Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:25 schreef GhpH het volgende:
[..]
Men beeldt bijvoorbeeld Israëlieten (Israëliers, Israëlis) als bloedzuchtigen die alleen maar dode moslims willen.
Echter, wanneer een europeaan genocide metaforisch gebruikt is het direct heibel en slaan in het linkse front de stoppen door. Dit moet gecensureerd en genegeerd worden. Iedereen die het ermee eens is, is dan ineens dom.
Daarbij zit je weer te doen wat je eerst deed. Argumentsloos om bronnen vragen.
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:30 schreef GhpH het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, bronnen die laten zien dat mijn feiten en meningen belachelijk zouden zijn. Of tenminste goede redenen.
Bronnen die aantonen dat de multiculturele samenleving veel opgebracht heeft voor zweden. En wel zodanig dat bvb de verkrachtingscijfers te verwaarlozen zijn.
Het enige wat je zou kunnen zeggen is dat die opstandelingen zelf nu een beter en gemakkelijker leven hebben, maar wat is het nut geweest voor Zweden om hen binnen te laten?
Zoiets wil ik lezen. En niet "bron?" of "bwehe kijk mij deze metafoor letterlijk nemen om zo TS belachelijk te maken". Terwijl je de rest van de post (de essentie) laat liggen.
En dat gebeurt iedere keer als de linkse gutmensch met mij in discussie gaat. Mijn argument wordt afgebroken tot segmenten en vervolgens vertegenwoordigt 1 segment al mijn andere klachten/bezwaren?
U had het over dingen over 1 kam scheren?
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:32 schreef GhpH het volgende:
[..]
IJsland? Please dear God! Hafūor protect me! [ afbeelding ]
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:33 schreef GhpH het volgende:
[..]
Typisch links weer, mijn hele argument laten vallen over een iets provocerende woordkeuze
Laat me raden, jij voelt je ook al beledigd door zwarte piet?
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:34 schreef GhpH het volgende:
[..]
"Bron" kan je zelf wel hoop ik terugvinden, en "bwehe... " ging over dat stukje van genocide.
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:36 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik heb je genoeg bronnen gegeven. Kijk dat jij een bron niet wil geloven is jouw probleem. Jij komt volledig niet met bijbehorende argumenten.
Hoe vaak moet ik je uitleggen dat jouw argumenten 100% kritiek en 0% feedback zijn?
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
Weer iemand die een argument laat vallen over woordkeuze, jij bent ook niet discussiewaardig. Bedankt om dat al te laten weten. Bespaart me veel tijd maar, hou van je.
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:39 schreef GhpH het volgende:
[..]
Toch maar eerst mijn studies afmaken hier voordat ik misschien terug ga, dan zal ik wel zien of het Zweden of السويد is.
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:42 schreef GhpH het volgende:
[..]
Jouw inhoud heeft anders ook veel opgeleverd. Veel potten die de ketels verwijten zwart te zien in dit topic.
Het kon ook weer echt niet andersMaar ben wel wat gewend. De joden klagen immers ook tegen een muur, hier voel ik hetzelfde effect.
Okquote:
Ok.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:47 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ben er ook al een lange tijd niet meer geweest, ik denk dat ik mijn erasmus-uitwisseling over 2 jaar daar laat plaatsvinden, eens kijken of alles nog snor is.
En Åland is eigenlijk een soort van Limburg. Je hebt er leuke mensen maar er is inderdaad veel inteelt en kampervolk
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:50 schreef GhpH het volgende:
[..]
Maar denk je dat tegen die tijd geen actie is opgetreden? Je bent nu met gemiddeld 5%
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:56 schreef GhpH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kol od balevav p'nimah כל עוד בלבב פנימה
Nefesh Yehudi homiyah נפש יהודי הומיה
Ulfa'atey mizrach kadimah ולפאתי מזרח קדימה
Ayin l'tzion tzofiyah עין לציון צופיה
Od lo avdah tikvatenu עוד לא אבדה תקותנו
Hatikvah bat shnot alpayim התקוה בת שנות אלפים
L'hiyot am chofshi b'artzenu להיות עם חופשי בארצנו
Eretz Tzion v'Yerushalayim ארץ ציון וירושלים
Gezellig hoor hierquote:
Eens.quote:
Het is net Syrië ja.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:20 schreef karton2 het volgende:
[..]
Zo'n stadje als Växjö moet je dan ook niet vergelijken met Malmö of Göteborg waar schietpartijen aan de orde van de dag zijn.
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:02 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ok. Dan is het bye-bye heel het Midden Oosten. Als jij werkelijk denkt dat het Midden Oosten iets beters kan doen dan blufpoker dan zit je in het foute bootje.
Doe eens normaal tegen mijn vriendquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:04 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ah daar is de allesbehalve inhoudelijke eend weer.
Linksmensenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:11 schreef Eyip het volgende:
Is dit weer een verzameltopic van linksmensen en moslims die de shit goed praten? Ik denk nog even na over een bijdrage...
Gutmenschenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:15 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
Statistieken zeggen hen niks. Hun gutmensch sensor detecteert heul geen kwaad.
Dit vind ik brutaal. Ik dacht dat we vrienden waren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga de lapo van je stelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |