Dat is goed.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Nodig je uit, doe je dit.
Dan mag je een andere keer langskomen, ik wil namelijk nog graag een keer nasi voor je maken.
maak witlofsaladequote:
ja hequote:
Een nasi chef verklapt nooit zijn geheimenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is goed.
Ik krijg wel lekkerdere nasi dan Paxcon he?
Jij moet ook nog een keer nasi komen etenquote:
Ik wacht op de uitnodigingquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jij moet ook nog een keer nasi komen eten
Het is goed met jequote:Op maandag 13 oktober 2014 17:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja jonge ik heb de afgelopen 3 keren ook besloten wat we gingen eten, dus verras me maar
nou die ene die ik net postte echt niet hoor. alleen die zwerver natuurlijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar kan ook in scene gezet zijn allemaal toch.
Beetje te obvious toch
hoelaat begint hetquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:54 schreef Elan het volgende:
Geld gezet op Nederland en Tjechië #kutleef
Beste GRTD, met in het bijzonder Ama, Etsu en Pax,quote:
Ik had ziek veel geld gezet op ned-kaz met handicap 0-1quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:54 schreef Elan het volgende:
Gecondoleerd alvastquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:54 schreef Elan het volgende:
Ja,quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beste GRTD, met in het bijzonder Ama, Etsu en Pax,
Willen jullie nasi bij mij eten?
Het is vast lekker.
Groetjes
Johannes
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had ziek veel geld gezet op ned-kaz met handicap 0-1![]()
was even stressen, daarna snel alles uitbetaald
ja lekker wanneer?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is vast lekker.
Groetjes
Johannes
quote:
Wanneer?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is vast lekker.
Groetjes
Johannes
Nodig je nu heel GRTD uit?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is vast lekker.
Groetjes
Johannes
Kreeg je veel dan?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had ziek veel geld gezet op ned-kaz met handicap 0-1![]()
was even stressen, daarna snel alles uitbetaald
Nasi is het voedsel van iedereen, dus iedereen is welkomquote:
Wel netjes. quote was niet over de 2 toch?quote:
Ik weiger te komen als Elan komt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nasi is het voedsel van iedereen, dus iedereen is welkom
Komt in het weekend of doordeweeks het beste uit.
Denk het niet hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo
Nederland wel makkelijk winnen toch
Neeeeeeeequote:Op maandag 13 oktober 2014 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel netjes. quote was niet over de 2 toch?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
Voor fokkie is dat wisselgeld.
Die zette alleen bedragen met 5 nullen in
Normaal is het het risico ook wel waard hoorquote:
ik heb laatst nog opgenoemd wat ik allemaal niet lust dus had je maar op moeten lettenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Champignons niet, nasi niet, jezus mens, wat lust je wel?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
Voor fokkie is dat wisselgeld.
Die zette alleen bedragen met 5 nullen in
toen was ik waarschijnlijk druk bezig met Paxconquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb laatst nog opgenoemd wat ik allemaal niet lust dus had je maar op moeten letten
definieer bezigquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
toen was ik waarschijnlijk druk bezig met Paxcon
my godquote:
Dan ben ik van partij.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat Elan niet komt.
Op 6 juni ga ik hem wel de groetjes doen.
Zeg, ik begin sterke vermoedens te krijgen dat je homoseksueel bent. Je bent zó gefixeerd op het homo-zijn.quote:
Ik zal een vredespijp in huis halen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan ben ik van partij.
Al moeten we tegen die tijd even kijken hoe de verstandhouding tussen Paxcon is.
Ooooh. Ik heb geen voorkeurquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik stelde een vraag: willen jullie liever in het wekend of door de week.
Ik ben gewoon lichtelijk nieuwsgierig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeg, ik begin sterke vermoedens te krijgen dat je homoseksueel bent. Je bent zó gefixeerd op het homo-zijn.
Kan best trouwens, maar wordt wel zware dobber. Ijsland is sterkquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb 60 gezet combibet, toch dik gewonnen gisteren (80 euro) met NFL
Door de week.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik stelde een vraag: willen jullie liever in het weekend of door de week.
Misschien duik wel eens onverwacht op ergens op zo'n meet verkleed als bezorgjongen van Albert.nl of zo puur om kratten op je tenen te laten vallen bijvoorbeeldquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan ben ik van partij.
Al moeten we tegen die tijd even kijken hoe de verstandhouding tussen Paxcon is.
Je doet maar, Elan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien duik wel eens onverwacht op ergens op zo'n meet verkleed als bezorgjongen van Albert.nl of zo puur om kratten op je tenen te laten vallen bijvoorbeeld
doordeweeksquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Domme bet ja maar heb wel vertrouwen in dat ze gewoon winnen, iedereen roept moeilijk moeilijk het is en blijft fucking IJsland natuurlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan best trouwens, maar wordt wel zware dobber. Ijsland is sterk
door de week in het weekend ben ik de pooier van totoquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
door de weekquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ooit zal je zelf ook zo worden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je doet maar, Elan.Ik ben niet bang voor een opa met grijs schaamhaar en gerimpelde penis.
Volgens Egbertsgod speelt Hiddink (quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Domme bet ja maar heb wel vertrouwen in dat ze gewoon winnen, iedereen roept moeilijk moeilijk het is en blijft fucking IJsland natuurlijk.
En Huntelaar speelt misschien vanaf begin
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ooooh. Ik heb geen voorkeuralleen donderdagavonds komt me slecht uit
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Door de week.
Paxcon is hier mee eens.
Wat dachten jullie van op een maandag?quote:
nou lekker danquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat dachten jullie van op een maandag?
Ik richt me maar tot jullie drie, mochten er nog andere belangstellenden zijn hoor ik het wel.
Het had leuker geweest als je nu zondagmiddag had gezegd puur om die jongens even te stangen natuurlijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik richt me maar tot jullie drie, mochten er nog andere belangstellenden zijn hoor ik het wel.
Primaquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
V Persie moet er uit man die vent is echt zooooooo vervelend en arrogant aan het doen verneukt de hele sfeer binnen de selectiequote:Op maandag 13 oktober 2014 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens Egbertsgod speelt Hiddink (__ ) gewoon weer met dezelfde 11 als tegen Kazachstan
Ondanks je huilie gedrag ben je nog steeds van harte welkomquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou lekker dan
ik kom wel niet als ik nu al zo wordt behandeld
eensquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:04 schreef Elan het volgende:
[..]
V Persie moet er uit man die vent is echt zooooooo vervelend en arrogant aan het doen verneukt de hele sfeer binnen de selectie.
Zo gedragen labradors zich nou eenmaal niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Het had leuker geweest als je nu zondagmiddag had gezegd puur om die jongens even te stangen natuurlijk
Mijn charmes praat het dan goed.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ooit zal je zelf ook zo worden.
Hopelijk kun je er dan wel mee dealen
Op maandagavond heb ik altijd om 19:00 een vergadering.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Op een maandag is wat mij betreft wel primaquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe lang duurt dat?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op maandagavond heb ik altijd om 19:00 een vergadering.
Snap sowieso niet dat Robben geen aanvoerder isquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:04 schreef Elan het volgende:
[..]
V Persie moet er uit man die vent is echt zooooooo vervelend en arrogant aan het doen verneukt de hele sfeer binnen de selectie.
Maar Robbengod scoort er wel een paar die gasten spelen thuis dus komt sowieso ruimte te liggen
tsssquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
ja hequote:
het gaat om het ideequote:Op maandag 13 oktober 2014 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is er sof?
Als je langs wil komen, dat mag, maar zonet lustte je nog geen nasi.
Ik hoor het ja lolquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had al wel met haar gedm'd over morgen, nog niet over nasi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |