SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je me dat zou voorschotelen zou ik weglopen nadat ik mijn Landerbräu had geat.
was dit weekend bij mijn ouders en kreeg niet eens eten meequote:Op maandag 13 oktober 2014 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga nu koken:
macaroni
Met zweedse gehaktballetjes want die heeft mijn moeder mij meegegeven.
Lekker man je kan bij de action ook die zakken los kopen zonder kruidenshit 50 stuks voor 2 euro en dan zelf betere kruiden er in gooienquote:
... in?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom maar bij mij.
Ja, ik zei "kom maar bij mij".
Misschien vinden ze je te dik worden xDquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:32 schreef supersof het volgende:
[..]
was dit weekend bij mijn ouders en kreeg niet eens eten meeheb zelf maar twee appels gepakt
In totaal heb ik je 3x avondeten gegeven en ik nog 0x van jou.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:32 schreef Paxcon het volgende:
Jammer dat Etsu mij nooit uitnodigt om te komen eten, maar goed
Doei dan he.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:33 schreef supersof het volgende:
er is al kei lang geen sof tt meer geweest
dit is een goed teken
nu kan ik rustig minder aan gaan posten en afscheid van jullie gaan nemen
ben al afgevallen hoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien vinden ze je te dik worden xD
Je voorbereiden op het moederschapquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:33 schreef supersof het volgende:
er is al kei lang geen sof tt meer geweest
dit is een goed teken
nu kan ik rustig minder aan gaan posten en afscheid van jullie gaan nemen
nee niet zo abrupt etsuquote:
10 jaar geleden jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
In totaal heb ik je 3x avondeten gegeven en ik nog 0x van jou.
Nee zitten geen aardappels inquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Post maar, maar ik kan me niet echt voorstellen wat daar precies inzit...
Behalve aardappels natuurlijk
Iwan....quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil wel eens de persoon ontmoeten die Johannes gevormd heeft tot het culinair genie dat hij nu is.
Je vergeet de spinazie tochquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee zitten geen aardappels in
Oke benodigheden:
Zak Zwitserse Rusti
Hamblokjes/of spek als je dat lekkerder vindt.
Geraspte kaas
Bladerdeeg voor hartige taart
-2 eieren
1: De ovenschaal met een kwastje goed beboteren
2: Bladerdeeg laten ontdooien
3: Bladerdeeg uitrekken over de gehele bodem+zijkantjes
4: De rusti en de ham opbakken en kruiden met paprikapoeder, peper en zout. Terwijl je aan het bakken bent de 2 eieren geklutst erdoorheen laten meebakken.
5: Als je de bodem een beetje crispy wilt zilvervliesfolie op de bladerdeeg leggen en even zo`n 8 minuten in de oven.
6: Rusti over de schaal verdelen en 35-40 minuten in de oven op 200 graden
Ja als je groente erbij wilt moet je er spinazie doorheen doenquote:
Hoe fix je -2 eieren?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee zitten geen aardappels in
Oke benodigheden:
Zak Zwitserse Rusti
Hamblokjes/of spek als je dat lekkerder vindt.
Geraspte kaas
Bladerdeeg voor hartige taart
-2 eieren
1: De ovenschaal met een kwastje goed beboteren
2: Bladerdeeg laten ontdooien
3: Bladerdeeg uitrekken over de gehele bodem+zijkantjes
4: De rusti en de ham opbakken en kruiden met paprikapoeder, peper en zout. Terwijl je aan het bakken bent de 2 eieren geklutst erdoorheen laten meebakken.
5: Als je de bodem een beetje crispy wilt zilvervliesfolie op de bladerdeeg leggen en even zo`n 8 minuten in de oven.
6: Rusti over de schaal verdelen en 35-40 minuten in de oven op 200 graden
quote:
Ga dat recept binnenkort proberen maar ben beetje bang dat die spinazie de hele bende verpest omdat daar altijd vrijveel vocht vanaf komt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als je groente erbij wilt moet je er spinazie doorheen doen
haha shitquote:
Uit zo'n blikje zeker? Lekker man, maar niet met rijstquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:36 schreef Etsu het volgende:
Ik ga een broodje ragout eten.
Is het tenminste nog warm eten.
Wisten jullie dat Paxcon rijst met ragout eet? Dat is toch smerig?
Nee, uit een zakje, nu goed.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Uit zo'n blikje zeker? Lekker man, maar niet met rijst
Daar is echt niks mis meequote:Op maandag 13 oktober 2014 17:36 schreef Etsu het volgende:
Ik ga een broodje ragout eten.
Is het tenminste nog warm eten.
Wisten jullie dat Paxcon rijst met ragout eet? Dat is toch smerig?
Doe je het zonderquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga dat recept binnenkort proberen maar ben beetje bang dat die spinazie de hele bende verpest omdat daar altijd vrijveel vocht vanaf komt.
ja je kan toch ook daarnaast salade maken ofzoquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe je het zonderIs ook lekker hoor, en zit ui in dus je hebt nog wel wat groente
ik lust geen champignonsquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is lekker hoor.
Vooral met champignons
Precies.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ja je kan toch ook daarnaast salade maken ofzo
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanaf nu zijn we weer aartsvijanden van elkaar.
ja hallo ik heb tenminste mijn eigen smaakquote:
Een ordinaire smaak, ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:39 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
ja hallo ik heb tenminste mijn eigen smaak
Je lijkt Inso wel nu zei toch dat jullie moesten trouwen samen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:39 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
ja hallo ik heb tenminste mijn eigen smaak
ja dat weten we dat we moesten trouwenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Je lijkt Inso wel nu zei toch dat jullie moesten trouwen samen.
Nee, vertel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:40 schreef Etsu het volgende:
Had ik jullie al verteld dat ik vorig jaar enorm heb gefaald op een vak en dus opnieuw moet doen, en 2 weken geleden een toets had en het gehaald heb?
Nou ik had dus vorig jaar een vak waar ik een 4 op hadquote:
Goedzo.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou ik had dus vorig jaar een vak waar ik een 4 op haddus ik moest opnieuw doen en had 2 weken geleden een toets en heb nu een 6,4 gehaald
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik neem wel wat salade mee en dan eet ik dat op. Heb je meer rijst met ragout voor jezelf.
goed zo etsuquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou ik had dus vorig jaar een vak waar ik een 4 op haddus ik moest opnieuw doen en had 2 weken geleden een toets en heb nu een 6,4 gehaald
Goed bezigquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
heet jij echt hugoquote:
Wat een ellende in KLB mien jongquote:
Mja dat heb je wel eensquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat gezeik met die freubel reeks etc
oke....quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik lust alles behalve olijven, rode bieten en augurken.
het was gewoon gevalletje zeiken om te zeikenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mensen die zich daar zo druk om maken
Het eten staat op het punt om geserveerd te worden, het zou handig zijn als je nu zou aanbellen.quote:
Ik moet nog fietsen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het eten staat op het punt om geserveerd te worden, het zou handig zijn als je nu zou aanbellen.
wat was er netquote:
Welke rol? Vetrol?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Om de een of andere reden valt hij altijd erg snel uit z'n rol
quote:
Haha die reeks is geniaal!quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat gezeik met die freubel reeks etc
Dat is goed.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Nodig je uit, doe je dit.
Dan mag je een andere keer langskomen, ik wil namelijk nog graag een keer nasi voor je maken.
maak witlofsaladequote:
ja hequote:
Een nasi chef verklapt nooit zijn geheimenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is goed.
Ik krijg wel lekkerdere nasi dan Paxcon he?
Jij moet ook nog een keer nasi komen etenquote:
Ik wacht op de uitnodigingquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jij moet ook nog een keer nasi komen eten
Het is goed met jequote:Op maandag 13 oktober 2014 17:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja jonge ik heb de afgelopen 3 keren ook besloten wat we gingen eten, dus verras me maar
nou die ene die ik net postte echt niet hoor. alleen die zwerver natuurlijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar kan ook in scene gezet zijn allemaal toch.
Beetje te obvious toch
hoelaat begint hetquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:54 schreef Elan het volgende:
Geld gezet op Nederland en Tjechië #kutleef
Beste GRTD, met in het bijzonder Ama, Etsu en Pax,quote:
Ik had ziek veel geld gezet op ned-kaz met handicap 0-1quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:54 schreef Elan het volgende:
Gecondoleerd alvastquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:54 schreef Elan het volgende:
Ja,quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beste GRTD, met in het bijzonder Ama, Etsu en Pax,
Willen jullie nasi bij mij eten?
Het is vast lekker.
Groetjes
Johannes
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had ziek veel geld gezet op ned-kaz met handicap 0-1![]()
was even stressen, daarna snel alles uitbetaald
ja lekker wanneer?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is vast lekker.
Groetjes
Johannes
quote:
Wanneer?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is vast lekker.
Groetjes
Johannes
Nodig je nu heel GRTD uit?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is vast lekker.
Groetjes
Johannes
Kreeg je veel dan?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had ziek veel geld gezet op ned-kaz met handicap 0-1![]()
was even stressen, daarna snel alles uitbetaald
Nasi is het voedsel van iedereen, dus iedereen is welkomquote:
Wel netjes. quote was niet over de 2 toch?quote:
Ik weiger te komen als Elan komt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nasi is het voedsel van iedereen, dus iedereen is welkom
Komt in het weekend of doordeweeks het beste uit.
Denk het niet hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo
Nederland wel makkelijk winnen toch
Neeeeeeeequote:Op maandag 13 oktober 2014 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel netjes. quote was niet over de 2 toch?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
Voor fokkie is dat wisselgeld.
Die zette alleen bedragen met 5 nullen in
Normaal is het het risico ook wel waard hoorquote:
ik heb laatst nog opgenoemd wat ik allemaal niet lust dus had je maar op moeten lettenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Champignons niet, nasi niet, jezus mens, wat lust je wel?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
Voor fokkie is dat wisselgeld.
Die zette alleen bedragen met 5 nullen in
toen was ik waarschijnlijk druk bezig met Paxconquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb laatst nog opgenoemd wat ik allemaal niet lust dus had je maar op moeten letten
definieer bezigquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
toen was ik waarschijnlijk druk bezig met Paxcon
my godquote:
Dan ben ik van partij.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat Elan niet komt.
Op 6 juni ga ik hem wel de groetjes doen.
Zeg, ik begin sterke vermoedens te krijgen dat je homoseksueel bent. Je bent zķ gefixeerd op het homo-zijn.quote:
Ik zal een vredespijp in huis halen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan ben ik van partij.
Al moeten we tegen die tijd even kijken hoe de verstandhouding tussen Paxcon is.
Ooooh. Ik heb geen voorkeurquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik stelde een vraag: willen jullie liever in het wekend of door de week.
Ik ben gewoon lichtelijk nieuwsgierig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeg, ik begin sterke vermoedens te krijgen dat je homoseksueel bent. Je bent zķ gefixeerd op het homo-zijn.
Kan best trouwens, maar wordt wel zware dobber. Ijsland is sterkquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb 60 gezet combibet, toch dik gewonnen gisteren (80 euro) met NFL
Door de week.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik stelde een vraag: willen jullie liever in het weekend of door de week.
Misschien duik wel eens onverwacht op ergens op zo'n meet verkleed als bezorgjongen van Albert.nl of zo puur om kratten op je tenen te laten vallen bijvoorbeeldquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan ben ik van partij.
Al moeten we tegen die tijd even kijken hoe de verstandhouding tussen Paxcon is.
Je doet maar, Elan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien duik wel eens onverwacht op ergens op zo'n meet verkleed als bezorgjongen van Albert.nl of zo puur om kratten op je tenen te laten vallen bijvoorbeeld
doordeweeksquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Domme bet ja maar heb wel vertrouwen in dat ze gewoon winnen, iedereen roept moeilijk moeilijk het is en blijft fucking IJsland natuurlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan best trouwens, maar wordt wel zware dobber. Ijsland is sterk
door de week in het weekend ben ik de pooier van totoquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
door de weekquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ooit zal je zelf ook zo worden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je doet maar, Elan.Ik ben niet bang voor een opa met grijs schaamhaar en gerimpelde penis.
Volgens Egbertsgod speelt Hiddink (quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Domme bet ja maar heb wel vertrouwen in dat ze gewoon winnen, iedereen roept moeilijk moeilijk het is en blijft fucking IJsland natuurlijk.
En Huntelaar speelt misschien vanaf begin
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ooooh. Ik heb geen voorkeuralleen donderdagavonds komt me slecht uit
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Door de week.
Paxcon is hier mee eens.
Wat dachten jullie van op een maandag?quote:
nou lekker danquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat dachten jullie van op een maandag?
Ik richt me maar tot jullie drie, mochten er nog andere belangstellenden zijn hoor ik het wel.
Het had leuker geweest als je nu zondagmiddag had gezegd puur om die jongens even te stangen natuurlijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik richt me maar tot jullie drie, mochten er nog andere belangstellenden zijn hoor ik het wel.
Primaquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
V Persie moet er uit man die vent is echt zooooooo vervelend en arrogant aan het doen verneukt de hele sfeer binnen de selectiequote:Op maandag 13 oktober 2014 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens Egbertsgod speelt Hiddink (__ ) gewoon weer met dezelfde 11 als tegen Kazachstan
Ondanks je huilie gedrag ben je nog steeds van harte welkomquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou lekker dan
ik kom wel niet als ik nu al zo wordt behandeld
eensquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:04 schreef Elan het volgende:
[..]
V Persie moet er uit man die vent is echt zooooooo vervelend en arrogant aan het doen verneukt de hele sfeer binnen de selectie.
Zo gedragen labradors zich nou eenmaal niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Het had leuker geweest als je nu zondagmiddag had gezegd puur om die jongens even te stangen natuurlijk
Mijn charmes praat het dan goed.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ooit zal je zelf ook zo worden.
Hopelijk kun je er dan wel mee dealen
Op maandagavond heb ik altijd om 19:00 een vergadering.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Op een maandag is wat mij betreft wel primaquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe lang duurt dat?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op maandagavond heb ik altijd om 19:00 een vergadering.
Snap sowieso niet dat Robben geen aanvoerder isquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:04 schreef Elan het volgende:
[..]
V Persie moet er uit man die vent is echt zooooooo vervelend en arrogant aan het doen verneukt de hele sfeer binnen de selectie.
Maar Robbengod scoort er wel een paar die gasten spelen thuis dus komt sowieso ruimte te liggen
tsssquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
ja hequote:
het gaat om het ideequote:Op maandag 13 oktober 2014 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is er sof?
Als je langs wil komen, dat mag, maar zonet lustte je nog geen nasi.
Ik hoor het ja lolquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had al wel met haar gedm'd over morgen, nog niet over nasi.
Tot half 9 max.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat?
Kan je die overslaan voor je beste online vrienden?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Van je sexy rondingen moet je het inderdaad niet hebben nee.
big american met salamiquote:
Kom op, voor 1 keertjequote:Op maandag 13 oktober 2014 18:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tot half 9 max.
En nee, eigenlijk niet. Ik heb een belangrijke functie.
We gaan het bezien als je een datum hebt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom op, voor 1 keertje
En anders gaan we vroeg eten
Geeft niet *werd mij net verteld*. Ben er zelf ook pas rond 19:00 omdat Moira moet werken. Eerst de stad nog even in voor een piercing, wiet en etenquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik ga langskomen, wel na tienen pas.
er zijn nog vier andere dagen hequote:Op maandag 13 oktober 2014 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom op, voor 1 keertje
En anders gaan we vroeg eten
woensdag danquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op dinsdag heeft Johannes altijd Italiaanse les.
Omdat Nederland niet tegen Tsjechie speeltquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom is t nu al begonnen
ik dacht om 20:45
owquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat Nederland niet tegen Tsjechie speelt
ging jij niet koken ofzo?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
ow
maar ik ben straks naar een vergadering
laat ze het spel stilzetten aub
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had van mn vader vroeger een shirtje van die gozer gekregen toen hij nog bij Djuve speelde
Woensdag kan ik wel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik richt me nu tot iedereen (![]()
![]()
![]()
)
kunnen jullie woensdag voor deze nasi fissa?
Ik heb geen zin om zo lang te wachten eigenlijk, kan het niet volgende week gewoon?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Woensdag kan ik wel.
Wel liefst op 12 november of later. Want daarvoor hebben Paxcon en ik tentamens.
Als de rest het goed vindt, pas ik me aan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om zo lang te wachten eigenlijk, kan het niet volgende week gewoon?
Paxcon hoeft maar een kwartiertje te leren voor weer een negen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als de rest het goed vindt, pas ik me aan.
Dit bewijst dat Paxcon ongelijk heeft.
Ik doelde meer op het feit dat die zei dat ik me nooit aan anderen wil aanpassenquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon hoeft maar een kwartiertje te leren voor weer een negen.
Wat dat betreft had Pax dan ongelijk, want dit toont aan dat jij je wil aan wil passen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat die zei dat ik me nooit aan anderen wil aanpassen
Bedankt voor de bevestiging.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dat betreft had Pax dan ongelijk, want dit toont aan dat jij je wil aan wil passen.
Het is gewoon een thriller, met wel een paar plottwists, verder niet dingen om bang voor te zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:20 schreef supersof het volgende:
ik ben beetje bang voor die film johannes
Volgens mij sla je er een beetje in doorquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn soepje staat lekker te koken.
Wortel, ui, paprika (rood en geel) en knoflook. O o o wat ben ik weer gezond.
Beetje groene thee drinken en squatten terwijl ik nog een kwartier wacht. :)
Waarom niet volgende week woensdag.quote:
Welke?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is gewoon een thriller, met wel een paar plottwists, verder niet dingen om bang voor te zijn.
Ik kan wel meer zeggen maar dan geef ik spoilers weg.
Ik ga straks die Dracula film kijken
Ik ben nog steeds viesdik, dus ik moet wel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij sla je er een beetje in door
Die ene die nu in de bioscoop is, waar ik hele wisselende reacties over heb gelezen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke?
De eerste, zwart wit uit 1931 met Bela Lugosi is geweldig.
Paxcon en ik staan samen sterk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom niet volgende week woensdag.
En ik ben de chef, dus ik vind dat mijn mening zwaarder telt.
Ja hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik richt me nu tot iedereen (![]()
![]()
![]()
)
kunnen jullie woensdag voor deze nasi fissa?
Geen zin om te fitnessen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds viesdik, dus ik moet wel.
Kijk, dit vind ik nou een goede instellingquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:24 schreef Amarantha het volgende:
En volgende week woensdag is ook prima.
oh maar ik vind al snel films engquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is gewoon een thriller, met wel een paar plottwists, verder niet dingen om bang voor te zijn.
Ik kan wel meer zeggen maar dan geef ik spoilers weg.
Ik ga straks die Dracula film kijken
Dit hoor ik graagquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk, dit vind ik nou een goede instelling
Pax en Etsu, neem een voorbeeld aan Ama.
Die heb ik nog niet gezien.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die ene die nu in de bioscoop is, waar ik hele wisselende reacties over heb gelezen.
Betalen om te mogen bewegen.quote:
Tik em aanquote:
Hallo sappige kaneelstokquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:24 schreef Paxcon het volgende:
Oke, doe maar voglende week woensdga dna
Wat dacht je van een uur of zes, of is dat te vroeg? Ik stuur binnenkort wel een pmquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:25 schreef Etsu het volgende:
Hoelaat zijn we welkom, Johannes?
En wat moeten we meenemen?
Ik adviseer je om geen rode wijn te serveren, we hebben gezien dat het fout gaat.
Oke.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Wat dacht je van een uur of zes, of is dat te vroeg? Ik stuur binnenkort wel een pm
Terecht!quote:
Oh, ik kan me bij de mazerunner ook niet echt schrikmomenten herinneren, behalve aan dat begin dat je nog niet weet wat voor een wezens er in die doolhof zijn en dat hij dan wordt aangevallen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:25 schreef supersof het volgende:
[..]
oh maar ik vind al snel films engook leuk bij the mazerunner, vriendin en ik werden helemaal gek hahahaha. en ga nu weer met haar
![]()
Ik was daar vroeger groot fan van.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tik em aan
[..]
Hallo sappige kaneelstok
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
DIt is het doel:
[ afbeelding ]
En dit was ik in juli:
[ afbeelding ]
Die mogen uiteraard ook komenquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:27 schreef Etsu het volgende:
Ga je Toto en Moira ook uitnodigen, Johannes?
Ik ben er nog steeds fan van. Zelfs na 4847363949373 x de hele serie te hebben gekekenquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terecht!
[..]
Oh, ik kan me bij de mazerunner ook niet echt schrikmomenten herinneren, behalve aan dat begin dat je nog niet weet wat voor een wezens er in die doolhof zijn en dat hij dan wordt aangevallen.
[..]
Ik was daar vroeger groot fan van.
Jij bent toch niet zo vies dik?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
DIt is het doel:
[ afbeelding ]
En dit was ik in juli:
[ afbeelding ]
Dik en dronken as fuck, jaquote:
Behalve Elan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die mogen uiteraard ook komen
Iedereen trouwensDat zei ik al, totdat ik verkeerd werd uitgelegd.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
DIt is het doel:
[ afbeelding ]
En dit was ik in juli:
[ afbeelding ]
Hahaha, ik heb het gewoon 1 keer gezien (en af en toe op tv) en dat is voor iemand die eigenlijk niet vaak series kijkt al best veel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds fan van. Zelfs na 4847363949373 x de hele serie te hebben gekeken
Bedankt voor de uitnodiging. Maar ik kan niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die mogen uiteraard ook komen
Iedereen trouwensDat zei ik al, totdat ik verkeerd werd uitgelegd.
Gunstige camerahoeken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo vies dik?
Ik zag je een keer op de cam
Een gewone zondag dus.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitnodiging. Maar ik kan niet.
Ik hou het wel tegoed![]()
[..]
Gunstige camerahoeken.
[..]
Een gewone zondag dus.
Toch niet weer aan de Grolsch he?
Jij bent welkom voor een privé sessiequote:Op maandag 13 oktober 2014 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Gunstige camerahoeken.
[..]
Een gewone zondag dus.
Nippletwist (op liefdevolle wijze) terug!quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:31 schreef Etsu het volgende:
Ik ga.
Het gaat jullie goed!
Kusje op jullie tepels.
Nee, ik wil gewoon dat mijn buik me niet in de weg zit in het dagelijks leven. En ik wil me niet hoeven schamen voor mijn zwembandjes.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Helemaal niet man
En wil je echt zo ripped worden ja?
Die komt er nog wel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent welkom voor een privé sessie
Dan prijs ik uw volhoudendheidquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb het gewoon 1 keer gezien (en af en toe op tv) en dat is voor iemand die eigenlijk niet vaak series kijkt al best veel.
Was tapbier, bij de Irish pub. Weenie of t Grolsch was. Kon me ook niks boeien. GEWOON ZUIPEN JONGEquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Gunstige camerahoeken.
[..]
Een gewone zondag dus.
Top. Ik wacht de PM met details af. Is het vanaf het station te doen of moet ik nog een bus nemen vanaf daar?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Wat dacht je van een uur of zes, of is dat te vroeg? Ik stuur binnenkort wel een pm
Dat is wat anders dan op die fotoquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon dat mijn buik me niet in de weg zit in het dagelijks leven. En ik wil me niet hoeven schamen voor mijn zwembandjes.
[..]
Die komt er nog wel.
We kunnen dan halverwege meeten bij Fera en onze Ready Steady Cook meet doen.
MOeten we binnenkort even kortsluiten.
Ik zat zaterdag in een grand café beetje bijpraten met mn boys, maar daar hebben ze als huisbier Grolsch van de tap. En daar houd ik niet zo van.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Gunstige camerahoeken.
[..]
Een gewone zondag dus.
Het is ongeveer 10 minuutjes lopen schat ik zo, en een hele makkelijke route.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Top. Ik wacht de PM met details af. Is het vanaf het station te doen of moet ik nog een bus nemen vanaf daar?
Meestal geen Grolsch in de Ierse pub. Althans, hier in het westen nooit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan prijs ik uw volhoudendheid
[..]
Was tapbier, bij de Irish pub. Weenie of t Grolsch was. Kon me ook niks boeien. GEWOON ZUIPEN JONGE
Klopt. Daar ga ik ook voor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan op die foto
En daarvoor hoef jij echt niet heul veel af te vallen hoor. Denk dat je het met een kilo of 5-10 al wel ziet. Gewoon gezonder eten en meer sporten. Dan zit het wel goed.
Ik voel de band tussen ons wederom dieper worden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zat zaterdag in een grand café beetje bijpraten met mn boys, maar daar hebben ze als huisbier Grolsch van de tap. En daar houd ik niet zo van.
Gelukkig hadden ze ook palm, la chouffe en grimbergen
#alcoholicstrugglesquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:34 schreef Dqod het volgende:
Ik kan er ook niks aan doen dat ik grootgebracht ben met de Grolschfles
Prima, mocht ik naar Arnhem gaan, het liefst doordeweeks anders kost het een vermogen aan OV.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon dat mijn buik me niet in de weg zit in het dagelijks leven. En ik wil me niet hoeven schamen voor mijn zwembandjes.
[..]
Die komt er nog wel.
We kunnen dan halverwege meeten bij Fera en onze Ready Steady Cook meet doen.
MOeten we binnenkort even kortsluiten.
Als kleine Johannes, toen ik nog niet op FOK! was zeg maar, was ik wel helemaal into dat soort series, Buffy Charmed. Angel dan weer niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan prijs ik uw volhoudendheid
[..]
Was tapbier, bij de Irish pub. Weenie of t Grolsch was. Kon me ook niks boeien. GEWOON ZUIPEN JONGE
Ik stuur het morgen wel, ik moet even nadenken wat voor bijgerechten er kunnen komen en wat voor bijdrage jullie daar aan kunnen leveren.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Top. Ik wacht de PM met details af. Is het vanaf het station te doen of moet ik nog een bus nemen vanaf daar?
Mwahquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meestal geen Grolsch in de Ierse pub. Althans, hier in het westen nooit.
Maar hier drinken we het sowieso niet.
[..]
Klopt. Daar ga ik ook voor.
[..]
Ik voel de band tussen ons wederom dieper worden.
[..]
#alcoholicstruggles
Wat vind je van cider?
Mijn bier in huis is opquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:34 schreef Dqod het volgende:
Ik kan er ook niks aan doen dat ik grootgebracht ben met de Grolschfles
Hm, Angel vond ik ook heel tof. Net iets "duisterderderder" dan Buffy ofzo.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Prima, mocht ik naar Arnhem gaan, het liefst doordeweeks anders kost het een vermogen aan OV.
Wie werd de Ainsley ook al weer?
[..]
Als kleine Johannes, toen ik nog niet op FOK! was zeg maar, was ik wel helemaal into dat soort series, Buffy Charmed. Angel dan weer niet.
[..]
Ik stuur het morgen wel, ik moet even nadenken wat voor bijgerechten er kunnen komen en wat voor bijdrage jullie daar aan kunnen leveren.
Vanaf het station is wel te doen, ik denk een kwartier lopen. Er is niet echt een handige busverbinding in de buurt.
6 juni treed hij op in Ziggodomequote:
Oooohquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is ongeveer 10 minuutjes lopen schat ik zo, en een hele makkelijke route.
Fuck yeahquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
6 juni treed hij op in Ziggodome
Pax en ik zijn er uiteraard bij. Helaas waren de eersterangs kaartjes op, maar dat mag de pret niet drukken.
Angel was ook al niet echt mijn favoriete personage in Buffy, heb toen wel een paar afleveringen gekeken van de spinoff maar that's it.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hm, Angel vond ik ook heel tof. Net iets "duisterderderder" dan Buffy ofzo.
En Illyria
maak er nog eenquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:41 schreef Dqod het volgende:
M'n zelfgemaakte raspberry cheesecake is op. Nu is m'n leven over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |