Want jij hebt betere argumenten?quote:
Kut allochtoon.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:09 schreef GhpH het volgende:
[..]
Inburgering in Nederland is dus bij deze uitgesloten?
Heb je eigenlijk ooit in Zweden gewoond?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:09 schreef GhpH het volgende:
[..]
Inburgering in Nederland is dus bij deze uitgesloten?
Deregulering.quote:
De Times of Israel? Echt?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:10 schreef GhpH het volgende:
[..]
Want jij hebt betere argumenten?
Dat men na dagen, zij het weken of jaren, nog niet door heeft dat bronsberisping alleen nietswaard is...
Hmm
en the muslim issuequote:
En link waarnaar?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dit is zeker brainwashed media? Kom aub met een nu.nl of telegraaf linkje, dat wordt leuk
Yep, in Åland (eilandje tussen Zweden en Finland) en daarna in Ørje-Hån (grensgebied Zweden-Noorwegen)quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk ooit in Zweden gewoond?
Zou me niet verbazen als het gewoon serieus is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel mooi stukje cabaret tough.
quote:This new law is meant to stop Swedish people from complaining about their genocide being committed by their anti-White regime in government.
This White Genocide is turning White people into a minority around the world from Australia to the US, to Canada, Britain, France, Denmark, Germany, Norway, Sweden, Spain, Italy, and so on.
link
Dat is TS ook.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als het gewoon serieus is.
Ik ken dat artikel niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:17 schreef GhpH het volgende:
[..]
Oh ja, jij linkt niet, jij schudt alles uit de mouw ^.^
Bron?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:19 schreef GhpH het volgende:
[..]
En waarom zou zoiets wel waar zijn als het door moslims uitgespuwd wordt? Nogal hypocriet.
Men beeldt bijvoorbeeld Israëlieten (Israëliers, Israëlis) als bloedzuchtigen die alleen maar dode moslims willen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waar doen moslims dan zulke uitspraken?
Even voor de volledigheid, waar precies moet ik bronnen voor aandragen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:25 schreef GhpH het volgende:
[..]
Men beeldt bijvoorbeeld Israëlieten (Israëliers, Israëlis) als bloedzuchtigen die alleen maar dode moslims willen.
Echter, wanneer een europeaan genocide metaforisch gebruikt is het direct heibel en slaan in het linkse front de stoppen door. Dit moet gecensureerd en genegeerd worden. Iedereen die het ermee eens is, is dan ineens dom.
Daarbij zit je weer te doen wat je eerst deed. Argumentsloos om bronnen vragen.
Ik krijg de indruk dat je nogal hysterisch bent.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:25 schreef GhpH het volgende:
Echter, wanneer een europeaan genocide metaforisch gebruikt is het direct heibel en slaan in het linkse front de stoppen door. Dit moet gecensureerd en genegeerd worden. Iedereen die het ermee eens is, is dan ineens dom.
Psssssst Daar zitten ze ook al!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:05 schreef GhpH het volgende:
of mijn zinnen zetten op buurman Noorwegen?
Hij heeft het over Islamieten volgens mij. Dat is wat anders dan Arabieren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:27 schreef Nikmans het volgende:
Iemand met een Israëlische vlag als UI die zich uitlaat over Arabieren... Serieus nemen of niet?
Bijvoorbeeld, bronnen die laten zien dat mijn feiten en meningen belachelijk zouden zijn. Of tenminste goede redenen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Even voor de volledigheid, waar precies moet ik bronnen voor aandragen?
Aangepast, strekking blijft hetzelfdequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij heeft het over Islamieten volgens mij. Dat is wat anders dan Arabieren.
IJsland? Please dear God! Hafþor protect me!quote:
Als je echt een discussie wilde voeren hield je op met dit soort kinderachtige provocatiesquote:
En waar precies doe ik die uitspraken volgens jou?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:30 schreef GhpH het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, bronnen die laten zien dat mijn feiten en meningen belachelijk zouden zijn. Of tenminste goede redenen.
Bronnen die aantonen dat de multiculturele samenleving veel opgebracht heeft voor zweden. En wel zodanig dat bvb de verkrachtingscijfers te verwaarlozen zijn.
Het enige wat je zou kunnen zeggen is dat die opstandelingen zelf nu een beter en gemakkelijker leven hebben, maar wat is het nut geweest voor Zweden om hen binnen te laten?
Zoiets wil ik lezen. En niet "bron?" of "bwehe kijk mij deze metafoor letterlijk nemen om zo TS belachelijk te maken". Terwijl je de rest van de post (de essentie) laat liggen.
En dat gebeurt iedere keer als de linkse gutmensch met mij in discussie gaat. Mijn argument wordt afgebroken tot segmenten en vervolgens vertegenwoordigt 1 segment al mijn andere klachten/bezwaren?
U had het over dingen over 1 kam scheren?
Typisch links weer, mijn hele argument laten vallen over een iets provocerende woordkeuzequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:32 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Als je echt een discussie wilde voeren hield je op met dit soort kinderachtige provocatiesMaar dat snap je zelf natuurlijk ook wel.
Ik ben niet eens links, maar blijf vooral je eigen topic om zeep helpen, simpele zielquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:33 schreef GhpH het volgende:
[..]
Typisch links weer, mijn hele argument laten vallen over een iets provocerende woordkeuze
Laat me raden, jij voelt je ook al beledigd door zwarte piet?
"Bron" kan je zelf wel hoop ik terugvinden, en "bwehe... " ging over dat stukje van genocide.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En waar precies doe ik die uitspraken volgens jou?
Hey, niets mis met wat etnische diversiteit in het vagijn! De tijd van het monoculturalisme is voorbij! WEG MET XENOFOBEN!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:30 schreef GhpH het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, bronnen die laten zien dat mijn feiten en meningen belachelijk zouden zijn. Of tenminste goede redenen.
Bronnen die aantonen dat de multiculturele samenleving veel opgebracht heeft voor zweden. En wel zodanig dat bvb de verkrachtingscijfers te verwaarlozen zijn.
Het enige wat je zou kunnen zeggen is dat die opstandelingen zelf nu een beter en gemakkelijker leven hebben, maar wat is het nut geweest voor Zweden om hen binnen te laten?
Zoiets wil ik lezen. En niet "bron?" of "bwehe kijk mij deze metafoor letterlijk nemen om zo TS belachelijk te maken". Terwijl je de rest van de post (de essentie) laat liggen.
En dat gebeurt iedere keer als de linkse gutmensch met mij in discussie gaat. Mijn argument wordt afgebroken tot segmenten en vervolgens vertegenwoordigt 1 segment al mijn andere klachten/bezwaren?
U had het over dingen over 1 kam scheren?
Ik vroeg om die bron omdat jij stelt dat moslims zulke dingen zeggen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:34 schreef GhpH het volgende:
[..]
"Bron" kan je zelf wel hoop ik terugvinden, en "bwehe... " ging over dat stukje van genocide.
Ik snap zijn punt wel. Zweden is aan het doorslaan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:30 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Aangepast, strekking blijft hetzelfde
Jammer dat ie het zo onhandig brengtquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik snap zijn punt wel. Zweden is aan het doorslaan.
Daarom beperkte ik me ook tot "ik snap zijn punt wel"quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:35 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jammer dat ie het zo onhandig brengt
Ik heb je genoeg bronnen gegeven. Kijk dat jij een bron niet wil geloven is jouw probleem. Jij komt volledig niet met bijbehorende argumenten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vroeg om die bron omdat jij stelt dat moslims zulke dingen zeggen.
Dat artikel waarin gesproken wordt over een 'White Genocide' kan ik moeilijk serieus nemen.
Het is goed met je man.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:36 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik heb je genoeg bronnen gegeven. Kijk dat jij een bron niet wil geloven is jouw probleem. Jij komt volledig niet met bijbehorende argumenten.
Hoe vaak moet ik je uitleggen dat jouw argumenten 100% kritiek en 0% feedback zijn?
Weer iemand die een argument laat vallen over woordkeuze, jij bent ook niet discussiewaardig. Bedankt om dat al te laten weten. Bespaart me veel tijd maar, hou van je.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:36 schreef 2dope het volgende:
TSwat een ontzettende simpleton.
Huu linkse gutmensch!11 Linkse hobby's linkse kerk links links links!
Probeer zelf eens een mening te vormen in plaats van alleen maar andere mensen na te blaten, schaapje.
Toch maar eerst mijn studies afmaken hier voordat ik misschien terug ga, dan zal ik wel zien of het Zweden of السويد is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:38 schreef karton2 het volgende:
Zweden ligt qua discussie over immigratie en integratie 30 jaar achter op Nederland en je verwachtte dat de sverigedemokraterna direct invloed gaan krijgen na hun klapper van vorige maand?
Wees blij dat ze dat ze een cordon sanitaire aan hun broek hebben hangen. Laat die linksen maar lekker aankloten want die 4 jaar gaan ze toch niet uitzitten.
In de tussentijd kunnen de sverigedemokraterna lekker vanuit de oppositie blijven groeien, in potentie de #2 van Zweden binnen nu en 5 jaar.
Jouw inhoud heeft anders ook veel opgeleverd. Veel potten die de ketels verwijten zwart te zien in dit topic.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:40 schreef Nikmans het volgende:
Overigens is dit duidelijk gewoon een populariteitstopic van TS waarin hij even snel zijn speerpunten uitdraagt om wat FOK! bekendheid binnen te harken, goed bezig TSOoit kom je er wel
Discussiewaardigquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
Weer iemand die een argument laat vallen over woordkeuze, jij bent ook niet discussiewaardig. Bedankt om dat al te laten weten. Bespaart me veel tijd maar, hou van je.
Duid mij 1 inhoudelijke backfire reactie uit dit topic aan? Juist.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Discussiewaardig
TS en zijn KLB-'discussies'ik ken jouw topics wel, je begint met een enorme rant jegens 'links' met allemaal praatjes die we al 100 keer hebben gehoord. Probeer eens een andere aanpak.
Probeer het anders eens in POL. Ohnee wacht, dan moet je daadwerkelijk inhoudelijk de discussie aan en dat gaat m niet worden natuurlijk, omdat je 'stomme linkschhcmenschh:'(' langspeelplaat daar wordt weggemod.
Luv u 2 lobi xx
Als je met zo'n OP begint draai je enige kans op discussie bij voorbaard (hihaho) de nek om. Reacties die volgen zullen in lijn zijn met de (toon van) de OP. Daarom zeg ik, probeer een ander subforum. Wat verwacht je nou eigenlijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:51 schreef GhpH het volgende:
[..]
Grappig hoe nu niemand op jouw taal ingaat maar als ik 1x iets over links of gutmensch rep...
Ik hoopte op ofwel 'terechte klacht' of een inhoudelijke discussie waarbij men niet gaat mierenneuken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
Als je met zo'n OP begint draai je enige kans op discussie bij voorbaard (hihaho) de nek om. Reacties die volgen zullen in lijn zijn met de (toon van) de OP. Daarom zeg ik, probeer een ander subforum. Wat verwacht je nou eigenlijk
ik geef geen geld aan het IDFquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jou ook.
Wel zuur voor jouw matties dat jij niet meer kunt storten.
Dat weet ik. Jij gaf toch aan een andere partij? Of zat je te liegen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik geef geen geld aan het IDF![]()
![]()
wat bedoel je daar nou weer mee?
Jij denkt dat Hamas uitgemoord is?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat weet ik. Jij gaf toch aan een andere partij? Of zat je te liegen?
Zeg ik dat? Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij denkt dat Hamas uitgemoord is?
¤1000,- ??quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Vriend ik ben senior developer met een salaris met 4 cijfers.
Ja. Gebaseerd op de aanname dat je geld even op is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je zegt dat ik niet meer kan storten?
Wat boeien een paar zandnegers in pakistan die een Zweedse vlag verbranden?quote:
In 2050 is de islam uitgeroeid. Alle moslims worden slaven van de westerse degeneracy en laten hun geloof vallen of worden platgebombardeerdquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
In 2050 is Europa van de Islam
Hahaha dat dacht je maar. Het aantal moslims groeit en zal blijven groeien. Door de jaren heen hebben de ongelovigen geprobeerd de ware religie uit te roeien maar het is ze niet gelukt en het zal ze ook nooit lukken Allahu Akbar!!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:42 schreef EdwardNewgate het volgende:
In 2050 is de islam uitgeroeid. Alle moslims worden slaven van de westerse degeneracy en laten hun geloof vallen of worden platgebombardeerd
Jouw natte droom. Maar nee, helaas voor jou.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
In 2050 is Europa van de Islam
Het is wel zo, snelst groeiende religie + moslims krijgen gemiddeld 3x zoveel kinderen als europeanen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jouw natte droom. Maar nee, helaas voor jou.
De groei neemt af en slechts door de geboortecijfers is er nog sprake van groei.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het is wel zo, snelst groeiende religie + moslims krijgen gemiddeld 3x zoveel kinderen als europeanen.
Ben er ook al een lange tijd niet meer geweest, ik denk dat ik mijn erasmus-uitwisseling over 2 jaar daar laat plaatsvinden, eens kijken of alles nog snor is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:39 schreef EdwardNewgate het volgende:
Ik snap je wel. Je bent een van die types die alleen maar achter een PC zit en het mooie Zweden niet ten onder wil zien gaan aan de islamitische hordes?
Laat ik je wat vertellen. Ik heb een jaar in Zweden gewoond voor stage(3 maanden Staffanstorp, kwartierje van Malmö en in Stockholm). Hierbij ben ik door heel het land geweest en heb ik een groot deel van Denemarken en een stuk Noorwegen bezocht.
Zweden is geweldig om te leven en ik merkte eigenlijk weinig van 3e wereld immigratie. Er is een erg sterke segregatie en die mensen komen nauwelijks uit hun ghetto's. Dat is zowel een voordeel als nadeel en dat laat ik open ter interpretatie. Malmö is vergelijkbaar met Rotterdam, veel buitenlanders en een grauwe arbeiderstad.
In Stockholm zijn verder de meeste mensen gewoon Zweeds of iig westers. Het is verder niet "zwarter" dan een andere gemiddelde westers Europese stad.
Daarnaast is het percentage moslims en allochtonen hoger in Nederland, UK, Frankrijk, Duitsland en België. Noorwegen heeft verder ook een immigratiebeleid vergelijkbaar met Zweden. Als je gewoon op een goede plek woont en een goede baan hebt, is het een prima plek en kan gewoon van Zweden genieten zoals het hoort. Laat de politiek er zich maar mee bezig houden. Er zijn geen huizen meer beschikbaar voor immigranten dus dat zal vanzelf minder worden.
Oh en verkrachting is in Zweden een breed begrip. Een vrouw aanraden of moonshinen zonder penetratie = verkrachting.
Du bör inte bo i ÅlandDet finns bara inavlade urartar där.
http://www.todayszaman.co(...)-to-four_327690.htmlquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
De groei neemt af en slechts door de geboortecijfers is er nog sprake van groei.
De groei is ook niet dusdanig dat in 2050 Europa Islamitisch is. Nog even los van andere factoren.
Kwantiteit/ Kwaliteit. Oh en niemand wil je geloof uitroeien sinds de kruistochten dus dat klopt niet. En kijk maar eens hoeveel moslims tegenwoordig lekker een biertje drinken of een jointje roken. Ik zie ook steeds meer mooie marokkaanse, turkse en (sinds kort) syrische dames zonder hoofddoek en met een Nederlandse vriend.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hahaha dat dacht je maar. Het aantal moslims groeit en zal blijven groeien. Door de jaren heen hebben de ongelovigen geprobeerd de ware religie uit te roeien maar het is ze niet gelukt en het zal ze ook nooit lukken Allahu Akbar!!!
de groei neemt af en slechts door de geboortecijfers is er nog sprake van groei?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
De groei neemt af en slechts door de geboortecijfers is er nog sprake van groei.
De groei is ook niet dusdanig dat in 2050 Europa Islamitisch is. Nog even los van andere factoren.
Maar denk je dat tegen die tijd geen actie is opgetreden? Je bent nu met gemiddeld 5%quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de groei neemt af en slechts door de geboortecijfers is er nog sprake van groei?
geen idee hoe A: de groei afneemt en B: hoe ik deze tegenstrijdigheid moet opvatten.
Nee maar op het moment dat meer dan 50% van Europa islamitisch is, is Europa islamitisch.
Wat is daar precies tegenstrijdig aan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de groei neemt af en slechts door de geboortecijfers is er nog sprake van groei?
geen idee hoe A: de groei afneemt en B: hoe ik deze tegenstrijdigheid moet opvatten.
Nee maar op het moment dat meer dan 50% van Europa islamitisch is, is Europa islamitisch.
Ook veel Marokkaanse dames met Antillianen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:48 schreef EdwardNewgate het volgende:
[..]
Kwantiteit/ Kwaliteit. Oh en niemand wil je geloof uitroeien sinds de kruistochten dus dat klopt niet. En kijk maar eens hoeveel moslims tegenwoordig lekker een biertje drinken of een jointje roken. Ik zie ook steeds meer mooie marokkaanse, turkse en (sinds kort) syrische dames zonder hoofddoek en met een Nederlandse vriend.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat jij dat ziet betekent niet dat dat ook de werkelijkheid is. De enige werkelijkheid is is dat het aantal moslims flink groeit en dat ondersteunen de statistieken ook. De ongelovigen zullen binnenkort in de minderheid raken en de Islam zal regeren in Europa.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:48 schreef EdwardNewgate het volgende:
Kwantiteit/ Kwaliteit. Oh en niemand wil je geloof uitroeien sinds de kruistochten dus dat klopt niet. En kijk maar eens hoeveel moslims tegenwoordig lekker een biertje drinken of een jointje roken. Ik zie ook steeds meer mooie marokkaanse, turkse en (sinds kort) syrische dames zonder hoofddoek en met een Nederlandse vriend.
Droom maar fijn verder, IS fanboy.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat jij dat ziet betekent niet dat dat ook de werkelijkheid is. De enige werkelijkheid is is dat het aantal moslims flink groeit en dat ondersteunen de statistieken ook. De ongelovigen zullen binnenkort in de minderheid raken en de Islam zal regeren in Europa.
De inhoudelijke reactie op je gezwets was al gegeven. Aangezien iemand anders min of meer hetzelfde zei.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha goeie inhoudelijk reactie yahudi fanboy
Haha tuurlijk joh, je had gewoon ff niks te zeggenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
De inhoudelijke reactie op je gezwets was al gegeven. Aangezien iemand anders min of meer hetzelfde zei.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha goeie inhoudelijk reactie yahudi fanboy
Beter kijken dan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha tuurlijk joh, je had gewoon ff niks te zeggen
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:56 schreef GhpH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kol od balevav p'nimah כל עוד בלבב פנימה
Nefesh Yehudi homiyah נפש יהודי הומיה
Ulfa'atey mizrach kadimah ולפאתי מזרח קדימה
Ayin l'tzion tzofiyah עין לציון צופיה
Od lo avdah tikvatenu עוד לא אבדה תקותנו
Hatikvah bat shnot alpayim התקוה בת שנות אלפים
L'hiyot am chofshi b'artzenu להיות עם חופשי בארצנו
Eretz Tzion v'Yerushalayim ארץ ציון וירושלים
4-5% moslims zijn erop dit moment in Europa en je hebt er 51% nodig. Begin maar vast met neuken Mehmet. Helaas zullen je kinderen en je kinds kinderen gewoon lekker ongelovig worden en lekker met mijn blond kroos varkens BBQ eten met een biertje erbij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat jij dat ziet betekent niet dat dat ook de werkelijkheid is. De enige werkelijkheid is is dat het aantal moslims flink groeit en dat ondersteunen de statistieken ook. De ongelovigen zullen binnenkort in de minderheid raken en de Islam zal regeren in Europa.
Het aantal is exponentieel aan het groeien en niemand zal dat kunnen stoppenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:58 schreef EdwardNewgate het volgende:
[..]
4-5% moslims zijn erop dit moment in Europa en je hebt er 51% nodig. Begin maar vast met neuken Mehmet. Helaas zullen je kinderen en je kinds kinderen gewoon lekker ongelovig worden en lekker met mijn blond kroos varkens BBQ eten met een biertje erbij.
Oh en een paar decennia geleden ontketende Duitsland een wereldoorlog toen het zich bedreigd voelde en heel wat Europese mensen sloten zich erbij aan. Waarom zou een volk zich weer aan onze slechte kant willen komen?
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:50 schreef GhpH het volgende:
[..]
Maar denk je dat tegen die tijd geen actie is opgetreden? Je bent nu met gemiddeld 5%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |