Hoe fix je -2 eieren?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee zitten geen aardappels in
Oke benodigheden:
Zak Zwitserse Rusti
Hamblokjes/of spek als je dat lekkerder vindt.
Geraspte kaas
Bladerdeeg voor hartige taart
-2 eieren
1: De ovenschaal met een kwastje goed beboteren
2: Bladerdeeg laten ontdooien
3: Bladerdeeg uitrekken over de gehele bodem+zijkantjes
4: De rusti en de ham opbakken en kruiden met paprikapoeder, peper en zout. Terwijl je aan het bakken bent de 2 eieren geklutst erdoorheen laten meebakken.
5: Als je de bodem een beetje crispy wilt zilvervliesfolie op de bladerdeeg leggen en even zo`n 8 minuten in de oven.
6: Rusti over de schaal verdelen en 35-40 minuten in de oven op 200 graden
quote:
Ga dat recept binnenkort proberen maar ben beetje bang dat die spinazie de hele bende verpest omdat daar altijd vrijveel vocht vanaf komt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als je groente erbij wilt moet je er spinazie doorheen doen
haha shitquote:
Uit zo'n blikje zeker? Lekker man, maar niet met rijstquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:36 schreef Etsu het volgende:
Ik ga een broodje ragout eten.
Is het tenminste nog warm eten.
Wisten jullie dat Paxcon rijst met ragout eet? Dat is toch smerig?
Nee, uit een zakje, nu goed.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Uit zo'n blikje zeker? Lekker man, maar niet met rijst
Daar is echt niks mis meequote:Op maandag 13 oktober 2014 17:36 schreef Etsu het volgende:
Ik ga een broodje ragout eten.
Is het tenminste nog warm eten.
Wisten jullie dat Paxcon rijst met ragout eet? Dat is toch smerig?
Doe je het zonderquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga dat recept binnenkort proberen maar ben beetje bang dat die spinazie de hele bende verpest omdat daar altijd vrijveel vocht vanaf komt.
ja je kan toch ook daarnaast salade maken ofzoquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe je het zonderIs ook lekker hoor, en zit ui in dus je hebt nog wel wat groente
ik lust geen champignonsquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is lekker hoor.
Vooral met champignons
Precies.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ja je kan toch ook daarnaast salade maken ofzo
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanaf nu zijn we weer aartsvijanden van elkaar.
ja hallo ik heb tenminste mijn eigen smaakquote:
Een ordinaire smaak, ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:39 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
ja hallo ik heb tenminste mijn eigen smaak
Je lijkt Inso wel nu zei toch dat jullie moesten trouwen samen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:39 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
ja hallo ik heb tenminste mijn eigen smaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |