Dat is goed.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Nodig je uit, doe je dit.
Dan mag je een andere keer langskomen, ik wil namelijk nog graag een keer nasi voor je maken.
maak witlofsaladequote:
ja hequote:
Een nasi chef verklapt nooit zijn geheimenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is goed.
Ik krijg wel lekkerdere nasi dan Paxcon he?
Jij moet ook nog een keer nasi komen etenquote:
Ik wacht op de uitnodigingquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jij moet ook nog een keer nasi komen eten
Het is goed met jequote:Op maandag 13 oktober 2014 17:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja jonge ik heb de afgelopen 3 keren ook besloten wat we gingen eten, dus verras me maar
nou die ene die ik net postte echt niet hoor. alleen die zwerver natuurlijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar kan ook in scene gezet zijn allemaal toch.
Beetje te obvious toch
hoelaat begint hetquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:54 schreef Elan het volgende:
Geld gezet op Nederland en Tjechië #kutleef
Beste GRTD, met in het bijzonder Ama, Etsu en Pax,quote:
Ik had ziek veel geld gezet op ned-kaz met handicap 0-1quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:54 schreef Elan het volgende:
Gecondoleerd alvastquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:54 schreef Elan het volgende:
Ja,quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beste GRTD, met in het bijzonder Ama, Etsu en Pax,
Willen jullie nasi bij mij eten?
Het is vast lekker.
Groetjes
Johannes
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had ziek veel geld gezet op ned-kaz met handicap 0-1![]()
was even stressen, daarna snel alles uitbetaald
ja lekker wanneer?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beste GRTD, met in het bijzonder Ama, Etsu en Pax,
Willen jullie nasi bij mij eten?
Het is vast lekker.
Groetjes
Johannes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |