SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Voccar op 14-10-2014 16:28:12 ]![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:58 schreef ser het volgende:
Beetje laat en iets langer geworden dan verwacht, maar hier mijn 'verslag' de HM van Eindhoven.
@SEM respect voor je tijd!
@andere goed gelopen ook maar heb gisteren niet veel gedaan en vandaag heel de dag training gegeven dus niet veel kunnen lezen
EndomondologSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verslag:Leuk verslag om te lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus. Dat.![]()
Ja ik verwachtte ook iets van Fok! de Mods ofzoJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat kon ookquote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mag ik bij de WLWEW?
1
2[b]14-12-2014 - [url=http://www.tvwaalwijk.nl/stratenloop_waspik.htm]Stratenloop Waspik (Stratenloop Waspik)[/url][/b]
[*] SEMTEX - 10kmKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
datum?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:30 schreef SEMTEX het volgende:
Mag ik bij de WLWEW?
[ code verwijderd ]Ja doei.![]()
Datum staat er niet?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Sem!!quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:30 schreef SEMTEX het volgende:
Mag ik bij de WLWEW?
[ code verwijderd ]
Ik zit nu naar de Kempische Crosscompetitie 2014/2015 te kijken en ik denk dat ik mee ga doen met zo veel mogelijk crossloopjes.
Heerlijk rondjes lopen!!
Doe je mee?![]()
Semmie heeft geen tijd, die moet zich focussen op een ultra las ik ergensquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:32 schreef streamnl het volgende:
[..]
Sem!!
Ik zit nu naar de Kempische Crosscompetitie 2014/2015 te kijken en ik denk dat ik mee ga doen met zo veel mogelijk crossloopjes.
Heerlijk rondjes lopen!!
Doe je mee?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Wie ben je en wat heb je met stream gedaan?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:32 schreef streamnl het volgende:
[..]
Sem!!
Heerlijk rondjes lopen!!
Doe je mee?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hij heeft teveel op de baan gelopen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Wie ben je en wat heb je met stream gedaan?![]()
Done. 14 december 2014 volgens de site.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:30 schreef SEMTEX het volgende:
Mag ik bij de WLWEW?
[ code verwijderd ]
Wilde het toch nog beetje beschaafd houden en ben bang voor mods.![]()
Ik heb hier al een jarige!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:32 schreef streamnl het volgende:
[..]
Sem!!
Heerlijk rondjes lopen!!
Doe je mee?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zeker met die laatste opmerking #301quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:27 schreef hatsaflats het volgende:
Ja, ik had iets spannenders verwacht.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Leuk kneuterig loopjequote:Op maandag 13 oktober 2014 21:30 schreef SEMTEX het volgende:
Mag ik bij de WLWEW?
[ code verwijderd ]
Helaas een dag voor een van de belangrijkste wedstrijden op de kalender van 2014, dan ben ik dus mentaal aan het voorbereiden op het beruchte trappenpad van de Mescherberg...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Wie ben je en wat heb je met stream gedaan?![]()
Al twijfel ik wel over de rondjes. Je kan ook een hele korte loopje doen.Laatste tijd niet veel meerquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hij heeft teveel op de baan gelopen?. Op die dag moet ik naar school en dinsdag gaan we van de baan af
![]()
Ligt eraan wanneer en waarquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:32 schreef streamnl het volgende:
[..]
Sem!!
Heerlijk rondjes lopen!!
Doe je mee?Waarschijnlijk wel
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Crossjes zijn best leuk. Ga ik ook wel weer doen. Rondjes boeit me niet zvoeel.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Schattig he... doe ook alleen mee omdat mijn schoonouders vlakbij wonenquote:Die trouwens zonder dat ze het wisten gisteren mijn headset en spibelt mee naar huis hebben genomen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nog een tip voor een HM: de Valkenloop (Valkenswaard). Als het goed gaat met de spieren, wil ik die héél graag doen. http://www.valkenloop.nl/Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Het doel vanavond was 8km in 6min/km om alvast wat vertrouwen te tanken voor de Erasmusronde.
Al met al is het goed gelukt (8.34km in 49:30), mn ademhaling ging prima alleen mn kuiten waren nogal zwaar.. waarschijnlijk nog van mn 10x 30´ spinten van zaterdag?!
http://app.endomondo.com/workouts/424132033/10707661![]()
Daar wordt ik mee dood-gespamd op facebook, met de Hola press Valkenloopquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:37 schreef SEMTEX het volgende:
Nog een tip voor een HM: de Valkenloop (Valkenswaard). Als het goed gaat met de spieren, wil ik die héél graag doen.
De omgeving is ook mooi. Laatst getraind met de marathongroep: prachtige heidequote:Op maandag 13 oktober 2014 21:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Daar wordt ik mee dood-gespamd op facebook, met de Hola press Valkenloop
Yes. En het is een mooie route.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:37 schreef SEMTEX het volgende:
Nog een tip voor een HM: de Valkenloop (Valkenswaard). Als het goed gaat met de spieren, wil ik die héél graag doen. http://www.valkenloop.nl/
Ik zal je zo een screenshot smsen met de data en locaties![]()
Dit was ook een mooie dit weekend:
de Asics duinentrail:
Schoorl
meer hier: https://www.facebook.com/(...).369366399230&type=1Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ook dat weekend heb ik al een ander loopjequote:Op maandag 13 oktober 2014 21:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De omgeving is ook mooi. Laatst getraind met de marathongroep: prachtige heide
TWC denkt heule rare dingen van pijll.quote:
Dattie dominant is betekent niet dat ie een lompe hork is
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Die wilde ik graag doen ja. Maar ik was stuk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:42 schreef SEMTEX het volgende:
Dit was ook een mooie dit weekend:
de Asics duinentrail:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schoorl
meer hier: https://www.facebook.com/(...).369366399230&type=1
Ik wil een loopje in de wlww maar ik verzamel nog even moed om code te makenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
ik had vanmorgen mijn Nederlandse, hardlopende, collega even op de app en die gaat vrijdag het vliegtuig in om samen met wat clubgenoten van zijn club ARO'88 op zondag de marathon van Mallorca te lopen... leuk weekendje weg!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
tedere dominantie...ik zie nu al weer een TT-optiequote:Op maandag 13 oktober 2014 21:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
TWC denkt heule rare dingen van pijll.
Dattie dominant is betekent niet dat ie een lompe hork is'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Moeten we ff doorspammenquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tedere dominantie...ik zie nu al weer een TT-optieSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Loopje
1
2[b]26 oktober 2014- [url=http://www.pacrotterdam.nl/index.php?page=461&sid=1]Kralingse Bos Cross (Rotterdam)[/url][/b]
[*] Murmeli - 6,6 km
Voccar wil je me toevoegen?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb me net ingeschreven voor de HM in Valkenswaard.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Ook dat weekend heb ik al een ander loopje
(Code maak ik morgen als ik achter de PC zit)
Is dat geen badge op smashrun als je 2 HM achter, in 2 dagen loopt?![]()
![]()
![]()
1
2[b]2 November 2014 - [url=http://www.valkenloop.nl/]Valkenloop (Valkenswaard) [/url][/b]
[*] Streamnl - HM
Twentsche noaberschap
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jup.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:02 schreef Murmeli het volgende:
Loopje
[ code verwijderd ]
Voccar wil je me toevoegen?Staat erbij, mede dankzij Daywalk3rquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:06 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb me net ingeschreven voor de HM in Valkenswaard.
Hats, ga jij nu nog vrijwilligen zondag?
Ik heb een prachtige plek gevonden waar ik met meneer op een terras in A'dam wil gaan zitten. Toeeeeeevallig zit daar een brouwerij die best lekkere biertjes maaktDus LT, YUR, bij 35 km schreeuw ik jullie die laatste 7 km door
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:23 schreef Quoi het volgende:
Ik heb een prachtige plek gevonden waar ik met meneer op een terras in A'dam wil gaan zitten. Toeeeeeevallig zit daar een brouwerij die best lekkere biertjes maaktDus LT, YUR, bij 35 km schreeuw ik jullie die laatste 7 km door
F means you're fucked![]()
Die stond op mijn verlanglijstje, maar ik verhuis dat weekendquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:06 schreef streamnl het volgende:
[..]
Volgend jaar ga ik me eens wat meer verdiepen in de lokale cross loopjes![]()
![]()
En Diederik natuurlijk (als het niet te lang duurt)
@Nirak: Verhuizen! Drukke periode zo, gok ik. Misschien heb ik eroverheen gelopen, maar hoe gaat het met lopen?![]()
Oh, nee, uiteindelijk toch maar niet. Ik heb eigenlijk toch weer even te weinig energie om daar de hele dag te staan. Ik vrijwillig wel een keer ergens anders, in een leukere stad.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:23 schreef Quoi het volgende:
Een terras zie ik misschien nog wel zitten![]()
![]()
Eerste murmipost!quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:52 schreef Murmeli het volgende:
Jeejjjjj..... Ik heb net 6,5 km gelopen in 42.31
Ik zat op de 5 km, maar had zin om los te gaan. Nu gaar op de bank met wijn haha, lekker gezond, not!
Wel gezonde slaai gegeten verder :pSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Mag hoor. Geldt voor iedereenquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oh, nee, uiteindelijk toch maar niet. Ik heb eigenlijk toch weer even te weinig energie om daar de hele dag te staan. Ik vrijwillig wel een keer ergens anders, in een leukere stad.
Een terras zie ik misschien nog wel zitten
Lekker met een Zatte of een Natte![]()
![]()
Ik laat het afhangen van het weer, en van de schade van de bokbierpuzzelfietstocht, of wat het ook mag wezen, zaterdagquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:33 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mag hoor. Geldt voor iedereen
Lekker met een Zatte of een Natte(daar heb ik wel energie voor
)
![]()
Herstel, dit was de eerstequote:Op maandag 5 november 2012 19:15 schreef Murmeli het volgende:
*komt even om een hoekje kijken*
leuk, een hardlooptopic
Ik loop sinds begin dit jaar, heb afentoe wat pauzes en dipjes gehad en zit nu voor de 2e keer sinds ik ben begonnen op de 5 kmtussen de 31 en 32 minuten doe ik erover
ik merk nu dat ik het wel steeds leuker ga vinden ook, en er echt naar uitkijk om te gaan lopen soms. en ik ga vaak ook gewoon lopen als ik een beetje ruzie met mezelf heb.dan is het daarna weer goedSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
De wáaat?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik laat het afhangen van het weer, en van de schade van de bokbierpuzzelfietstocht, of wat het ook mag wezen, zaterdag(daar heb ik wel energie voor
)
![]()
Langs verschillende kroegen in Alkmaar waar ze verschillende bokbieren op de tap hebben. Ik kan alleen nergens meer info vindenquote:gelukkig lijkt mijn gezelschap beter op de hoogte.
![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[ code verwijderd ]
Twentsche noaberschap![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:14 schreef Voccar het volgende:
Jup.
Staat erbij, mede dankzij Daywalk3r![]()
![]()
Tussen het inpakken door loop ik nogquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:32 schreef Quoi het volgende:
En Diederik natuurlijk (als het niet te lang duurt)
@Nirak: Verhuizen! Drukke periode zo, gok ik. Misschien heb ik eroverheen gelopen, maar hoe gaat het met lopen?
Het vervelende is dat er 2 weken zou tussen de overdracht van ons huidige huis en nieuwe huis, dus alles 2 keer verhuizen.. Afgelopen weekend 7m3 haardhout voor het eerst verhuisd en daarna de spierpijn eruit gelopen. Althans, een poging gedaan. Tijdens het lopen had ik even geen last van spierpijn, dat waren 5 zalige km's
Het voordeel van die 2 weken huisloos zijn is dat we bij mijn ouders logeren en ik geen stopweek heb als mijn mevrouw in die periode naar het buitenland moetElk nadeel heb z'n voordeel.
![]()
Wat goed dat je loopt tussendoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:48 schreef Nirak het volgende:
[..]
Tussen het inpakken door loop ik nog
Het vervelende is dat er 2 weken zou tussen de overdracht van ons huidige huis en nieuwe huis, dus alles 2 keer verhuizen.. Afgelopen weekend 7m3 haardhout voor het eerst verhuisd en daarna de spierpijn eruit gelopen. Althans, een poging gedaan. Tijdens het lopen had ik even geen last van spierpijn, dat waren 5 zalige km's
Het voordeel van die 2 weken huisloos zijn is dat we bij mijn ouders logeren en ik geen stopweek heb als mijn mevrouw in die periode naar het buitenland moetElk nadeel heb z'n voordeel.
Zo'n in-twee-etappes-verhuizing herinner ik me ook en da's best vermoeiend
![]()
![]()
Nou fruit, laat ik mijn eerste dan ook maar posten:quote:
dinsdag 31 december 2013 @ 16:27Er werd op dat moment al over me gesproken hierquote:[ quote]Ik pikte Pijllsnel (of hoe hij hier dan ook heet, niemand weet dat) ...[/quote ]
Mijn gewenste nickname was al in gebruik
Hoi Fokkers!
En in hetzelfde topic ook nog een voorstelpost (waaropMurmeli
mij welkom heette) en een jaaroverzicht/top-3.
![]()
Tamelijk hilarisch wel! Was dat echt vergetenquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:53 schreef pijll het volgende:
[..]
Nou fruit, laat ik mijn eerste dan ook maar posten:
dinsdag 31 december 2013 @ 16:27
[..]
Er werd op dat moment al over me gesproken hier
En in hetzelfde topic ook nog een voorstelpost (waaropMurmeli
mij welkom heette) en een jaaroverzicht/top-3.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zie mij slijmenquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Welkom!
snel is een relatief begripAls je er maar lol in hebt en dat heb je zo te lezen wel
Edit: zo, genoeg jeugdsentiment. Ik ga tukken!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
ik zou zeggen, probeer het...quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:06 schreef streamnl het volgende:
[..]
Is dat geen badge op smashrun als je 2 HM achter, in 2 dagen loopt?
Ja, volgend jaar weer een marathonquote:
Elk jaar wel 1 toch?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Lijkt me een goed planquote:
Ik moest ver zoeken want ik had al eerder op de volg topic knop gedrukt. Dat was dus heel veel topics door scrollen voor ik mijn post vond (waarvan ik nu achteraf kan zeggen dat hij onder invloed van een fles wijn was)
Maar ik ging wel gewoon lopen de volgende morgen!Ik zei vering i.p.v. dempingquote:Op woensdag 25 december 2013 23:44 schreef Nanook24 het volgende:
Ik zeil hier toch even binnen voor alle goede voornemers komen.
Ik heb het lopen sinds kort weer opgepakt. 2,5 week geleden ben ik noodgedwongen gestopt na Evy 15 omdat ik last had van mijn enkelbanden. Er werd me in de Runnersworld winkel geadviseerd om te wachten tot ik een dag geen klachten had en dan weer te gaan lopen.
Dat duurde dus 1,5 week en ik was de straat nog niet uit of ik voelde mijn enkelbanden alweer maar eigenwijs als ik was liep ik door en kon ik na 2,5 kilometer het laatste stuk naar huis wandelen omdat het echt niet meer ging.
Begin deze week dus met mijn schoenen (ik was ze de eerste keer vergeten) terug naar Runnersworld voor een loopanalyse. De verkoper was er al snel uit, deze schoenen zijn al wat jaren oud mevrouw, daar zit geen vering meer in... Eh, ja dat klopt, ik had gewoon de schoenen van mijn looptraining van een paar jaar terug weer uit de kast gepakt.
Toch op mijn oude schoenen even een loopanalyse gedaan. Daarna nieuwe schoenen (Asics GT-2000) aangedaan, een nieuwe loopanalyse gedaan en buiten nog even een rondje gelopen wat een verschil!!
De planning is om morgen mijn eerste echte rondje met mijn nieuwe schoenen te doen maar even zien hoeveel lesjes ik terug moet na die 2,5 week. Ik hoop niet te veel want op 18 mei heb ik 10 kilometer op de planning staan bij de Marathon Hoorn. Volgens de verkoper bij Runnersworld heb ik nog tijd zat. Ik zelf moet dat vertrouwen nog even krijgen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik heb zoveel zin in zondag. Er lopen echt veel bekenden mee en langs de route staat ook veel support
. Het is een echte thuiswedstrijd in de mooiste stad van Nederland
. Je zou bijna nog snel even een marathon startbewijs overnemen zodat je langer kunt genieten
. Maar dat doe ik maar niet. Ik heb mijzelf belooft nooit meer zonder voorbereiding een marathonafstand te lopen.
[ Bericht 3% gewijzigd door Devv op 13-10-2014 23:23:56 ]![]()
Haha, even de statistieken van het loopje van zondag bekeken.
In totaal 33 deelnemers op de 5, 10 en 21 km samen. Mannen en vrouwen. Da's nog een keer wat anders dan de 21.000 van de 4 mijl!
Ben nu alle onscherpe foto's aan het bekijken.
Aan de finishfoto te zien voortaan maar wat meer proberen vooruit te bewegen ipv omhoog, dan kan het misschien nog wat snellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Happy Birthday GotC!! many happy miles!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Maandag Fokdag?
Ik lees ook veel wel, maar pas aan het eind van de dag. Dit heeft me nu ook al 45 minuten van mijn nachtrust gekost.
Merk wel dat ik na de halve van gisteren lichamelijk echt heel moe ben. De hardlooptraining van vanavond ging weer eens flink hijgend als vanouds.
Verder niet echt noemenswaardige kwaaltjes op een vreemde pijn in mijn voet na. Als het maar niks ernstigs is, met nog 6 loopjes te gaan dit jaar.
Ben wel blij dat ik tegenwoordig intervaltraining doe ipv drie keer per week dom hetzelfde rondje op één tempo. Daarmee heb ik nu iets meer snelheid, ik had niet gedacht dat ik ooit verbetering daarin zou krijgen.![]()
Anders lees je even het topic doorquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
is deze al gepost??
http://www.volkskrant.nl/(...)enos-aires~a3768021/![]()
Ja dus
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Even te selectief gelezen Flipsen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo ik voel mn kuiten behoorlijk na mn rondje van gisteren.
Waarschijnlijk de combinatie van een hele middag shoppen met mevrouw en daarna langer lopen dan ooit.![]()
http://prorun.nl/gezondheid/onderzoek/de-invloed-van-je-gewicht
Zwabber heeft het me al eens gezegd, maar toch.. Even ergens nieuwe energie voor een volgende sessie vandaan halen want ik zit nu al te lang vast op -30..
Dus als ik de 5 km onder de 30 minuten wil lopen dan moet ik nog een kg of 6/7 afvallen. Val ik vanaf nu 10% af, dan loop ik hem op 29 rond. Zonder intensiever te trainen overigens.![]()
Gefeliciteerd GotC
Maak er een mooie dag van!Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
quote:'Stelletje gekken', roept er hier in huis één, terwijl ik 'ook' roepquote:
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb daar de afgelopen weken ook alweer over zitten denken. als ik sneller wil gaan lopen in 2015 moet ik ook weer wat gaan afvallen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:21 schreef Nirak het volgende:
http://prorun.nl/gezondheid/onderzoek/de-invloed-van-je-gewicht
Zwabber heeft het me al eens gezegd, maar toch.. Even ergens nieuwe energie voor een volgende sessie vandaan halen want ik zit nu al te lang vast op -30..
Dus als ik de 5 km onder de 30 minuten wil lopen dan moet ik nog een kg of 6/7 afvallen. Val ik vanaf nu 10% af, dan loop ik hem op 29 rond. Zonder intensiever te trainen overigens.
Na Berlijn zijn er snel een kilo of 2 aangekomen omdat ik nog mentaal in de "ik kan alles vreten want ik heb net een marathon gelopen" zat en ik merk dat het herstel van een marathon minder energie vraagt als ervoor te trainen (no shit sherlock).
Moet dus weer even mentaal de knop omgooien, maar ik voel daar voorlopig nog weinig urgentie toe (en het vooruitzicht van vakantie helpt ook niet echt mee).
Moet weer wat nieuwe races en uitdagingen gaan uitzoeken voor 2015, dat helpt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vandaag lekker rustig aan doen. Komt wel weer goedquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 06:07 schreef RunnerAdd het volgende:
Zo ik voel mn kuiten behoorlijk na mn rondje van gisteren.
Waarschijnlijk de combinatie van een hele middag shoppen met mevrouw en daarna langer lopen dan ooit.Ga je nu ook voor de marathon?
![]()
![]()
Ik zie anders net dat jij je vandaag niet gaat inschrijven....quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Goedemorgen op Inschrijven-voor-de-marathon-van-rotterdam-dag en uiteraard GotC' verjaardag
Wat een klote TT trouwens, ik zie hem de hele tijd in myat staan en meteen denk ik: kopen kopen kopen...
Het blijft toch echt een lastige balans, ik ben 3kg aangekomen in de laatste 2 maanden marathon voorbereiding omdat ik steeds dacht: ik moet wel genoeg eten anders hou ik de trainingsbelasting niet vol! Maar ja na zondag maar weer extra erop letten, bij mij gaat afvallen juist beter als ik wel sport maar niet te intensief..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb daar de afgelopen weken ook alweer over zitten denken. als ik sneller wil gaan lopen in 2015 moet ik ook weer wat gaan afvallen.
Na Berlijn zijn er snel een kilo of 2 aangekomen omdat ik nog mentaal in de "ik kan alles vreten want ik heb net een marathon gelopen" zat en ik merk dat het herstel van een marathon minder energie vraagt als ervoor te trainen (no shit sherlock).
Moet dus weer even mentaal de knop omgooien, maar ik voel daar voorlopig nog weinig urgentie toe (en het vooruitzicht van vakantie helpt ook niet echt mee).
Moet weer wat nieuwe races en uitdagingen gaan uitzoeken voor 2015, dat helpt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De marathon...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:52 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Vandaag lekker rustig aan doen. Komt wel weer goedGa je nu ook voor de marathon?
![]()
Voorlopig niet in ieder geval. Ik wil eerst wat meer aan mn snelheid gaan werken.
Mijn doelen voorlopig:
1) 10 km in <60 minuten (hoop ik tijdens Erasmusronde te doen)
2) 5 km in 25 minuten
3) 10 km in 50 minuten
4) 3 km in 12 minuten
Daarna ga ik pas nadenken over eventueel heel misschien een HM![]()
Gefelicteerd GotC!![]()
www.zalando.nlquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:14 schreef Guard het volgende:
Wat een klote TT trouwens, ik zie hem de hele tijd in myat staan en meteen denk ik: kopen kopen kopen...
Geen dank!![]()
En bedankt allen![]()
![]()
Goed idee welquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:14 schreef Guard het volgende:
F means you're fucked![]()
Dat laatste wil ik ook nog wel proberen! Maar dat moet dan den ik wel op de baan zijn in een wedstrijdje of georganiseerde coopertest, anders lukt het me niet denk ik..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:25 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
De marathon...![]()
Voorlopig niet in ieder geval. Ik wil eerst wat meer aan mn snelheid gaan werken.
Mijn doelen voorlopig:
1) 10 km in <60 minuten (hoop ik tijdens Erasmusronde te doen)
2) 5 km in 25 minuten
3) 10 km in 50 minuten
4) 3 km in 12 minuten
Daarna ga ik pas nadenken over eventueel heel misschien een HM![]()
Gefelicteerd GotC!
Gefeliciteerd Gotc!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
NOOOOOOquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:29 schreef GotC het volgende:
[..]
www.zalando.nl
Geen dank!![]()
En bedankt allen![]()
Net al een saldocheck op mijn rekening gedaan
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: