abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145626708
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 01:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
In 2050 is Europa van de Islam

_O_
Jouw natte droom. Maar nee, helaas voor jou.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 01:45:14 #77
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_145626710
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 01:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jouw natte droom. Maar nee, helaas voor jou.
Het is wel zo, snelst groeiende religie + moslims krijgen gemiddeld 3x zoveel kinderen als europeanen.
pi_145626720
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 01:45 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Het is wel zo, snelst groeiende religie + moslims krijgen gemiddeld 3x zoveel kinderen als europeanen.
De groei neemt af en slechts door de geboortecijfers is er nog sprake van groei.

De groei is ook niet dusdanig dat in 2050 Europa Islamitisch is. Nog even los van andere factoren.
pi_145626729
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 01:39 schreef EdwardNewgate het volgende:
Ik snap je wel. Je bent een van die types die alleen maar achter een PC zit en het mooie Zweden niet ten onder wil zien gaan aan de islamitische hordes?

Laat ik je wat vertellen. Ik heb een jaar in Zweden gewoond voor stage(3 maanden Staffanstorp, kwartierje van Malmö en in Stockholm). Hierbij ben ik door heel het land geweest en heb ik een groot deel van Denemarken en een stuk Noorwegen bezocht.

Zweden is geweldig om te leven en ik merkte eigenlijk weinig van 3e wereld immigratie. Er is een erg sterke segregatie en die mensen komen nauwelijks uit hun ghetto's. Dat is zowel een voordeel als nadeel en dat laat ik open ter interpretatie. Malmö is vergelijkbaar met Rotterdam, veel buitenlanders en een grauwe arbeiderstad.

In Stockholm zijn verder de meeste mensen gewoon Zweeds of iig westers. Het is verder niet "zwarter" dan een andere gemiddelde westers Europese stad.

Daarnaast is het percentage moslims en allochtonen hoger in Nederland, UK, Frankrijk, Duitsland en België. Noorwegen heeft verder ook een immigratiebeleid vergelijkbaar met Zweden. Als je gewoon op een goede plek woont en een goede baan hebt, is het een prima plek en kan gewoon van Zweden genieten zoals het hoort. Laat de politiek er zich maar mee bezig houden. Er zijn geen huizen meer beschikbaar voor immigranten dus dat zal vanzelf minder worden.

Oh en verkrachting is in Zweden een breed begrip. Een vrouw aanraden of moonshinen zonder penetratie = verkrachting.

Du bör inte bo i Åland :') Det finns bara inavlade urartar där.
Ben er ook al een lange tijd niet meer geweest, ik denk dat ik mijn erasmus-uitwisseling over 2 jaar daar laat plaatsvinden, eens kijken of alles nog snor is.

En Åland is eigenlijk een soort van Limburg. Je hebt er leuke mensen maar er is inderdaad veel inteelt en kampervolk _O-
pi_145626735
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 01:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

De groei neemt af en slechts door de geboortecijfers is er nog sprake van groei.

De groei is ook niet dusdanig dat in 2050 Europa Islamitisch is. Nog even los van andere factoren.
http://www.todayszaman.co(...)-to-four_327690.html

Padisah Erdogan _O_
pi_145626738
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 01:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Hahaha dat dacht je maar. Het aantal moslims groeit en zal blijven groeien. Door de jaren heen hebben de ongelovigen geprobeerd de ware religie uit te roeien maar het is ze niet gelukt en het zal ze ook nooit lukken Allahu Akbar!!!
Kwantiteit/ Kwaliteit. Oh en niemand wil je geloof uitroeien sinds de kruistochten dus dat klopt niet. En kijk maar eens hoeveel moslims tegenwoordig lekker een biertje drinken of een jointje roken. Ik zie ook steeds meer mooie marokkaanse, turkse en (sinds kort) syrische dames zonder hoofddoek en met een Nederlandse vriend.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 01:48:37 #82
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_145626740
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 01:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

de groei neemt af en slechts door de geboortecijfers is er nog sprake van groei?
geen idee hoe A: de groei afneemt en B: hoe ik deze tegenstrijdigheid moet opvatten.

Nee maar op het moment dat meer dan 50% van Europa islamitisch is, is Europa islamitisch.
pi_145626756
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 01:48 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

de groei neemt af en slechts door de geboortecijfers is er nog sprake van groei?
geen idee hoe A: de groei afneemt en B: hoe ik deze tegenstrijdigheid moet opvatten.

Nee maar op het moment dat meer dan 50% van Europa islamitisch is, is Europa islamitisch.
Maar denk je dat tegen die tijd geen actie is opgetreden? Je bent nu met gemiddeld 5%
pi_145626760
quote:

[..]

Wat is daar precies tegenstrijdig aan?

In 2050 is ook niet meer dan 50% van Europa Islamitisch.
pi_145626769
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 01:48 schreef EdwardNewgate het volgende:

[..]

Kwantiteit/ Kwaliteit. Oh en niemand wil je geloof uitroeien sinds de kruistochten dus dat klopt niet. En kijk maar eens hoeveel moslims tegenwoordig lekker een biertje drinken of een jointje roken. Ik zie ook steeds meer mooie marokkaanse, turkse en (sinds kort) syrische dames zonder hoofddoek en met een Nederlandse vriend.
Ook veel Marokkaanse dames met Antillianen.
pi_145626780
quote:

[..]

:D
pi_145626784
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 01:48 schreef EdwardNewgate het volgende:
Dat jij dat ziet betekent niet dat dat ook de werkelijkheid is. De enige werkelijkheid is is dat het aantal moslims flink groeit en dat ondersteunen de statistieken ook. De ongelovigen zullen binnenkort in de minderheid raken en de Islam zal regeren in Europa.
pi_145626790
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 01:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Dat jij dat ziet betekent niet dat dat ook de werkelijkheid is. De enige werkelijkheid is is dat het aantal moslims flink groeit en dat ondersteunen de statistieken ook. De ongelovigen zullen binnenkort in de minderheid raken en de Islam zal regeren in Europa.
Droom maar fijn verder, IS fanboy.
pi_145626795
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 01:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

Droom maar fijn verder, IS fanboy.
Haha goeie inhoudelijk reactie yahudi fanboy
pi_145626803
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 01:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

De inhoudelijke reactie op je gezwets was al gegeven. Aangezien iemand anders min of meer hetzelfde zei.
pi_145626809
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 01:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

De inhoudelijke reactie op je gezwets was al gegeven. Aangezien iemand anders min of meer hetzelfde zei.
Haha tuurlijk joh, je had gewoon ff niks te zeggen
pi_145626810
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 01:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Kol od balevav p'nimah כל עוד בלבב פנימה
Nefesh Yehudi homiyah נפש יהודי הומיה
Ulfa'atey mizrach kadimah ולפאתי מזרח קדימה
Ayin l'tzion tzofiyah עין לציון צופיה
Od lo avdah tikvatenu עוד לא אבדה תקותנו
Hatikvah bat shnot alpayim התקוה בת שנות אלפים
L'hiyot am chofshi b'artzenu להיות עם חופשי בארצנו
Eretz Tzion v'Yerushalayim ארץ ציון וירושלים
pi_145626812
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 01:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Haha tuurlijk joh, je had gewoon ff niks te zeggen
Beter kijken dan. :+
pi_145626815
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 01:56 schreef GhpH het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Kol od balevav p'nimah כל עוד בלבב פנימה
Nefesh Yehudi homiyah נפש יהודי הומיה
Ulfa'atey mizrach kadimah ולפאתי מזרח קדימה
Ayin l'tzion tzofiyah עין לציון צופיה
Od lo avdah tikvatenu עוד לא אבדה תקותנו
Hatikvah bat shnot alpayim התקוה בת שנות אלפים
L'hiyot am chofshi b'artzenu להיות עם חופשי בארצנו
Eretz Tzion v'Yerushalayim ארץ ציון וירושלים
_O- _O-
Praatjes vullen geen gaatjes _O_
Moslimpikken wel :Y
pi_145626819
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 01:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

4-5% moslims zijn erop dit moment in Europa en je hebt er 51% nodig. Begin maar vast met neuken Mehmet. Helaas zullen je kinderen en je kinds kinderen gewoon lekker ongelovig worden en lekker met mijn blond kroos varkens BBQ eten met een biertje erbij.

Oh en een paar decennia geleden ontketende Duitsland een wereldoorlog toen het zich bedreigd voelde en heel wat Europese mensen sloten zich erbij aan. Waarom zou een volk zich weer aan onze slechte kant willen komen?
pi_145626821
wat een drukte weer
pi_145626828
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 01:58 schreef EdwardNewgate het volgende:

[..]

4-5% moslims zijn erop dit moment in Europa en je hebt er 51% nodig. Begin maar vast met neuken Mehmet. Helaas zullen je kinderen en je kinds kinderen gewoon lekker ongelovig worden en lekker met mijn blond kroos varkens BBQ eten met een biertje erbij.

Oh en een paar decennia geleden ontketende Duitsland een wereldoorlog toen het zich bedreigd voelde en heel wat Europese mensen sloten zich erbij aan. Waarom zou een volk zich weer aan onze slechte kant willen komen?
Het aantal is exponentieel aan het groeien en niemand zal dat kunnen stoppen :Y
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 02:01:57 #98
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_145626840
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 01:50 schreef GhpH het volgende:

[..]

Maar denk je dat tegen die tijd geen actie is opgetreden? Je bent nu met gemiddeld 5%
Tuurlijk niet :')
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 02:03:09 #99
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_145626848
Tevens Israël zal uitgeroeid worden.
pi_145626850
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 02:01 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Tuurlijk niet :')
Kom aub even in die Servië - Albanië thread kijken vanaf pagina 6 waar ik een filmpje post, dit is geweldig :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')