abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145627318
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 02:44 schreef RavioliPunch het volgende:

[..]

Jij :')
Mij serieus nemen :')
pi_145627327
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 03:17 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Mij serieus nemen :')
Ur rly putin me of shagin ur nans n if u cheky kunt dont shut ur mouth i swear on me mam ill fuckin rek u m8
pi_145627348
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 03:12 schreef RavioliPunch het volgende:

[..]

Is het dagelijks leven daar duur? Zoals bijvoorbeeld kosten van producten
http://denieuwezweed.com/(...)e-landen-van-europa/

Heb je hier wat aan?
pi_145627368
quote:
Jep, dan maar naar Bulgarije :')
pi_145627548
quote:
Alsjeblieft ga weg met je geloof.
pi_145627882
Pat Condel :')
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_145628950
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 02:03 schreef r8v2 het volgende:

[..]

Dit dus. Studeer al 2 jaar in Växjö en heb totaal geen last van alle allochtonen die er wonen. Sterker nog, Bij SFI/SAS kan ik er prima mee overweg en de pizza's die ze maken zijn prima :).
Zo'n stadje als Växjö moet je dan ook niet vergelijken met Malmö of Göteborg waar schietpartijen aan de orde van de dag zijn.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:53:39 #128
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_145629662
Een biertje kost daar 6-7 euro dus
leuk
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:15:23 #129
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_145630246
Zweden :')_!!

Geen land gezien met grotere homofielen. Mannen die huilen en emotioneel doen, lol.

GhPh, vieze kasthommo :')

Als ik naar Zweden ga dan pik ik de dames zo uit, want ik huil niet en ben geen hommo.

Jaloers dat moslimmannen (die niet huilen en geen hommo zijn) je blanke mammies inpikken? Vkieze kasthommo :')

:T

"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_145630474
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 00:05 schreef GhpH het volgende:
De val van mijn vaderland is gekomen. Het had niet langer hoeven duren. Zweden is van haar lijden verlost, maar toch in een pijnlijke dood gestorven.

De verkiezingen van de 14e de vorige maand hebben me echt laten uitbarsten in tranen :'( Een mooi gemiste kans voor de Sverigedemokraterna.

Voor de linkse gutmenschen heb ik uiteraard wat lees- en kijkvoer (welke toch weer geweigerd zal worden wegens waarheden die soms te hard zijn voor de realiteit :'( )

Bovenop de nieuwe migratiestroom uit de hel Mid-Oosterse landen, gaan ze ook nog eens Palestina erkennen :') (Even tussen Voederbietel en mij, betekent dat nu dat Israël nu oorlog mag voeren met Palestina?)

http://themuslimissue.wor(...)-of-all-rape-crimes/

Een statistiek die waarschijnlijk gemanipuleerd of 'fout geïnterpreteerd' is.

http://blogs.timesofisrae(...)ald-duck-government/
http://www.jpost.com/Isra(...)-Mavi-Marmara-378199
http://america.aljazeera.(...)statehoodisrael.html
http://www.englisc-gatewa(...)cism-of-immigration/

En om af te sluiten, een goede vriend van mij:

Vila i frid... min vän... min land... jag älskade dig.

Wat nu? Verder inburgeren in de Nederlanden of mijn zinnen zetten op buurman Noorwegen?

[ afbeelding ] vs. [ afbeelding ]
Helemaal mee eens. Helaas is de westerse samenleving naar aanleiding van WO2 zodanig geïndoctrineerd met dat we niet mogen discrimineren, we niet racistisch mogen zijn, dat buitenlanders lief en aardig zijn etcetc,dat elke vorm van kritiek op immigratiebeleid ontoelaatbaar wordt geacht en we buitenlanders automatisch zielig achten.
pi_145630529
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 02:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
Tevens Israël zal uitgeroeid worden.
Door wie? Palestijnen die met rotsen gooien? Zolang Israël nog vrienden is met de us van a denk ik niet dat Israël gemakkelijk te vernietigen is.
pi_145630556
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 07:18 schreef DroogDok het volgende:
Pat Condel :')
DroogDok :')
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:10:01 #133
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_145635249
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 10:27 schreef GhpH het volgende:

[..]

Door wie? Palestijnen die met rotsen gooien? Zolang Israël nog vrienden is met de us van a denk ik niet dat Israël gemakkelijk te vernietigen is.
1 kernbommetje van Iran is meer dan genoeg :)

Iran heeft al vaak genoeg gedreigd ermee, ze hoeven alleen een beetje door te draaien en de volgende stap is bye bye israel :)
pi_145635309
Zonde dat een land met een prachtig landschap dergelijk achterlijk volk importeerde en dat blijft doen.
pi_145635369
Welk verband bestaat er tussen het erkennen van Palestina als staat en de immigratie van mensen uit het Midden-Oosten?
Copthorne 2.0
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:16:13 #136
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_145635475
quote:
Niet erg snugger, er is niet voldoende op de aarde om alle monden binnenkort te voeden. Een bevolkingsexplosie gaat onze ondergang en de ondergang van de planeet betekenen.
Poetin had ook zo'n zot idee. Dit zijn echt ideeën uit 1815 toen er nog niet zoveel mensen op de planeet waren.

Het zou fijn zijn als Erdogan ook de 21e eeuw zou binnenwandelen.

De 1-kind politiek van China dient wereldwijd gevolgd te worden.
pi_145635555
quote:
15s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Niet erg snugger, er is niet voldoende op de aarde om alle monden binnenkort te voeden. Een bevolkingsexplosie gaat onze ondergang en de ondergang van de planeet betekenen.
Poetin had ook zo'n zot idee. Dit zijn echt ideeën uit 1815 toen er nog niet zoveel mensen op de planeet waren.

Wederom een goede post van Linkse!
Dit is tevens de enige manier om veel bedreigde diersoorten te redden.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:18:55 #138
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_145635574
quote:
15s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Moslims zullen er komen ten koste van andere volkeren.
Nu al 25% van de wereldbevolking, geeft het 100 jaar en het is 90%.
Hard, maar de realiteit.
pi_145635878
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:18 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Hard, maar de realiteit.
Dat haal je niet. Geboortecijfers nemen ook onder moslims af.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:36:25 #140
pi_145636124
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:18 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Hard, maar de realiteit.
Nogmaals niet snugger als je je voortplant als een konijn, want er is simpelweg niet voldoende op deze planeet om iedereen te voeden. Ook al is 100% moslim, dan nog schep je je eigen ondergang, daar er slechts een aarde is met een beperkte capaciteit.
Door geen geboortepolitiek te volgen, zoals China wel doet - een land dat vooruit durft te kijken - en niet te investeren in duurzame energie - moslimlanden doen zeer weinig aan milieuzorg, net als de V.S. helaas en lijken in dit opzicht erg op de V.S. - of enige vorm van planetaire zorg, zal uiteindelijk iedereen het onderspit delven, ongeacht geloof of huidskleur.

Elk land, elke religie dient te beseffen dat de aarde vol is.

Inderdaad, kinderen verwekken is geen kunst, iedere halve zool kan het. Vooruitkijken en je realiseren dat 1 kind per gezin ruim voldoende is en jezelf onder controle weten te houden is een deugd. Hopelijk raken meer regeringen hiervan doordrongen.
pi_145636170
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:13 schreef Copthorne het volgende:
Welk verband bestaat er tussen het erkennen van Palestina als staat en de immigratie van mensen uit het Midden-Oosten?
Mensen uit het Midden-Oosten zijn over het algemeen anti-Israel en pro-Palestina. Dus hoe meer immigratie uit het Midden-Oosten, hoe meer druk op de regering om Palestina te erkennen.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:38:00 #142
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_145636197
link naar de partij die gewonnen heeft
Gr gr. de KLB Keizer
pi_145636262
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:37 schreef MAHL het volgende:

[..]

Mensen uit het Midden-Oosten zijn over het algemeen anti-Israel en pro-Palestina. Dus hoe meer immigratie uit het Midden-Oosten, hoe meer druk op de regering om Palestina te erkennen.
Oké, op die manier. Volgens mij is de erkenning niet het gevolg van druk vanuit de samenleving, maar misschien zien mensen die bang zijn voor de massa-immigratie de erkenning van Palestina als een volgende stap in de verkeerde richting. Toch zou ik dat verband zelf niet leggen.
Copthorne 2.0
pi_145636787
Oh oh oh deadpressje gaat het even goedpraten :')
pi_145637038
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 00:25 schreef GhpH het volgende:
Men beeldt bijvoorbeeld Israëlieten (Israëliers, Israëlis) als bloedzuchtigen die alleen maar dode moslims willen.
Bron?
quote:
Echter, wanneer een europeaan genocide metaforisch gebruikt is het direct heibel en slaan in het linkse front de stoppen door. Dit moet gecensureerd en genegeerd worden. Iedereen die het ermee eens is, is dan ineens dom. :')
Idd.
quote:
Daarbij zit je weer te doen wat je eerst deed. Argumentsloos om bronnen vragen. :W
Bron?
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:05:56 #146
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_145637276
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:36 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Nogmaals niet snugger als je je voortplant als een konijn, want er is simpelweg niet voldoende op deze planeet om iedereen te voeden. Ook al is 100% moslim, dan nog schep je je eigen ondergang, daar er slechts een aarde is met een beperkte capaciteit.
Door geen geboortepolitiek te volgen, zoals China wel doet - een land dat vooruit durft te kijken - en niet te investeren in duurzame energie - moslimlanden doen zeer weinig aan milieuzorg, net als de V.S. helaas en lijken in dit opzicht erg op de V.S. - of enige vorm van planetaire zorg, zal uiteindelijk iedereen het onderspit delven, ongeacht geloof of huidskleur.

Elk land, elke religie dient te beseffen dat de aarde vol is.

Inderdaad, kinderen verwekken is geen kunst, iedere halve zool kan het. Vooruitkijken en je realiseren dat 1 kind per gezin ruim voldoende is en jezelf onder controle weten te houden is een deugd. Hopelijk raken meer regeringen hiervan doordrongen.
1 kind per gezin is toch niks aan man, zowel voor het kind als voor de ouders. En de mensheid moet zelf anticiperen op de stijging van wereldpopulatie, hoe je het wendt of keert het is onvermijdbaar.. Zie je het al voor je dat alle landen een beperkende maatregel t.o.v familieastichting implementeren?
pi_145637369
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 00:05 schreef GhpH het volgende:
De val van mijn vaderland is gekomen. Het had niet langer hoeven duren. Zweden is van haar lijden verlost, maar toch in een pijnlijke dood gestorven.

De verkiezingen van de 14e de vorige maand hebben me echt laten uitbarsten in tranen :'( Een mooi gemiste kans voor de Sverigedemokraterna.

Voor de linkse gutmenschen heb ik uiteraard wat lees- en kijkvoer (welke toch weer geweigerd zal worden wegens waarheden die soms te hard zijn voor de realiteit :'( )

Bovenop de nieuwe migratiestroom uit de hel Mid-Oosterse landen, gaan ze ook nog eens Palestina erkennen :') (Even tussen Voederbietel en mij, betekent dat nu dat Israël nu oorlog mag voeren met Palestina?)

http://themuslimissue.wor(...)-of-all-rape-crimes/

Een statistiek die waarschijnlijk gemanipuleerd of 'fout geïnterpreteerd' is.

http://blogs.timesofisrae(...)ald-duck-government/
http://www.jpost.com/Isra(...)-Mavi-Marmara-378199
http://america.aljazeera.(...)statehoodisrael.html
http://www.englisc-gatewa(...)cism-of-immigration/

En om af te sluiten, een goede vriend van mij:

Vila i frid... min vän... min land... jag älskade dig.

Wat nu? Verder inburgeren in de Nederlanden of mijn zinnen zetten op buurman Noorwegen?

[ afbeelding ] vs. [ afbeelding ]
Noord noorwegen, Germania is next, dan NL.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:08:53 #148
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_145637387
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:39 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Oké, op die manier. Volgens mij is de erkenning niet het gevolg van druk vanuit de samenleving, maar misschien zien mensen die bang zijn voor de massa-immigratie de erkenning van Palestina als een volgende stap in de verkeerde richting. Toch zou ik dat verband zelf niet leggen.
Onzinnig verband.. de erkenning van Palestina is gewoon een rechtmatige erkenning in vele visies. Boeit echt niks of je dan uit het midden oosten komt of niet.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:13:23 #149
pi_145637563
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 14:05 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

1 kind per gezin is toch niks aan man, zowel voor het kind als voor de ouders. En de mensheid moet zelf anticiperen op de stijging van wereldpopulatie, hoe je het wendt of keert het is onvermijdbaar.. Zie je het al voor je dat alle landen een beperkende maatregel t.o.v familieastichting implementeren?
We hebben maar een planeet momenteel waarop we kunnen wonen. De grondstoffen zijn beperkt. Als we ons voortplanten als sprinkhanen, zullen we uiteindelijk een zeer pijnlijke dood sterven allemaal door honger, gebrek, ziekten en oorlogen.

Hetgeen de paus en imams roepen dat we ons moeten voortplanten als konijnen of sprinkhanen is laaghartig en crimineel. Zij roepen impliciet op tot de destructie van de planeet en de mensheid als geheel.
Ja, 400 jaar geleden was het goed om je voort te planten. Maar nu niet meer. Er is nauwelijks meer natuur, nauwelijks meer bos, dieren sterven uit en er is simpelweg onvoldoende landbouwgrond om iedereen te voeden.

Ik zeg niet dat het een leuke boodschap is, maar het is wel iets waar we aan moeten gaan werken. Oproepen tot ongebreidelde voortplanting zou als criminele daad beschouwd moeten worden.
pi_145639229
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:10 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

1 kernbommetje van Iran is meer dan genoeg :)

Iran heeft al vaak genoeg gedreigd ermee, ze hoeven alleen een beetje door te draaien en de volgende stap is bye bye israel :)
Ok. Dan is het bye-bye heel het Midden Oosten. Als jij werkelijk denkt dat het Midden Oosten iets beters kan doen dan blufpoker dan zit je in het foute bootje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')