit het Midden-Oosten, hoe meer druk op de regering om Palestina te erkennen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:13 schreef Copthorne het volgende:
Welk verband bestaat er tussen het erkennen van Palestina als staat en de immigratie van mensen uit het Midden-Oosten?
Oké, op die manier. Volgens mij is de erkenning niet het gevolg van druk vanuit de samenleving, maar misschien zien mensen die bang zijn voor de massa-immigratie de erkenning van Palestina als een volgende stap in de verkeerde richting. Toch zou ik dat verband zelf niet leggen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mensen uit het Midden-Oosten zijn over het algemeen anti-Israel en pro-Palestina. Dus hoe meer immigratie uit het Midden-Oosten, hoe meer druk op de regering om Palestina te erkennen.
Bron?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:25 schreef GhpH het volgende:
Men beeldt bijvoorbeeld Israëlieten (Israëliers, Israëlis) als bloedzuchtigen die alleen maar dode moslims willen.
Idd.quote:Echter, wanneer een europeaan genocide metaforisch gebruikt is het direct heibel en slaan in het linkse front de stoppen door. Dit moet gecensureerd en genegeerd worden. Iedereen die het ermee eens is, is dan ineens dom.![]()
Bron?quote:Daarbij zit je weer te doen wat je eerst deed. Argumentsloos om bronnen vragen.
1 kind per gezin is toch niks aan man, zowel voor het kind als voor de ouders. En de mensheid moet zelf anticiperen op de stijging van wereldpopulatie, hoe je het wendt of keert het is onvermijdbaar.. Zie je het al voor je dat alle landen een beperkende maatregel t.o.v familieastichting implementeren?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:36 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Nogmaals niet snugger als je je voortplant als een konijn, want er is simpelweg niet voldoende op deze planeet om iedereen te voeden. Ook al is 100% moslim, dan nog schep je je eigen ondergang, daar er slechts een aarde is met een beperkte capaciteit.
Door geen geboortepolitiek te volgen, zoals China wel doet - een land dat vooruit durft te kijken - en niet te investeren in duurzame energie - moslimlanden doen zeer weinig aan milieuzorg, net als de V.S. helaas en lijken in dit opzicht erg op de V.S. - of enige vorm van planetaire zorg, zal uiteindelijk iedereen het onderspit delven, ongeacht geloof of huidskleur.
Elk land, elke religie dient te beseffen dat de aarde vol is.
Inderdaad, kinderen verwekken is geen kunst, iedere halve zool kan het. Vooruitkijken en je realiseren dat 1 kind per gezin ruim voldoende is en jezelf onder controle weten te houden is een deugd. Hopelijk raken meer regeringen hiervan doordrongen.
Noord noorwegen, Germania is next, dan NL.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:05 schreef GhpH het volgende:
De val van mijn vaderland is gekomen. Het had niet langer hoeven duren. Zweden is van haar lijden verlost, maar toch in een pijnlijke dood gestorven.
De verkiezingen van de 14e de vorige maand hebben me echt laten uitbarsten in tranenEen mooi gemiste kans voor de Sverigedemokraterna.
Voor de linkse gutmenschen heb ik uiteraard wat lees- en kijkvoer (welke toch weer geweigerd zal worden wegens waarheden die soms te hard zijn voor de realiteit)
Bovenop de nieuwe migratiestroom uit de hel Mid-Oosterse landen, gaan ze ook nog eens Palestina erkennen(Even tussen Voederbietel en mij, betekent dat nu dat Israël nu oorlog mag voeren met Palestina?)
http://themuslimissue.wor(...)-of-all-rape-crimes/
Een statistiek die waarschijnlijk gemanipuleerd of 'fout geīnterpreteerd' is.
http://blogs.timesofisrae(...)ald-duck-government/
http://www.jpost.com/Isra(...)-Mavi-Marmara-378199
http://america.aljazeera.(...)statehoodisrael.html
http://www.englisc-gatewa(...)cism-of-immigration/
En om af te sluiten, een goede vriend van mij:
Vila i frid... min vän... min land... jag älskade dig.
Wat nu? Verder inburgeren in de Nederlanden of mijn zinnen zetten op buurman Noorwegen?
[ afbeelding ] vs. [ afbeelding ]
Onzinnig verband.. de erkenning van Palestina is gewoon een rechtmatige erkenning in vele visies. Boeit echt niks of je dan uit het midden oosten komt of niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:39 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Oké, op die manier. Volgens mij is de erkenning niet het gevolg van druk vanuit de samenleving, maar misschien zien mensen die bang zijn voor de massa-immigratie de erkenning van Palestina als een volgende stap in de verkeerde richting. Toch zou ik dat verband zelf niet leggen.
We hebben maar een planeet momenteel waarop we kunnen wonen. De grondstoffen zijn beperkt. Als we ons voortplanten als sprinkhanen, zullen we uiteindelijk een zeer pijnlijke dood sterven allemaal door honger, gebrek, ziekten en oorlogen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
1 kind per gezin is toch niks aan man, zowel voor het kind als voor de ouders. En de mensheid moet zelf anticiperen op de stijging van wereldpopulatie, hoe je het wendt of keert het is onvermijdbaar.. Zie je het al voor je dat alle landen een beperkende maatregel t.o.v familieastichting implementeren?
Ok. Dan is het bye-bye heel het Midden Oosten. Als jij werkelijk denkt dat het Midden Oosten iets beters kan doen dan blufpoker dan zit je in het foute bootje.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
1 kernbommetje van Iran is meer dan genoeg
Iran heeft al vaak genoeg gedreigd ermee, ze hoeven alleen een beetje door te draaien en de volgende stap is bye bye israel
Het tegengaan van breeders is iets waar ik zeker en vast vķķr ben. Zij het nu links of rechtsquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
IJsland zou ook nog te doen zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:08 schreef Dixon het volgende:
[..]
Noord noorwegen, Germania is next, dan NL.
Snel verander je vlag.quote:
quote:
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:11 schreef Eyip het volgende:
Is dit weer een verzameltopic van linksmensen en moslims die de shit goed praten? Ik denk nog even na over een bijdrage...
BWaaaaaa ik kom niet bij van het lachenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:18 schreef Eyip het volgende:
Kom ik dit tegen over zweedse moslims:
[ afbeelding ]
Wat een achterlijk volk blijf het ook
Helemaal in stijl ook met dat petje zo hoog op de kop.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:19 schreef GhpH het volgende:
[..]
BWaaaaaa ik kom niet bij van het lachen![]()
Iran =/= midden oostenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:02 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ok. Dan is het bye-bye heel het Midden Oosten. Als jij werkelijk denkt dat het Midden Oosten iets beters kan doen dan blufpoker dan zit je in het foute bootje.
Hahaha op de dag der oordeels heb je veel uit te leggen denk dat we elkaar dan niet zie want ik ga naar de paradijsquote:
Zit liever in de hel dan met een stel van die geitenneukers in de hemel als jijquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:34 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Hahaha op de dag der oordeels heb je veel uit te leggen denk dat we elkaar dan niet zie want ik ga naar de paradijs [ afbeelding ]
Ga jij maar naar de paradijs, dan gaat de rest wel naar het paradijs.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:34 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Hahaha op de dag der oordeels heb je veel uit te leggen denk dat we elkaar dan niet zie want ik ga naar de paradijs [ afbeelding ]
zegt iemand met een zionistenvlag als profiel fotoquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ga jij maar naar de paradijs, dan gaat de rest wel naar het paradijs.
Doe eens rustig joh, ik denk dat je een beetje nerveus of in de stress bentquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:34 schreef Eyip het volgende:
[..]
Zit liever in de hel dan met een stel van die geitenneukers in de hemel als jij
liever een straat vol zionisten dan één kakkerlak zoals jij in mijn straatquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:36 schreef Gulmez het volgende:
[..]
zegt iemand met een zionistenvlag als profiel fotoschaam je
Neuhquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:36 schreef Gulmez het volgende:
[..]
zegt iemand met een zionistenvlag als profiel fotoschaam je
De dag des oordeels? Moet ik godverdomme ook nog voor de rechter verschijnen als ik dood ben?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:34 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee, je staat allemaal in de rij. En dan kijkt hij naar je piemel. Heb je een hele piemel, dan moet je opnieuw langs start. Is er een stukje af, dan mag je door.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
De dag des oordeels? Moet ik godverdomme ook nog voor de rechter verschijnen als ik dood ben?
??quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:36 schreef GhpH het volgende:
[ afbeelding ]
Hai, de naam is Linda en ik ben 18 jaar.
Ik ben verkracht en mishandeld geworden, dit heeft echter niets te maken met de moslim immigratie. Dat mijn verkrachter nou net een moslim blijkt te zijn is puur toeval. Mocht er toevallig iemand zijn die in de toekomst een statistiek hierover ontkennen dan is dat zijn grootste recht. Niemand hoeft zich namelijk gediscrimineerd te voelen!
[ afbeelding ]
Ik wou dat het niet zo hoefde te zijn, maar toch is het zo.
Turkije is nog onder ontwikkeld.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:39 schreef Gulmez het volgende:
[..]
SOmaliers pakistanen en yemenieten zijn minder ontwikkeld maar dat heeft niets met islam te maken kijk turkije en bijvoorbeeld dubai of gambia is niks aan de hand.
Ik ben meer in londen als nederland en daar wonen veel pakistanen en somaliers denk dat de meeste nederlanders dan toch liever turken hebben en mocro's
The fuck man?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:39 schreef Gulmez het volgende:
[..]
SOmaliers pakistanen en yemenieten zijn minder ontwikkeld maar dat heeft niets met islam te maken kijk turkije en bijvoorbeeld dubai of gambia is niks aan de hand.
Ik ben meer in londen als nederland en daar wonen veel pakistanen en somaliers denk dat de meeste nederlanders dan toch liever turken hebben en mocro's paki's zijn wel chill alleen misplaatste trots en arrogantie
En dat is niet iets eenmaligs geweest. Om het maar kort te houden, stop met je eruit te zwetsen en wees eerlijk over de statistieken.quote:A Dubai court has sentenced a Norwegian woman to 16 months in jail for having sex outside of marriage after she reported being raped, according to news reports from the United Arab Emirates. Marte Deborah Dalelv, 24, was convicted Wednesday. She was also found guilty of perjury and of drinking alcohol, the English-language Local reported. The Norway Post said she was 25.
Daarom is het verstandig om als vrouw altijd met je man te lopen, een man hoort de beschermer te zijn voor het zwakkere geslacht, de regels in dubai en in meerdere maten Saudi arabie zijn niet te vergelijken natuurlijk met het westen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:44 schreef GhpH het volgende:
[..]
The fuck man?
[..]
En dat is niet iets eenmaligs geweest. Om het maar kort te houden, stop met je eruit te zwetsen en wees eerlijk over de statistieken.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:49 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Daarom is het verstandig om als vrouw altijd met je man te lopen, een man hoort de beschermer te zijn voor het zwakkere geslacht, de regels in dubai en in meerdere maten Saudi arabie zijn niet te vergelijken natuurlijk met het westen.
Maar feit blijft dat de criminaliteit in de emiraten en Saudi Arabië niet hoger liggen en zelfs lager als Europa dus als je gewoon de wetten van het land respecteert kan je er op vanuit dat het goed loopt. Cultuur verschil zal er altijd zijn, het is totaal anders maar om nou te zeggen dat het westen beter is , kan ik me niet in vinden met grootschalige mensenhandel uit bv bulgarije jongens doe je ogen open wat allemaal hier gebeurd, ik denk dat hier meer misstanden zijn.
Misstanden? Godverdekenker als 5% van een bevolking 77,6% van alle verkrachtingen uitvoert...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:49 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Daarom is het verstandig om als vrouw altijd met je man te lopen, een man hoort de beschermer te zijn voor het zwakkere geslacht, de regels in dubai en in meerdere maten Saudi arabie zijn niet te vergelijken natuurlijk met het westen.
Maar feit blijft dat de criminaliteit in de emiraten en Saudi Arabië niet hoger liggen en zelfs lager als Europa dus als je gewoon de wetten van het land respecteert kan je er op vanuit dat het goed loopt. Cultuur verschil zal er altijd zijn, het is totaal anders maar om nou te zeggen dat het westen beter is , kan ik me niet in vinden met grootschalige mensenhandel uit bv bulgarije jongens doe je ogen open wat allemaal hier gebeurd, ik denk dat hier meer misstanden zijn.
En jouw bron is? Daarbij is een verwerping van een statistiek niet geldig puur om het feit dat jij er niet in gelooft of je erdoor beledigt voelt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:52 schreef Gulmez het volgende:
Je haalt allemaal totaal onbetrouwbare bronnen aan met racistische insteken, probagenda = nooit betrouwbaar of het nu van isis of van moslimhaters komt
De racist kaart is al getrokken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:54 schreef GhpH het volgende:
[..]
En jouw bron is? Daarbij is een verwerping van een statistiek niet geldig puur om het feit dat jij er niet in gelooft of je erdoor beledigt voelt.
Zweden zelf en Noren zijn heel open met seks , naakt dat weet ik omdat ik vaak bij koerdische turken er ben geweest, in zwembaden zijn er geen kleedhokjes maar is het normaal om met zn alle naakt te zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:54 schreef GhpH het volgende:
[..]
Misstanden? Godverdekenker als 5% van een bevolking 77,6% van alle verkrachtingen uitvoert...
Is dat een misstand?
[ afbeelding ]
Ken je nog Yugioh kaarten? De racismekaart is gewoon de Exodia van Zweden geworden. Het maakt niet uit wanneer je hem speelt of op welke wijze, je wint direct.quote:
daarom moeten deze kakkerlakken terug op de boot. Aanpassen en werken zit er toch niet in.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:58 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Zweden zelf en Noren zijn heel open met seks , naakt dat weet ik omdat ik vaak bij koerdische turken er ben geweest, in zwembaden zijn er geen kleedhokjes maar is het normaal om met zn alle naakt te zijn.
En dan moet je voorstellen dat je als Somalier in Zweden komt, die normaal gewend is aan regels die meestal sharia gerelateerd zijn. Hun zien een vrouw in bloten borsten in een park als persoon die verkracht wil worden.
Het gaat fout bij het cultuurverschil, als je in een land ben opgegroeid waar iedereen voor 90% bedekt is is het moeilijk relatieveren voor die mensen.
Praat het totaal niet goed btw
What the...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:58 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Zweden zelf en Noren zijn heel open met seks , naakt dat weet ik omdat ik vaak bij koerdische turken er ben geweest, in zwembaden zijn er geen kleedhokjes maar is het normaal om met zn alle naakt te zijn.
En dan moet je voorstellen dat je als Somalier in Zweden komt, die normaal gewend is aan regels die meestal sharia gerelateerd zijn. Hun zien een vrouw in bloten borsten in een park als persoon die verkracht wil worden.
Het gaat fout bij het cultuurverschil, als je in een land ben opgegroeid waar iedereen voor 90% bedekt is is het moeilijk relatieveren voor die mensen.
Praat het totaal niet goed btw maar snap je dat het heel moeilijk is 2 uiterste culturen in een land
Degene die de kaart trekt, is zelf een racist. Hij of zij maakt zelf een onderscheid, omdat hij of zij graag anders gezien wil worden. Een moslim, neger, salonsocialist. Ze voelen zich vaak speciaal en anders en eisen die behandeling.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:59 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ken je nog Yugioh kaarten? De racismekaart is gewoon de Exodia van Zweden geworden. Het maakt niet uit wanneer je hem speelt of op welke wijze, je wint direct.
En dan vervolgens het verhaal omdraaien en de mensen van eigen bodem ervan langs geven dat ze hypocriet zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:02 schreef Eyip het volgende:
[..]
Degene die de kaart trekt, is zelf een racist. Hij of zij maakt zelf een onderscheid, omdat hij of zij graag anders gezien wil worden. Een moslim, neger, salonsocialist. Ze voelen zich vaak speciaal en anders en eisen die behandeling.
Geil man. Is cultuur hč?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:01 schreef GhpH het volgende:
Tijd voor een cartoon/plaatje:
[ afbeelding ]
Tuurlijk herken ik het. Het is laf als geen ander en zo makkelijk denken. Napraten wat een ander doet in plaats van zelf op onderzoek uitgaan en een mening erover te vormen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:03 schreef GhpH het volgende:
[..]
En dan vervolgens het verhaal omdraaien en de mensen van eigen bodem ervan langs geven dat ze hypocriet zijn![]()
![]()
Ben blij dat tenminste iemand het herkent.
Ik begon jullie bijna serieus te nemen. Maar dit is wel heel triest.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:01 schreef GhpH het volgende:
Tijd voor een cartoon/plaatje:
[ afbeelding ]
Oh weer iemand gekwetst door humor. Boehoe.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:08 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik begon jullie bijna serieus te nemen. Maar dit is wel heel triest.
Triest is als een moslimmeid in Nederland zonder hoofddoek zoals jij deze shit niet afkeurt, omdat je eigen geloofsgenoten niet aan mag vallen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:08 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik vond die statistieken juist interessant en wist niet dat het in Zweden zo een probleem was maar als je dan zulke grappen maakt betwijfel ik wel of ik je dan serieus moet nemenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:08 schreef GhpH het volgende:
[..]
Oh weer iemand gekwetst door humor. Boehoe.
Zoals ik? Wat voor mongool be jij?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:10 schreef Eyip het volgende:
[..]
Triest is als een moslimmeid in Nederland zonder hoofddoek zoals jij deze shit niet afkeurt, omdat je eigen geloofsgenoten niet aan mag vallen.
Hier een kwartier lang komedie:quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:15 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Zoals ik? Wat voor mongool be jij?![]()
Wat zou er veranderen als ik het afkeur?
Liever dat dan een lelijk Nederlandse wijfquote:
Als houder van dezelfde nationaliteit als een groep mensen die in NL ongetwijfeld crimineler is dan dat Marokkanen dat zijn, besef ik me goed dat afkeuren niets helpt, maar dat dat toch meer bij mij past dan het goed te keuren, te verdedigen of te ontkennen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:15 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Zoals ik? Wat voor mongool be jij?![]()
Wat zou er veranderen als ik het afkeur?
Bulgarije != westenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:49 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Liever één lelijk nederlands wijf dan een harem met miss world muslim hoerenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:19 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Liever dat dan een lelijk Nederlandse wijf
Dat zal ik alledrie ook niet doen. Ik zeg alleen dat het jammer is on in een discussie te gaan en dan zulke plaatjes als argumenten gebruiken. Laat zien dat er gewoon pure haat bij hem bij zit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als houder van dezelfde nationaliteit als een groep mensen die in NL ongetwijfeld crimineler is dan dat Marokkanen dat zijn, besef ik me goed dat afkeuren niets helpt, maar dat dat toch meer bij mij past dan het goed te keuren, te verdedigen of te ontkennen.
En altijd de wedervraag stellen als het te lastig wordt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als houder van dezelfde nationaliteit als een groep mensen die in NL ongetwijfeld crimineler is dan dat Marokkanen dat zijn, besef ik me goed dat afkeuren niets helpt, maar dat dat toch meer bij mij past dan het goed te keuren, te verdedigen of te ontkennen.
GhpH serieus nemenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:08 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Enige hoeren zijn de Nederlanders light district hoertjesquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:21 schreef Eyip het volgende:
[..]
Liever één lelijk nederlands wijf dan een harem met miss world muslim hoeren
geen idee wat hier staatquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:21 schreef Eyip het volgende:
[..]
Liever één lelijk nederlands wijf dan een harem met miss world muslim hoeren
Je niet zo snel op de kast laten jagenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:22 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dat zal ik alledrie ook niet doen. Ik zeg alleen dat het jammer is on in een discussie te gaan en dan zulke plaatjes als argumenten gebruiken. Laat zien dat er gewoon pure haat bij hem bij zit.
Die ook. En tijdens de veroveringen van mohammed sluierde hij zijn veroverde vrouwen voor de andere soldaten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:24 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Enige hoeren zijn de Nederlanders light district hoertjes
Het punt is dat ze zo niet serieus worden genomen, als ze dat al willen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je niet zo snel op de kast laten jagen
Jij hebt toch ook wel grappen over Nederlanders of andere volkeren?
Nah, gewoon pure Nederlandse hoertjes zie ik wanneer ik weer eens door Amsterdam loop. Dat is de realiteit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:26 schreef Eyip het volgende:
[..]
Die ook. En tijdens de veroveringen van mohammed sluierde hij zijn veroverde vrouwen voor de andere soldaten.
Dus de hoeren van mohammed.
En jij wel met die opmerking over de hoertjes in Amsterdam? Het gros daar is niet afkomstig uit Nederland en het is niet zo dat ze in Marokko, Bosnia, Tunesië of zo geen hoeren hebben.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:27 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Het punt is dat ze zo niet serieus worden genomen, als ze dat al willen.
Hij is vervallen van islamcriticus tot islamofoob. Jammer.quote:
5% van de Zweedse bevolking is Moslim.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:33 schreef DroogDok het volgende:
Hoeveel % moslims woont er in Zweden dan?
Godver, inderdaad islamisering zeg. Wanneer treden ze toe tot het kalifaat van IS?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:34 schreef GhpH het volgende:
[..]
5% van de Zweedse bevolking is Moslim.
Gebruik niet het woord islamofoob. Dat zou impliceren dat ik bang ben.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:32 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hij is vervallen van islamcriticus tot islamofoob. Jammer.
Hoef ik ook nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
En jij wel met die opmerking over de hoertjes in Amsterdam? Het gros daar is niet afkomstig uit Nederland en het is niet zo dat ze in Marokko, Bosnia, Tunesië of zo geen hoeren hebben.
Dit even los van mijn mening dat ik vind dat het red light district in Amsterdam dicht zou moeten.
Ik had het over Pat Condel. Jij bezit niet de intelligentie om bang te zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Gebruik niet het woord islamofoob. Dat zou impliceren dat ik bang ben.
Op naar de 50%quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:34 schreef GhpH het volgende:
[..]
5% van de Zweedse bevolking is Moslim.
Volgens IsaacCuenza is dit tegen 2050 eerder 50%.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:34 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Godver, inderdaad islamisering zeg. Wanneer treden ze toe tot het kalifaat van IS?
Voor zijn PC veilig in zijn zolderkamertje is de grootste autist zelfs niet bangquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Gebruik niet het woord islamofoob. Dat zou impliceren dat ik bang ben.
Toch zijn al mijn argumenten inhoudelijk 100x sterker dan jouw argumenten, wat tot nu toe zich alleen beperkt heeft tot 'zich eruit praten' en 'de feiten negeren'.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:35 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik had het over Pat Condel. Jij bezit niet de intelligentie om bang te zijn.
Wat heb ik te vrezen? Dat ze me wurgen met die theedoek?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:36 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Voor zijn PC veilig in zijn zolderkamertje is de grootste autist zelfs niet bang
Denk dat er wel betere manieren zijn om iemand te wurgen, maar bij een zwak persoon zal het een strak om de nek hangende theedoek ook wel lukken!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:39 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wat heb ik te vrezen? Dat ze me wurgen met die theedoek?
Het feit dat 5% islamisering is?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
Toch zijn al mijn argumenten inhoudelijk 100x sterker dan jouw argumenten, wat tot nu toe zich alleen beperkt heeft tot 'zich eruit praten' en 'de feiten negeren'.
Islamfobie bestaat niet, mensen zijn niet bang voor de islam maar hebben er gewoon een grote hekel aan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Op naar de 50%, puur om gestoorde islamofoben zoals jou te irriteren.
Alleen kneuzen met een kleine penis hebben er een grote hekel aan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Islamfobie bestaat niet, mensen zijn niet bang voor de islam maar hebben er gewoon een grote hekel aan.
En dat die 5% garant staat voor 77.6% van de verkrachtingen. Je bent dus weer essentiële stukken over aan het slaan. Typisch voor jouw soort mensen.quote:
Low-lifequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Alleen kneuzen met een kleine penis hebben er een grote hekel aan.
Is het voor een Zweed makkelijk/moeilijk om Nederlands te leren? Hoe verwant is de Nederlandse taal aan de Zweedse taal?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:09 schreef GhpH het volgende:
[..]
quote:
Ok sjuulquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:33 schreef Mark031 het volgende:
Die mensen in landen als Noorwegen en Zweden hebben zo'n goed leven, dat ze het 'slechte' van de mens gewoon niet kennen. Daarom importeren ze zoveel volk uit pauperlanden. Ze hebben echt geen idee wat voor problemen ze over zichzelf afroepen...
Kom jij met een betere bron? Een bron die aantoont dat moslims daadwerkelijk iets goeds hebben bijgebracht aan zweden. En wel zo goed dat de criminaliteitscijfers te rechtvaardigen zijn?quote:
Doordat mijn vader Nederlandstalig is, was mijn opvoeding ook tweetalig. Echter met spelling en grammatica zit ik soms nog wat te stoeien. Want dat is gewoon verschrikkelijk in het Nederlands.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 07:12 schreef polderturk het volgende:
[..]
Is het voor een Zweed makkelijk/moeilijk om Nederlands te leren? Hoe verwant is de Nederlandse taal aan de Zweedse taal?
Ik ga er serieus geen aandacht aan besteden. Wat een onboeiend en zinloos onderwerp zegquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
Kom jij met een betere bron? Een bron die aantoont dat moslims daadwerkelijk iets goeds hebben bijgebracht aan zweden. En wel zo goed dat de criminaliteitscijfers te rechtvaardigen zijn?
In die bronnen stonden feiten, als jij daar omheen gaat dan zul je ofwel moeten zwijgen, of je moet inhoudelijk terugkomen. Maar hoe zwak de pro-immigratie argumenten in dit topic zijn....
Oftewel, je hebt geen argumenten, is ok. Maar ga dan ook geen bijdrage leveren aan dit topic als je dat toch niet van plan bentquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga er serieus geen aandacht aan besteden. Wat een onboeiend en zinloos onderwerp zeg![]()
Overigens nergens gezegd dat ik pro immigratie ben. Ik ga er alleen niet van een afstandje over janken terwijl de dagen van massale toestroom allang verleden tijd zijn.
Echt de meest zinloze bedoeling ooit.
Lees vooral wat je wil lezen, knulquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:50 schreef GhpH het volgende:
[..]
Oftewel, je hebt geen argumenten, is ok. Maar ga dan ook geen bijdrage leveren aan dit topic als je dat toch niet van plan bent
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:50 schreef Dven het volgende:
Sowieso die website. Themuslimissuekanker toch op man. Je zet alleen jezelf maar voor de gek.
Dus omdat een site een bepaalde kern van waarheid, die voor een paar jankerds discriminerend ervaren kan worden, als naam kiest... dan is direct de hele bron foutief?quote:
Nogmaals. Themuslimissue. Ga een ander voor de gek houden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:53 schreef GhpH het volgende:
[..]
[..]
Dus omdat een site een bepaalde kern van waarheid, die voor een paar jankerds discriminerend ervaren kan worden, als naam kiest... dan is direct de hele bron foutief?
Jij bent lekker scheef bezig.![]()
En nu ben je weer bronnen aan het bekritiseren, zonder zelf de bijdrage te leveren. Je leert het niet echt.
Kenker, jij kan echt niet argumenterenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Nogmaals. Themuslimissue. Ga een ander voor de gek houden.
Ik heb mijn bronnen graag zo subjectief mogelijk. Schijnbaar verschillen we daarinquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:57 schreef GhpH het volgende:
[..]
Kenker, jij kan echt niet argumenteren
Als je werkelijk verder keek dan de sitenaam dan zou je een goed uitgelegd artikel lezen. Maar dat kan je niet want ipv de feiten te bekijken en te bekritiseren met goede feedback, ga jij op zoek naar luttele details om iemand de mond te snoerenJe zou goede vriendjes worden met voederbietel
Lesje Nederlands:quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb mijn bronnen graag zo subjectief mogelijk. Schijnbaar verschillen we daarin
Doei.
Wie hier over nonsens praatquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:02 schreef Dven het volgende:
Toch sneu als men niet serieus op je nonsens in willen gaan
Houd de lesje Nederlands maar voor jezelf. Daar schort immers nog genoeg aanquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:02 schreef GhpH het volgende:
[..]
Lesje Nederlands:
Subjectief = mening
Objectief = feit
---
En het is een verzameling van feiten door een site die een mening heeft.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:04 schreef Dven het volgende:
Topic raakt wel lekker snel vol zo. Zijn we daar straks ook weer vanaf
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:09 schreef GhpH het volgende:
[..]
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:10 schreef GhpH het volgende:
[..]
Want jij hebt betere argumenten?
Dat men na dagen, zij het weken of jaren, nog niet door heeft dat bronsberisping alleen nietswaard is...
Hmm
okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dit is zeker brainwashed media? Kom aub met een nu.nl of telegraaf linkje, dat wordt leuk
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:16 schreef GhpH het volgende:
[..]
Yep, in Åland (eilandje tussen Zweden en Finland) en daarna in Ørje-Hån (grensgebied Zweden-Noorwegen)
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:17 schreef GhpH het volgende:
[..]
Oh ja, jij linkt niet, jij schudt alles uit de mouw ^.^
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:19 schreef GhpH het volgende:
[..]
En waarom zou zoiets wel waar zijn als het door moslims uitgespuwd wordt? Nogal hypocriet.
Okquote:
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:25 schreef GhpH het volgende:
[..]
Daarbij zit je weer te doen wat je eerst deed. Argumentsloos om bronnen vragen.
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:30 schreef GhpH het volgende:
[..]
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:32 schreef GhpH het volgende:
[..]
IJsland? Please dear God! Hafūor protect me! [ afbeelding ]
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:33 schreef GhpH het volgende:
[..]
Typisch links weer, mijn hele argument laten vallen over een iets provocerende woordkeuze
Laat me raden, jij voelt je ook al beledigd door zwarte piet?
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:34 schreef GhpH het volgende:
[..]
"Bron" kan je zelf wel hoop ik terugvinden, en "bwehe... " ging over dat stukje van genocide.
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:36 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik heb je genoeg bronnen gegeven. Kijk dat jij een bron niet wil geloven is jouw probleem. Jij komt volledig niet met bijbehorende argumenten.
Hoe vaak moet ik je uitleggen dat jouw argumenten 100% kritiek en 0% feedback zijn?
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
Weer iemand die een argument laat vallen over woordkeuze, jij bent ook niet discussiewaardig. Bedankt om dat al te laten weten. Bespaart me veel tijd maar, hou van je.
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:39 schreef GhpH het volgende:
[..]
Toch maar eerst mijn studies afmaken hier voordat ik misschien terug ga, dan zal ik wel zien of het Zweden of السويد is.
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:42 schreef GhpH het volgende:
[..]
Jouw inhoud heeft anders ook veel opgeleverd. Veel potten die de ketels verwijten zwart te zien in dit topic.
Het kon ook weer echt niet andersMaar ben wel wat gewend. De joden klagen immers ook tegen een muur, hier voel ik hetzelfde effect.
Okquote:
Ok.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:47 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ben er ook al een lange tijd niet meer geweest, ik denk dat ik mijn erasmus-uitwisseling over 2 jaar daar laat plaatsvinden, eens kijken of alles nog snor is.
En Åland is eigenlijk een soort van Limburg. Je hebt er leuke mensen maar er is inderdaad veel inteelt en kampervolk
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:50 schreef GhpH het volgende:
[..]
Maar denk je dat tegen die tijd geen actie is opgetreden? Je bent nu met gemiddeld 5%
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:56 schreef GhpH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kol od balevav p'nimah כל עוד בלבב פנימה
Nefesh Yehudi homiyah נפש יהודי הומיה
Ulfa'atey mizrach kadimah ולפאתי מזרח קדימה
Ayin l'tzion tzofiyah עין לציון צופיה
Od lo avdah tikvatenu עוד לא אבדה תקותנו
Hatikvah bat shnot alpayim התקוה בת שנות אלפים
L'hiyot am chofshi b'artzenu להיות עם חופשי בארצנו
Eretz Tzion v'Yerushalayim ארץ ציון וירושלים
Gezellig hoor hierquote:
Eens.quote:
Het is net Syrië ja.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:20 schreef karton2 het volgende:
[..]
Zo'n stadje als Växjö moet je dan ook niet vergelijken met Malmö of Göteborg waar schietpartijen aan de orde van de dag zijn.
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:02 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ok. Dan is het bye-bye heel het Midden Oosten. Als jij werkelijk denkt dat het Midden Oosten iets beters kan doen dan blufpoker dan zit je in het foute bootje.
Doe eens normaal tegen mijn vriendquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:04 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ah daar is de allesbehalve inhoudelijke eend weer.
Linksmensenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:11 schreef Eyip het volgende:
Is dit weer een verzameltopic van linksmensen en moslims die de shit goed praten? Ik denk nog even na over een bijdrage...
Gutmenschenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:15 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
Statistieken zeggen hen niks. Hun gutmensch sensor detecteert heul geen kwaad.
Dit vind ik brutaal. Ik dacht dat we vrienden waren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga de lapo van je stelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |