Kijk, dit vind ik nou een goede instellingquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:24 schreef Amarantha het volgende:
En volgende week woensdag is ook prima.
oh maar ik vind al snel films engquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is gewoon een thriller, met wel een paar plottwists, verder niet dingen om bang voor te zijn.
Ik kan wel meer zeggen maar dan geef ik spoilers weg.
Ik ga straks die Dracula film kijken
Dit hoor ik graagquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk, dit vind ik nou een goede instelling
Pax en Etsu, neem een voorbeeld aan Ama.
Die heb ik nog niet gezien.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die ene die nu in de bioscoop is, waar ik hele wisselende reacties over heb gelezen.
Betalen om te mogen bewegen.quote:
Tik em aanquote:
Hallo sappige kaneelstokquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:24 schreef Paxcon het volgende:
Oke, doe maar voglende week woensdga dna
Wat dacht je van een uur of zes, of is dat te vroeg? Ik stuur binnenkort wel een pmquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:25 schreef Etsu het volgende:
Hoelaat zijn we welkom, Johannes?
En wat moeten we meenemen?
Ik adviseer je om geen rode wijn te serveren, we hebben gezien dat het fout gaat.
Oke.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Wat dacht je van een uur of zes, of is dat te vroeg? Ik stuur binnenkort wel een pm
Terecht!quote:
Oh, ik kan me bij de mazerunner ook niet echt schrikmomenten herinneren, behalve aan dat begin dat je nog niet weet wat voor een wezens er in die doolhof zijn en dat hij dan wordt aangevallen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:25 schreef supersof het volgende:
[..]
oh maar ik vind al snel films engook leuk bij the mazerunner, vriendin en ik werden helemaal gek hahahaha. en ga nu weer met haar
![]()
Ik was daar vroeger groot fan van.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tik em aan
[..]
Hallo sappige kaneelstok
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
DIt is het doel:
[ afbeelding ]
En dit was ik in juli:
[ afbeelding ]
Die mogen uiteraard ook komenquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:27 schreef Etsu het volgende:
Ga je Toto en Moira ook uitnodigen, Johannes?
Ik ben er nog steeds fan van. Zelfs na 4847363949373 x de hele serie te hebben gekekenquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terecht!
[..]
Oh, ik kan me bij de mazerunner ook niet echt schrikmomenten herinneren, behalve aan dat begin dat je nog niet weet wat voor een wezens er in die doolhof zijn en dat hij dan wordt aangevallen.
[..]
Ik was daar vroeger groot fan van.
Jij bent toch niet zo vies dik?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
DIt is het doel:
[ afbeelding ]
En dit was ik in juli:
[ afbeelding ]
Dik en dronken as fuck, jaquote:
Behalve Elan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die mogen uiteraard ook komen
Iedereen trouwensDat zei ik al, totdat ik verkeerd werd uitgelegd.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
DIt is het doel:
[ afbeelding ]
En dit was ik in juli:
[ afbeelding ]
Hahaha, ik heb het gewoon 1 keer gezien (en af en toe op tv) en dat is voor iemand die eigenlijk niet vaak series kijkt al best veel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds fan van. Zelfs na 4847363949373 x de hele serie te hebben gekeken
Bedankt voor de uitnodiging. Maar ik kan niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die mogen uiteraard ook komen
Iedereen trouwensDat zei ik al, totdat ik verkeerd werd uitgelegd.
Gunstige camerahoeken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo vies dik?
Ik zag je een keer op de cam
Een gewone zondag dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |