Volgens Egbertsgod speelt Hiddink (quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Domme bet ja maar heb wel vertrouwen in dat ze gewoon winnen, iedereen roept moeilijk moeilijk het is en blijft fucking IJsland natuurlijk.
En Huntelaar speelt misschien vanaf begin
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ooooh. Ik heb geen voorkeuralleen donderdagavonds komt me slecht uit
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Door de week.
Paxcon is hier mee eens.
Wat dachten jullie van op een maandag?quote:
nou lekker danquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat dachten jullie van op een maandag?
Ik richt me maar tot jullie drie, mochten er nog andere belangstellenden zijn hoor ik het wel.
Het had leuker geweest als je nu zondagmiddag had gezegd puur om die jongens even te stangen natuurlijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik richt me maar tot jullie drie, mochten er nog andere belangstellenden zijn hoor ik het wel.
Primaquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
V Persie moet er uit man die vent is echt zooooooo vervelend en arrogant aan het doen verneukt de hele sfeer binnen de selectiequote:Op maandag 13 oktober 2014 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens Egbertsgod speelt Hiddink (__ ) gewoon weer met dezelfde 11 als tegen Kazachstan
Ondanks je huilie gedrag ben je nog steeds van harte welkomquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou lekker dan
ik kom wel niet als ik nu al zo wordt behandeld
eensquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:04 schreef Elan het volgende:
[..]
V Persie moet er uit man die vent is echt zooooooo vervelend en arrogant aan het doen verneukt de hele sfeer binnen de selectie.
Zo gedragen labradors zich nou eenmaal niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Het had leuker geweest als je nu zondagmiddag had gezegd puur om die jongens even te stangen natuurlijk
Mijn charmes praat het dan goed.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ooit zal je zelf ook zo worden.
Hopelijk kun je er dan wel mee dealen
Op maandagavond heb ik altijd om 19:00 een vergadering.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Op een maandag is wat mij betreft wel primaquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe lang duurt dat?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op maandagavond heb ik altijd om 19:00 een vergadering.
Snap sowieso niet dat Robben geen aanvoerder isquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:04 schreef Elan het volgende:
[..]
V Persie moet er uit man die vent is echt zooooooo vervelend en arrogant aan het doen verneukt de hele sfeer binnen de selectie.
Maar Robbengod scoort er wel een paar die gasten spelen thuis dus komt sowieso ruimte te liggen
tsssquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
ja hequote:
het gaat om het ideequote:Op maandag 13 oktober 2014 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is er sof?
Als je langs wil komen, dat mag, maar zonet lustte je nog geen nasi.
Ik hoor het ja lolquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had al wel met haar gedm'd over morgen, nog niet over nasi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |