Ok sjuulquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:33 schreef Mark031 het volgende:
Die mensen in landen als Noorwegen en Zweden hebben zo'n goed leven, dat ze het 'slechte' van de mens gewoon niet kennen. Daarom importeren ze zoveel volk uit pauperlanden. Ze hebben echt geen idee wat voor problemen ze over zichzelf afroepen...
Kom jij met een betere bron? Een bron die aantoont dat moslims daadwerkelijk iets goeds hebben bijgebracht aan zweden. En wel zo goed dat de criminaliteitscijfers te rechtvaardigen zijn?quote:
Doordat mijn vader Nederlandstalig is, was mijn opvoeding ook tweetalig. Echter met spelling en grammatica zit ik soms nog wat te stoeien. Want dat is gewoon verschrikkelijk in het Nederlands.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 07:12 schreef polderturk het volgende:
[..]
Is het voor een Zweed makkelijk/moeilijk om Nederlands te leren? Hoe verwant is de Nederlandse taal aan de Zweedse taal?
Ik ga er serieus geen aandacht aan besteden. Wat een onboeiend en zinloos onderwerp zegquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
Kom jij met een betere bron? Een bron die aantoont dat moslims daadwerkelijk iets goeds hebben bijgebracht aan zweden. En wel zo goed dat de criminaliteitscijfers te rechtvaardigen zijn?
In die bronnen stonden feiten, als jij daar omheen gaat dan zul je ofwel moeten zwijgen, of je moet inhoudelijk terugkomen. Maar hoe zwak de pro-immigratie argumenten in dit topic zijn....
Oftewel, je hebt geen argumenten, is ok. Maar ga dan ook geen bijdrage leveren aan dit topic als je dat toch niet van plan bentquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga er serieus geen aandacht aan besteden. Wat een onboeiend en zinloos onderwerp zeg![]()
Overigens nergens gezegd dat ik pro immigratie ben. Ik ga er alleen niet van een afstandje over janken terwijl de dagen van massale toestroom allang verleden tijd zijn.
Echt de meest zinloze bedoeling ooit.
Lees vooral wat je wil lezen, knulquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:50 schreef GhpH het volgende:
[..]
Oftewel, je hebt geen argumenten, is ok. Maar ga dan ook geen bijdrage leveren aan dit topic als je dat toch niet van plan bent
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:50 schreef Dven het volgende:
Sowieso die website. Themuslimissuekanker toch op man. Je zet alleen jezelf maar voor de gek.
Dus omdat een site een bepaalde kern van waarheid, die voor een paar jankerds discriminerend ervaren kan worden, als naam kiest... dan is direct de hele bron foutief?quote:
Nogmaals. Themuslimissue. Ga een ander voor de gek houden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:53 schreef GhpH het volgende:
[..]
[..]
Dus omdat een site een bepaalde kern van waarheid, die voor een paar jankerds discriminerend ervaren kan worden, als naam kiest... dan is direct de hele bron foutief?
Jij bent lekker scheef bezig.![]()
En nu ben je weer bronnen aan het bekritiseren, zonder zelf de bijdrage te leveren. Je leert het niet echt.
Kenker, jij kan echt niet argumenterenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Nogmaals. Themuslimissue. Ga een ander voor de gek houden.
Ik heb mijn bronnen graag zo subjectief mogelijk. Schijnbaar verschillen we daarinquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:57 schreef GhpH het volgende:
[..]
Kenker, jij kan echt niet argumenteren
Als je werkelijk verder keek dan de sitenaam dan zou je een goed uitgelegd artikel lezen. Maar dat kan je niet want ipv de feiten te bekijken en te bekritiseren met goede feedback, ga jij op zoek naar luttele details om iemand de mond te snoerenJe zou goede vriendjes worden met voederbietel
Lesje Nederlands:quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb mijn bronnen graag zo subjectief mogelijk. Schijnbaar verschillen we daarin
Doei.
Wie hier over nonsens praatquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:02 schreef Dven het volgende:
Toch sneu als men niet serieus op je nonsens in willen gaan
Houd de lesje Nederlands maar voor jezelf. Daar schort immers nog genoeg aanquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:02 schreef GhpH het volgende:
[..]
Lesje Nederlands:
Subjectief = mening
Objectief = feit
---
En het is een verzameling van feiten door een site die een mening heeft.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:04 schreef Dven het volgende:
Topic raakt wel lekker snel vol zo. Zijn we daar straks ook weer vanaf
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:09 schreef GhpH het volgende:
[..]
Inburgering in Nederland is dus bij deze uitgesloten?
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:10 schreef GhpH het volgende:
[..]
Want jij hebt betere argumenten?
Dat men na dagen, zij het weken of jaren, nog niet door heeft dat bronsberisping alleen nietswaard is...
Hmm
okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dit is zeker brainwashed media? Kom aub met een nu.nl of telegraaf linkje, dat wordt leuk
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:16 schreef GhpH het volgende:
[..]
Yep, in Åland (eilandje tussen Zweden en Finland) en daarna in Ørje-Hån (grensgebied Zweden-Noorwegen)
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:17 schreef GhpH het volgende:
[..]
Oh ja, jij linkt niet, jij schudt alles uit de mouw ^.^
Okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:19 schreef GhpH het volgende:
[..]
En waarom zou zoiets wel waar zijn als het door moslims uitgespuwd wordt? Nogal hypocriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |