Ik begon jullie bijna serieus te nemen. Maar dit is wel heel triest.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:01 schreef GhpH het volgende:
Tijd voor een cartoon/plaatje:
[ afbeelding ]
Oh weer iemand gekwetst door humor. Boehoe.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:08 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik begon jullie bijna serieus te nemen. Maar dit is wel heel triest.
Triest is als een moslimmeid in Nederland zonder hoofddoek zoals jij deze shit niet afkeurt, omdat je eigen geloofsgenoten niet aan mag vallen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:08 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik vond die statistieken juist interessant en wist niet dat het in Zweden zo een probleem was maar als je dan zulke grappen maakt betwijfel ik wel of ik je dan serieus moet nemenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:08 schreef GhpH het volgende:
[..]
Oh weer iemand gekwetst door humor. Boehoe.
Zoals ik? Wat voor mongool be jij?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:10 schreef Eyip het volgende:
[..]
Triest is als een moslimmeid in Nederland zonder hoofddoek zoals jij deze shit niet afkeurt, omdat je eigen geloofsgenoten niet aan mag vallen.
Hier een kwartier lang komedie:quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:15 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Zoals ik? Wat voor mongool be jij?![]()
Wat zou er veranderen als ik het afkeur?
Liever dat dan een lelijk Nederlandse wijfquote:
Als houder van dezelfde nationaliteit als een groep mensen die in NL ongetwijfeld crimineler is dan dat Marokkanen dat zijn, besef ik me goed dat afkeuren niets helpt, maar dat dat toch meer bij mij past dan het goed te keuren, te verdedigen of te ontkennen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:15 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Zoals ik? Wat voor mongool be jij?![]()
Wat zou er veranderen als ik het afkeur?
Bulgarije != westenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:49 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Daarom is het verstandig om als vrouw altijd met je man te lopen, een man hoort de beschermer te zijn voor het zwakkere geslacht, de regels in dubai en in meerdere maten Saudi arabie zijn niet te vergelijken natuurlijk met het westen.
Maar feit blijft dat de criminaliteit in de emiraten en Saudi Arabië niet hoger liggen en zelfs lager als Europa dus als je gewoon de wetten van het land respecteert kan je er op vanuit dat het goed loopt. Cultuur verschil zal er altijd zijn, het is totaal anders maar om nou te zeggen dat het westen beter is , kan ik me niet in vinden met grootschalige mensenhandel uit bv bulgarije jongens doe je ogen open wat allemaal hier gebeurd, ik denk dat hier meer misstanden zijn.
Liever één lelijk nederlands wijf dan een harem met miss world muslim hoerenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:19 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Liever dat dan een lelijk Nederlandse wijf
Dat zal ik alledrie ook niet doen. Ik zeg alleen dat het jammer is on in een discussie te gaan en dan zulke plaatjes als argumenten gebruiken. Laat zien dat er gewoon pure haat bij hem bij zit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als houder van dezelfde nationaliteit als een groep mensen die in NL ongetwijfeld crimineler is dan dat Marokkanen dat zijn, besef ik me goed dat afkeuren niets helpt, maar dat dat toch meer bij mij past dan het goed te keuren, te verdedigen of te ontkennen.
En altijd de wedervraag stellen als het te lastig wordt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als houder van dezelfde nationaliteit als een groep mensen die in NL ongetwijfeld crimineler is dan dat Marokkanen dat zijn, besef ik me goed dat afkeuren niets helpt, maar dat dat toch meer bij mij past dan het goed te keuren, te verdedigen of te ontkennen.
GhpH serieus nemenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:08 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Enige hoeren zijn de Nederlanders light district hoertjesquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:21 schreef Eyip het volgende:
[..]
Liever één lelijk nederlands wijf dan een harem met miss world muslim hoeren
geen idee wat hier staatquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:21 schreef Eyip het volgende:
[..]
Liever één lelijk nederlands wijf dan een harem met miss world muslim hoeren
Je niet zo snel op de kast laten jagenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:22 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dat zal ik alledrie ook niet doen. Ik zeg alleen dat het jammer is on in een discussie te gaan en dan zulke plaatjes als argumenten gebruiken. Laat zien dat er gewoon pure haat bij hem bij zit.
Die ook. En tijdens de veroveringen van mohammed sluierde hij zijn veroverde vrouwen voor de andere soldaten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:24 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Enige hoeren zijn de Nederlanders light district hoertjes
Het punt is dat ze zo niet serieus worden genomen, als ze dat al willen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je niet zo snel op de kast laten jagen
Jij hebt toch ook wel grappen over Nederlanders of andere volkeren?
Nah, gewoon pure Nederlandse hoertjes zie ik wanneer ik weer eens door Amsterdam loop. Dat is de realiteit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:26 schreef Eyip het volgende:
[..]
Die ook. En tijdens de veroveringen van mohammed sluierde hij zijn veroverde vrouwen voor de andere soldaten.
Dus de hoeren van mohammed.
En jij wel met die opmerking over de hoertjes in Amsterdam? Het gros daar is niet afkomstig uit Nederland en het is niet zo dat ze in Marokko, Bosnia, Tunesië of zo geen hoeren hebben.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:27 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Het punt is dat ze zo niet serieus worden genomen, als ze dat al willen.
Hij is vervallen van islamcriticus tot islamofoob. Jammer.quote:
5% van de Zweedse bevolking is Moslim.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:33 schreef DroogDok het volgende:
Hoeveel % moslims woont er in Zweden dan?
Godver, inderdaad islamisering zeg. Wanneer treden ze toe tot het kalifaat van IS?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:34 schreef GhpH het volgende:
[..]
5% van de Zweedse bevolking is Moslim.
Gebruik niet het woord islamofoob. Dat zou impliceren dat ik bang ben.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:32 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hij is vervallen van islamcriticus tot islamofoob. Jammer.
Hoef ik ook nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
En jij wel met die opmerking over de hoertjes in Amsterdam? Het gros daar is niet afkomstig uit Nederland en het is niet zo dat ze in Marokko, Bosnia, Tunesië of zo geen hoeren hebben.
Dit even los van mijn mening dat ik vind dat het red light district in Amsterdam dicht zou moeten.
Ik had het over Pat Condel. Jij bezit niet de intelligentie om bang te zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Gebruik niet het woord islamofoob. Dat zou impliceren dat ik bang ben.
Op naar de 50%quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:34 schreef GhpH het volgende:
[..]
5% van de Zweedse bevolking is Moslim.
Volgens IsaacCuenza is dit tegen 2050 eerder 50%.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:34 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Godver, inderdaad islamisering zeg. Wanneer treden ze toe tot het kalifaat van IS?
Voor zijn PC veilig in zijn zolderkamertje is de grootste autist zelfs niet bangquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Gebruik niet het woord islamofoob. Dat zou impliceren dat ik bang ben.
Toch zijn al mijn argumenten inhoudelijk 100x sterker dan jouw argumenten, wat tot nu toe zich alleen beperkt heeft tot 'zich eruit praten' en 'de feiten negeren'.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:35 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik had het over Pat Condel. Jij bezit niet de intelligentie om bang te zijn.
Wat heb ik te vrezen? Dat ze me wurgen met die theedoek?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:36 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Voor zijn PC veilig in zijn zolderkamertje is de grootste autist zelfs niet bang
Denk dat er wel betere manieren zijn om iemand te wurgen, maar bij een zwak persoon zal het een strak om de nek hangende theedoek ook wel lukken!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:39 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wat heb ik te vrezen? Dat ze me wurgen met die theedoek?
Het feit dat 5% islamisering is?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
Toch zijn al mijn argumenten inhoudelijk 100x sterker dan jouw argumenten, wat tot nu toe zich alleen beperkt heeft tot 'zich eruit praten' en 'de feiten negeren'.
Islamfobie bestaat niet, mensen zijn niet bang voor de islam maar hebben er gewoon een grote hekel aan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Op naar de 50%, puur om gestoorde islamofoben zoals jou te irriteren.
Alleen kneuzen met een kleine penis hebben er een grote hekel aan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Islamfobie bestaat niet, mensen zijn niet bang voor de islam maar hebben er gewoon een grote hekel aan.
En dat die 5% garant staat voor 77.6% van de verkrachtingen. Je bent dus weer essentiële stukken over aan het slaan. Typisch voor jouw soort mensen.quote:
Low-lifequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Alleen kneuzen met een kleine penis hebben er een grote hekel aan.
Is het voor een Zweed makkelijk/moeilijk om Nederlands te leren? Hoe verwant is de Nederlandse taal aan de Zweedse taal?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:09 schreef GhpH het volgende:
[..]
Inburgering in Nederland is dus bij deze uitgesloten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |