Het is goed met je man.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:36 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik heb je genoeg bronnen gegeven. Kijk dat jij een bron niet wil geloven is jouw probleem. Jij komt volledig niet met bijbehorende argumenten.
Hoe vaak moet ik je uitleggen dat jouw argumenten 100% kritiek en 0% feedback zijn?
Weer iemand die een argument laat vallen over woordkeuze, jij bent ook niet discussiewaardig. Bedankt om dat al te laten weten. Bespaart me veel tijd maar, hou van je.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:36 schreef 2dope het volgende:
TSwat een ontzettende simpleton.
Huu linkse gutmensch!11 Linkse hobby's linkse kerk links links links!
Probeer zelf eens een mening te vormen in plaats van alleen maar andere mensen na te blaten, schaapje.
Toch maar eerst mijn studies afmaken hier voordat ik misschien terug ga, dan zal ik wel zien of het Zweden of السويد is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:38 schreef karton2 het volgende:
Zweden ligt qua discussie over immigratie en integratie 30 jaar achter op Nederland en je verwachtte dat de sverigedemokraterna direct invloed gaan krijgen na hun klapper van vorige maand?
Wees blij dat ze dat ze een cordon sanitaire aan hun broek hebben hangen. Laat die linksen maar lekker aankloten want die 4 jaar gaan ze toch niet uitzitten.
In de tussentijd kunnen de sverigedemokraterna lekker vanuit de oppositie blijven groeien, in potentie de #2 van Zweden binnen nu en 5 jaar.
Jouw inhoud heeft anders ook veel opgeleverd. Veel potten die de ketels verwijten zwart te zien in dit topic.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:40 schreef Nikmans het volgende:
Overigens is dit duidelijk gewoon een populariteitstopic van TS waarin hij even snel zijn speerpunten uitdraagt om wat FOK! bekendheid binnen te harken, goed bezig TSOoit kom je er wel
Discussiewaardigquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
Weer iemand die een argument laat vallen over woordkeuze, jij bent ook niet discussiewaardig. Bedankt om dat al te laten weten. Bespaart me veel tijd maar, hou van je.
Duid mij 1 inhoudelijke backfire reactie uit dit topic aan? Juist.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Discussiewaardig
TS en zijn KLB-'discussies'ik ken jouw topics wel, je begint met een enorme rant jegens 'links' met allemaal praatjes die we al 100 keer hebben gehoord. Probeer eens een andere aanpak.
Probeer het anders eens in POL. Ohnee wacht, dan moet je daadwerkelijk inhoudelijk de discussie aan en dat gaat m niet worden natuurlijk, omdat je 'stomme linkschhcmenschh:'(' langspeelplaat daar wordt weggemod.
Luv u 2 lobi xx
Als je met zo'n OP begint draai je enige kans op discussie bij voorbaard (hihaho) de nek om. Reacties die volgen zullen in lijn zijn met de (toon van) de OP. Daarom zeg ik, probeer een ander subforum. Wat verwacht je nou eigenlijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:51 schreef GhpH het volgende:
[..]
Grappig hoe nu niemand op jouw taal ingaat maar als ik 1x iets over links of gutmensch rep...
Ik hoopte op ofwel 'terechte klacht' of een inhoudelijke discussie waarbij men niet gaat mierenneuken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
Als je met zo'n OP begint draai je enige kans op discussie bij voorbaard (hihaho) de nek om. Reacties die volgen zullen in lijn zijn met de (toon van) de OP. Daarom zeg ik, probeer een ander subforum. Wat verwacht je nou eigenlijk
ik geef geen geld aan het IDFquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jou ook.
Wel zuur voor jouw matties dat jij niet meer kunt storten.
Dat weet ik. Jij gaf toch aan een andere partij? Of zat je te liegen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik geef geen geld aan het IDF![]()
![]()
wat bedoel je daar nou weer mee?
Jij denkt dat Hamas uitgemoord is?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat weet ik. Jij gaf toch aan een andere partij? Of zat je te liegen?
Zeg ik dat? Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij denkt dat Hamas uitgemoord is?
¤1000,- ??quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Vriend ik ben senior developer met een salaris met 4 cijfers.
Ja. Gebaseerd op de aanname dat je geld even op is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je zegt dat ik niet meer kan storten?
Wat boeien een paar zandnegers in pakistan die een Zweedse vlag verbranden?quote:
In 2050 is de islam uitgeroeid. Alle moslims worden slaven van de westerse degeneracy en laten hun geloof vallen of worden platgebombardeerdquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
In 2050 is Europa van de Islam
Hahaha dat dacht je maar. Het aantal moslims groeit en zal blijven groeien. Door de jaren heen hebben de ongelovigen geprobeerd de ware religie uit te roeien maar het is ze niet gelukt en het zal ze ook nooit lukken Allahu Akbar!!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:42 schreef EdwardNewgate het volgende:
In 2050 is de islam uitgeroeid. Alle moslims worden slaven van de westerse degeneracy en laten hun geloof vallen of worden platgebombardeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |