ik heb laatst nog opgenoemd wat ik allemaal niet lust dus had je maar op moeten lettenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Champignons niet, nasi niet, jezus mens, wat lust je wel?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
Voor fokkie is dat wisselgeld.
Die zette alleen bedragen met 5 nullen in
toen was ik waarschijnlijk druk bezig met Paxconquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb laatst nog opgenoemd wat ik allemaal niet lust dus had je maar op moeten letten
definieer bezigquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
toen was ik waarschijnlijk druk bezig met Paxcon
my godquote:
Dan ben ik van partij.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat Elan niet komt.
Op 6 juni ga ik hem wel de groetjes doen.
Zeg, ik begin sterke vermoedens te krijgen dat je homoseksueel bent. Je bent zó gefixeerd op het homo-zijn.quote:
Ik zal een vredespijp in huis halen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan ben ik van partij.
Al moeten we tegen die tijd even kijken hoe de verstandhouding tussen Paxcon is.
Ooooh. Ik heb geen voorkeurquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik stelde een vraag: willen jullie liever in het wekend of door de week.
Ik ben gewoon lichtelijk nieuwsgierig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeg, ik begin sterke vermoedens te krijgen dat je homoseksueel bent. Je bent zó gefixeerd op het homo-zijn.
Kan best trouwens, maar wordt wel zware dobber. Ijsland is sterkquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb 60 gezet combibet, toch dik gewonnen gisteren (80 euro) met NFL
Door de week.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik stelde een vraag: willen jullie liever in het weekend of door de week.
Misschien duik wel eens onverwacht op ergens op zo'n meet verkleed als bezorgjongen van Albert.nl of zo puur om kratten op je tenen te laten vallen bijvoorbeeldquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan ben ik van partij.
Al moeten we tegen die tijd even kijken hoe de verstandhouding tussen Paxcon is.
Je doet maar, Elan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien duik wel eens onverwacht op ergens op zo'n meet verkleed als bezorgjongen van Albert.nl of zo puur om kratten op je tenen te laten vallen bijvoorbeeld
doordeweeksquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Domme bet ja maar heb wel vertrouwen in dat ze gewoon winnen, iedereen roept moeilijk moeilijk het is en blijft fucking IJsland natuurlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan best trouwens, maar wordt wel zware dobber. Ijsland is sterk
door de week in het weekend ben ik de pooier van totoquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
door de weekquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ooit zal je zelf ook zo worden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je doet maar, Elan.Ik ben niet bang voor een opa met grijs schaamhaar en gerimpelde penis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |