ging jij niet koken ofzo?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
ow
maar ik ben straks naar een vergadering
laat ze het spel stilzetten aub
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had van mn vader vroeger een shirtje van die gozer gekregen toen hij nog bij Djuve speelde
Woensdag kan ik wel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik richt me nu tot iedereen (![]()
![]()
![]()
)
kunnen jullie woensdag voor deze nasi fissa?
Ik heb geen zin om zo lang te wachten eigenlijk, kan het niet volgende week gewoon?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Woensdag kan ik wel.
Wel liefst op 12 november of later. Want daarvoor hebben Paxcon en ik tentamens.
Als de rest het goed vindt, pas ik me aan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om zo lang te wachten eigenlijk, kan het niet volgende week gewoon?
Paxcon hoeft maar een kwartiertje te leren voor weer een negen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als de rest het goed vindt, pas ik me aan.
Dit bewijst dat Paxcon ongelijk heeft.
Ik doelde meer op het feit dat die zei dat ik me nooit aan anderen wil aanpassenquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon hoeft maar een kwartiertje te leren voor weer een negen.
Wat dat betreft had Pax dan ongelijk, want dit toont aan dat jij je wil aan wil passen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat die zei dat ik me nooit aan anderen wil aanpassen
Bedankt voor de bevestiging.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dat betreft had Pax dan ongelijk, want dit toont aan dat jij je wil aan wil passen.
Het is gewoon een thriller, met wel een paar plottwists, verder niet dingen om bang voor te zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:20 schreef supersof het volgende:
ik ben beetje bang voor die film johannes
Volgens mij sla je er een beetje in doorquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn soepje staat lekker te koken.
Wortel, ui, paprika (rood en geel) en knoflook. O o o wat ben ik weer gezond.
Beetje groene thee drinken en squatten terwijl ik nog een kwartier wacht. :)
Waarom niet volgende week woensdag.quote:
Welke?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is gewoon een thriller, met wel een paar plottwists, verder niet dingen om bang voor te zijn.
Ik kan wel meer zeggen maar dan geef ik spoilers weg.
Ik ga straks die Dracula film kijken
Ik ben nog steeds viesdik, dus ik moet wel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij sla je er een beetje in door
Die ene die nu in de bioscoop is, waar ik hele wisselende reacties over heb gelezen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke?
De eerste, zwart wit uit 1931 met Bela Lugosi is geweldig.
Paxcon en ik staan samen sterk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom niet volgende week woensdag.
En ik ben de chef, dus ik vind dat mijn mening zwaarder telt.
Ja hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik richt me nu tot iedereen (![]()
![]()
![]()
)
kunnen jullie woensdag voor deze nasi fissa?
Geen zin om te fitnessen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds viesdik, dus ik moet wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |