Het tegengaan van breeders is iets waar ik zeker en vast vóór ben. Zij het nu links of rechtsquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Niet erg snugger, er is niet voldoende op de aarde om alle monden binnenkort te voeden. Een bevolkingsexplosie gaat onze ondergang en de ondergang van de planeet betekenen.
Poetin had ook zo'n zot idee. Dit zijn echt ideeën uit 1815 toen er nog niet zoveel mensen op de planeet waren.
Het zou fijn zijn als Erdogan ook de 21e eeuw zou binnenwandelen.
De 1-kind politiek van China dient wereldwijd gevolgd te worden.
IJsland zou ook nog te doen zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:08 schreef Dixon het volgende:
[..]
Noord noorwegen, Germania is next, dan NL.
Snel verander je vlag.quote:
quote:
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:11 schreef Eyip het volgende:
Is dit weer een verzameltopic van linksmensen en moslims die de shit goed praten? Ik denk nog even na over een bijdrage...
BWaaaaaa ik kom niet bij van het lachenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:18 schreef Eyip het volgende:
Kom ik dit tegen over zweedse moslims:
[ afbeelding ]
Wat een achterlijk volk blijf het ook
Helemaal in stijl ook met dat petje zo hoog op de kop.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:19 schreef GhpH het volgende:
[..]
BWaaaaaa ik kom niet bij van het lachen![]()
Iran =/= midden oostenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:02 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ok. Dan is het bye-bye heel het Midden Oosten. Als jij werkelijk denkt dat het Midden Oosten iets beters kan doen dan blufpoker dan zit je in het foute bootje.
Hahaha op de dag der oordeels heb je veel uit te leggen denk dat we elkaar dan niet zie want ik ga naar de paradijsquote:
Zit liever in de hel dan met een stel van die geitenneukers in de hemel als jijquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:34 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Hahaha op de dag der oordeels heb je veel uit te leggen denk dat we elkaar dan niet zie want ik ga naar de paradijs [ afbeelding ]
Ga jij maar naar de paradijs, dan gaat de rest wel naar het paradijs.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:34 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Hahaha op de dag der oordeels heb je veel uit te leggen denk dat we elkaar dan niet zie want ik ga naar de paradijs [ afbeelding ]
zegt iemand met een zionistenvlag als profiel fotoquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ga jij maar naar de paradijs, dan gaat de rest wel naar het paradijs.
Doe eens rustig joh, ik denk dat je een beetje nerveus of in de stress bentquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:34 schreef Eyip het volgende:
[..]
Zit liever in de hel dan met een stel van die geitenneukers in de hemel als jij
liever een straat vol zionisten dan één kakkerlak zoals jij in mijn straatquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:36 schreef Gulmez het volgende:
[..]
zegt iemand met een zionistenvlag als profiel fotoschaam je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |