SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu heb ik geen zin meer.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ah zo leuk daar ga ik ook heen
Nog steedsquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:40 schreef Bortecinem het volgende: Ik heb trouwens multivitaminen gekocht gisteren en moest toen aan jou denken, Guidance. Jij was er op tegen enzo haha.
Ligt eraan wanneer het is natuurlijk. Maar I hope so.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nog steeds
Maar zien we elkaar tijdens Alis housewarming?
Ozur. Morelim bozuk. Negeren yap.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn god eerst wil je zelf ophouden, dan ga je er zelf over door.
Yesquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:53 schreef Che_ het volgende:
Yavsak's, waarom is antep fistik zo duur dit jaar. Slechte oogst?
In brand gestoken, gesaboteerd door Koerden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:53 schreef Che_ het volgende:
Yavsak's, waarom is antep fistik zo duur dit jaar. Slechte oogst?
Noldu ki? Merak ettim.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ozur. Morelim bozuk. Negeren yap.
Wel opmerkelijk dat je dit nu zegt, maar niet verbazend. Snap je?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In brand gestoken, gesaboteerd door Koerden.
Ja, ziet er wel naar uit ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denk dat het beter is dat de meet niet doorgaat.
Nah, juist op meets merk je dat de meeste mensen normaal en vriendelijk zijn IRL.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is toch grap G?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat je dit nu zegt, maar niet verbazend. Snap je?
Ik denk dat ze dat zei omdat veel geen zin hebben?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nah, juist op meets merk je dat de meeste mensen normaal en vriendelijk zijn IRL.
oooooooo oké tamamquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat zei omdat veel geen zin hebben?
Wanneer het weer seizoen is.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wanneer jij en ik olijvenmeet dan?
Gaat ook niet door. Er hebben maar 3 mensen gereageerd en één daarvan, sylvesterrr, heeft zich ook al teruggetrokken. Mijn niet meer gezien om een meet te organiseren.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wel opmerkelijk dat je de grap niet ziet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat je dit nu zegt, maar niet verbazend. Snap je?
Tskquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmmkey. Dont wanna zorlamak.
Gecmis olsun.
Ik zag em welquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gaat ook niet door. Er hebben maar 3 mensen gereageerd en één daarvan, sylvesterrr, heeft zich ook al teruggetrokken. Mijn niet meer gezien om een meet te organiseren.
[..]
Wel opmerkelijk dat je de grap niet ziet.
Same here.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben echt kapot, terwijl ik niet eens zo'n intensieve dag achter de rug heb.ik.
Amar 2.0 gespot.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:08 schreef Bortecinem het volgende:
Even serieus, ik ga echt stuk om deze meme.
[ afbeelding ]
ik zag hem al jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:08 schreef Bortecinem het volgende:
Even serieus, ik ga echt stuk om deze meme.
[ afbeelding ]
Er is er altijd wel eentje met meer likes.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat wordt nog lastig bij mij, aangezien al mijn selfies fantastisch zijn
ken genoeg mensen die zonder selfies al fucking narcistisch zijnquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:12 schreef De_Guidance het volgende:
Selfies=narcisme=het kwaad van onze tijd
quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er is er altijd wel eentje met meer likes.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ken genoeg mensen die zonder selfies al fucking narcistisch zijn
[..]ik hoop het maar, straks zijn ze daar dagen mee bezig
Dat is waar. Maar nu proberen ze iedereen zo te maken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Narcisme is nog steeds beter dan zelfhaatquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar nu proberen ze iedereen zo te maken.
Doe dan unfollowen als het je zo tegenstaat alala.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik probeer elke selfie te overtreffen door een raardere kop te trekkenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
zelfhaat is primaquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Narcisme is nog steeds beter dan zelfhaat
Loemenarie!quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik leef op zelfhaatquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik probeer elke selfie te overtreffen door een raardere kop te trekken
[..]
zelfhaat is prima
quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]ik hoop het maar, straks zijn ze daar dagen mee bezig
Kom niet aan mijn privéquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat weet jij er van, immers je mij niet wil volgen op instaga spelen.
Lig op bed. Zonder chocola. Leven is zo zwaar. Troost me.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, je functioneert nog prima.
Ik snap chocolade echt niet. Er is zoveel meer.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lig op bed. Zonder chocola. Leven is zo zwaar. Troost me.
Had mijn lievelingsliedje hier gedropt, maar je klikte niet. Daarom snap je me nu nietquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt allemaal paranoïde hier
Voel me liefdeloos. Wat moet k anders?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snap chocolade echt niet. Er is zoveel meer.
jij waardeerde mijm drops ook niet dussssquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had mijn lievelingsliedje hier gedropt, maar je klikte niet. Daarom snap je me nu niet
geeft chocolade je liefde?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voel me liefdeloos. Wat moet k anders?
Wel meer om van te houden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij waardeerde mijm drops ook niet dussss
Ben je nog op school?
[..]
geeft chocolade je liefde?
Beetje liefde voor jezelf is inderdaad gezond.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik probeer elke selfie te overtreffen door een raardere kop te trekken
[..]
zelfhaat is prima
gwn eten, zie het als antibiotica zodat je gezond op verkansie kanquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:18 schreef Bortecinem het volgende:
Dus ik koop een granaatappel voor 1.70 per stuk.
IS DIE ROT.
Waarom haat het leven mij zo?
wat haal je je post weg, ik wilde net reageren eropmquote:
Heel fok uitgenodigd project X alles.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:25 schreef GenusButeo het volgende:
housewarming is pas ergens in november, zel, komt goed
Ik raak er ook van in de war.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal de UI gejat van Klinkerbotsting
Hij was echt rot-rot-rot.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gwn eten, zie het als antibiotica zodat je gezond op verkansie kan
[..]
wat haal je je post weg, ik wilde net reageren eropm
Ik dacht dat hij jou was.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gwn eten, zie het als antibiotica zodat je gezond op verkansie kan
[..]
wat haal je je post weg, ik wilde net reageren eropm
jeejquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:25 schreef GenusButeo het volgende:
housewarming is pas ergens in november, zel, komt goed
Dacht ik ook al aan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Heel fok uitgenodigd project X alles.
Nee hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal de UI gejat van Klinkerbotsting
Ik luister er wel altijd na en dan pas geef ik mijn menig. Verschil moet er zijn blijkbaar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij waardeerde mijm drops ook niet dussss
Ben je nog op school?
[..]
geeft chocolade je liefde?
Select few, vriend.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Heel fok uitgenodigd project X alles.
En gobnik?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:27 schreef De_Guidance het volgende:
Ik heb alleen maar echte liefde gekregen van mijn ouders en chocolade.
Ga dan terug.quote:
Oke, ik zal eens luisterenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik luister er wel altijd na en dan pas geef ik mijn menig. Verschil moet er zijn blijkbaar.
Stalker. Nee ben in de tram () nu.
soms denk ik ook dat ik hem benquote:
En film het.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:28 schreef De_Guidance het volgende:
Stylo en Klinkerbotsing get a room man.
heb jij een room over?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:28 schreef De_Guidance het volgende:
Ik heeeeel soms van kb, maar daarna doet ze weer iets gemeensquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:27 schreef De_Guidance het volgende:
Had bon niet meer.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga dan terug.
Granaatappel is echt lekker
Hard to get.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heeeeel soms van kb, maar daarna doet ze weer iets gemeens
oh em gee gossipppp nu kom ik zeker.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee man, daarna is iets nog veeeeel ergers gebeurd. Maar ik vertel je wel bij de houswarming.
Bende aynen. Zavalli biz.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:27 schreef De_Guidance het volgende:
Ben meer van dequote:Op maandag 13 oktober 2014 16:28 schreef De_Guidance het volgende:
Helaas?! Natuurlijke habitat!quote:
Dat zal Mathemaat niet leuk vinden...quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:28 schreef De_Guidance het volgende:
Jeejquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
oh em gee gossipppp nu kom ik zeker.
Hij heeft zijn kans gehad.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat zal Mathemaat niet leuk vinden...
dit komt door mathemaat, wees maar boos op hemquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heeeeel soms van kb, maar daarna doet ze weer iets gemeens
hmmmmquote:
Fok-intriges?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mathemaat dacht dat KB hem aan t stalken wasquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
hahaha wattt?! Srs, hoe? Wat hebbie nog meer gezegd over mij?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mathemaat dacht dat KB hem aan t stalken was!
Oh shitquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mathemaat dacht dat KB hem aan t stalken was!
Dat was het. Maar dit wist je alquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahaha wattt?! Srs, hoe? Wat hebbie nog meer gezegd over mij?
zie mn editquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat was het. Maar dit wist je al
Shut up lan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:34 schreef Stimorol- het volgende:
Omg al die oldbies. Ga weg. Jullie tijd is voorbij.
Hahaha, Wikkie! Jij sowieso wel. Je hebt voorrang boven DG, die heeft amper iets gedaan...quote:
sana noluyo :squote:
De ekte ekte bitchfights waren tussen haar en mij. Stimo en ik is echt niks vergeleken met Bilmiyorem en ik.quote:
Valla ha.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zij hebben allemaal een leven nu! Sen hala burdasin beaaaa!
ZO WAAR. Goede tijden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De ekte ekte bitchfights waren tussen haar en mij. Stimo en ik is echt niks vergeleken met Bilmiyorem en ik.
Ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga dan terug.
Granaatappel is echt lekker
Miauwquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De ekte ekte bitchfights waren tussen haar en mij. Stimo en ik is echt niks vergeleken met Bilmiyorem en ik.
Zie je wel. Het ligt aan jou! Kut.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zie je wel. Het ligt aan jou! Kut.
Ik kan hier niks tegenin brengen. Behalve dat ik chips had gebracht.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hahaha, Wikkie! Jij sowieso wel. Je hebt voorrang boven DG, die heeft amper iets gedaan...
Jij snapt het broederquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja.
En helemaal als ze er srka van maken
Wat is dat? Azijn?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja.
En helemaal als ze er srka van maken
Ik ben vergeten waar dat over ging.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heeft dat zich geuit in wat voelen en scharen? Hmmm?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet hoor.
De lobi tussen haar en mij was trouwens ook net zo groot als de haat. <3
Weet ik al niet meer.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:40 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ben vergeten waar dat over ging.
Hadden jullie een specifiek onderwerp ?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heeft dat zich geuit in wat voelen en scharen? Hmmm?
Je perst het water eruit en doet het bijvoorbeeld over de saladequote:
Er is ook een soort tursu wat ze drinken in een glas. Donkerrood van kleur, hoe heet dat ook alweer?quote:
Zijquote:
Salgam. Brrrrrrrquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er is ook een soort tursu wat ze drinken in een glas. Donkerrood van kleur, hoe heet dat ook alweer?
Joah.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kwam er maar niet op!
Gecen icli kofte yedim. Zusjes schoonannesi yapti. Lekker men...!
Ik hoop dat je nar ekşisi bedoelt.quote:
Salgam.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er is ook een soort tursu wat ze drinken in een glas. Donkerrood van kleur, hoe heet dat ook alweer?
Bloedquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
mierenneukkerrquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nar ekşisi bedoelt.
Şalgam, omnom.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hey roddelaar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:43 schreef AbdulMalik het volgende:
Toen ik titel zag ik had geraden wie topic opende.
Ja, wij noemen het srka. Dat kan je ook op gedroogde pruimen lap en citroenzuurpoeder.quote:
Heb je zelf wel 's gevoeld en geschaard?quote:
Yup. Wel eeuwen geleden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Heb je zelf wel 's gevoeld en geschaard?
Riemann-Zeta functiequote:
Eén van m'n lesbiano's is sinds kort weer single en ze gaat geloof ik op de rebound tour. Ben je geïnteresseerd? Zo ja, ben je lekker?quote:
Sowieso zuur, turşu, etc.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:46 schreef De_Guidance het volgende:
Oja salgam.
ik had een goede uit Adana. Home made. Die was heerlijk.
Toen in Nederland gekocht van namli. Moest bijna overgeven.
Mn hart is al van een ander. Sorry.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Eén van m'n lesbiano's is sinds kort weer single en ze gaat geloof ik op de rebound tour. Ben je geïnteresseerd? Zo ja, ben je lekker?
Ik ben wel geïnteresseerd.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Eén van m'n lesbiano's is sinds kort weer single en ze gaat geloof ik op de rebound tour. Ben je geïnteresseerd? Zo ja, ben je lekker?
Ik wil hem nietquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn hart is al van een ander. Sorry.
Met je fixatie.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wie heeft het over je hart? Ik doe beroep op je poenie.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn hart is al van een ander. Sorry.
Ik dacht dat je klinkerbotsing was. Alweer.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik wil hem niet
Hoe vaak moet ik me herhalen
Als je met haar wilt scharen moet je wel je willy wegtapen.quote:
BURRRRRRRRRRRRRRRRRRN.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik wil hem niet
Hoe vaak moet ik me herhalen
een appel en een appel erbij maakt twee appels dus die blabla van jou gaat niet op in de échte wereldquote:
quote:
Natuurlijk is ze lekker. Alle chicks in mijn omgeving zijn lekker.quote:
Eigenlijk wel. Het wordt gebruikt binnen kwantumveldentheorie(?) en snarentheorie.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
een appel en een appel erbij maakt twee appels dus die blabla van jou gaat niet op in de échte wereld
Nee hoor, met willy kan ook gewoon.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Als je met haar wilt scharen moet je wel je willy wegtapen.
Ik had ook een andere studie moeten doenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:55 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Natuurlijk is ze lekker. Alle chicks in mijn omgeving zijn lekker.
Communicatiewetenschappenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik had ook een andere studie moeten doen
Jij komt echt over als een mal. Teveel pua shit gekeken?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:55 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Natuurlijk is ze lekker. Alle chicks in mijn omgeving zijn lekker.
Interessant.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Het wordt gebruikt binnen kwantumveldentheorie(?) en snarentheorie.
Nee, psychologie bijvoorbeeld. Ik heb wel standaardenquote:
Dat heet geen scharen, maar batsen. Dream on.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee hoor, met willy kan ook gewoon.
Alimal.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij komt echt over als een mal. Teveel pua shit gekeken?
Niks mis met pua.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Te veel wát gekeken? En dankje. Dingil.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dingil sensin. Serseri.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Te veel wát gekeken? En dankje. Dingil.
Met het eerste ben ik het fervent oneens! Het tweede klopt wel. Dangalak.quote:
Dat vroeg ik me dus ook al af, maar dingil gaf geen antwoord op m'n vraag.quote:
Huh. Naptiniz beeee...quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oha, echte erkek Fatma jij...
Denk dat mensen er over geklaagd hebbenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Toch maar een lieve avatar weer gekozen.
IK.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:07 schreef De_Guidance het volgende:
Maar wie is allemaal into lesbische seks?
Pua. Pick Up Artist.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af, maar dingil gaf geen antwoord op m'n vraag.
beste seks is lesbo seksquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:07 schreef De_Guidance het volgende:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:07 schreef GenusButeo het volgende:
Het is niet zo moeilijk om een pickup artist te zijn als je Grindr hebt.
Gadverdamme, wijven.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pua. Pick Up Artist.
Jwt. Bullshit regels om wijven binnen te halen. Zgn stoer doen. Bitch magnet.
Alle mannen sowieso.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:07 schreef De_Guidance het volgende:
HOEZO NIET? Ik vind het heus fascinerend.quote:
Schrijf er een paper over.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:09 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
HOEZO NIET? Ik vind het heus fascinerend.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:09 schreef GenusButeo het volgende:
Hate fucking is nog veel leuker, sowieso.
Doet 't niet, homo.quote:
Ik houd het bij antropologische observaties.quote:
Hepsi lafda tog.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:13 schreef De_Guidance het volgende:
Zo, ik denk dat we het seksuele taboe wel hebben doorbroken enigszins?
Subtiel.quote:
Anti-BB-lobby.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Altijd veilig en met wederzijdse instemming!
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
"It's like an orgasm in your mouth."
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Blackberry man.
Ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:22 schreef GenusButeo het volgende:
DG, ik zie dat je een quote van THGTTG in je signature hebt.
wrm zeggen jongens dat condooms te klein zijn trwijl hun pipi echt niet zo groot is? Wat is dat?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:23 schreef De_Guidance het volgende:
Seks zonder condoom is een paar minuten plezier SOA's kunnen je hele vergallen dit dat. Gebruik condooms mensen.
Sowieso is dat onzin.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrm zeggen jongens dat condooms te klein zijn trwijl hun pipi echt niet zo groot is? Wat is dat?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
"It's like an orgasm in your mouth."
Soa's kunnen je hele wát vergallen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:23 schreef De_Guidance het volgende:
Seks zonder condoom is een paar minuten plezier SOA's kunnen je hele vergallen dit dat. Gebruik condooms mensen.
Je had beloofd het naar niemand te sturen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Videobeelden uitgelekt van D_G:
Je hele pipiquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Soa's kunnen je hele wát vergallen?
Allemaal excuusjes omdat ze willen wippen zonder dat rubbertje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Of zeggen van ja doet pijn als ik hem omdoe blabla torture blabla. Nee dan ben je gwn niet opgewonden genoeg, lulhoofd.
Pis herifler.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Allemaal excuusjes omdat ze willen wippen zonder dat rubbertje.
O, nee, toch niet Prins Ali?!quote:
teringlijers zijn het lekker risico nemen of nee zeggen ja je kan altijd een MAP halen wat een dwazen en de meiden die dat accepteren zijn nog erger bahquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Allemaal excuusjes omdat ze willen wippen zonder dat rubbertje.
Mensen die pipi.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrm zeggen jongens dat condooms te klein zijn trwijl hun pipi echt niet zo groot is? Wat is dat?
Misschien zijn ze jong en naïef en worden ze gemanipuleerd door een klootzakquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
teringlijers zijn het lekker risico nemen of nee zeggen ja je kan altijd een MAP halen wat een dwazen en de meiden die dat accepteren zijn nog erger bah
Voor het zingen de kerk uit?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
teringlijers zijn het lekker risico nemen of nee zeggen ja je kan altijd een MAP halen wat een dwazen en de meiden die dat accepteren zijn nog erger bah
als we het over manipulatieve klootzakken gaan hebben, dat zijn vaak de narcistische lijers echt je heb gelijk, de meiden kunnen er niks aan doen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Misschien zijn ze jong en naïef en worden ze gemanipuleerd door een klootzak
"Een lading krijgen" overkomt Prins Ali met enige regelmaat.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Prins Ali krijgt wel een heel andere lading ineens.
I know. Gevaarlijke mensen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als we het over manipulatieve klootzakken gaan hebben, dat zijn vaak de narcistische lijers echt je heb gelijk, de meiden kunnen er niks aan doen.
De grap die je wist dat zou komen is eindelijk hier.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:33 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
"Een lading krijgen" overkomt Prins Ali met enige regelmaat.
Jaaa, hoera voor lesbiano's!quote:
Goeie wel, ik moest lollen. Een beetje om jou, meer om mezelf. #nonarcistquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De grap die je wist dat zou komen is eindelijk hier.
echt zo klaar meequote:Op maandag 13 oktober 2014 17:34 schreef TheMagnificent het volgende:
KB ineens full in de haatmodus...
Ik moest ook af en toe om mezelf lollen en ook af en te om jou. Kan gewoon.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:37 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Goeie wel, ik moest lollen. Een beetje om jou, meer om mezelf. #nonarcist
Ben jij weleens heel verliefd geweest? Sommigen worden zo verliefd dat ze keuzes maken waarvan ze dachten dat ze die nooit zouden maken. Sommige mannen hebben zo'n invloed op fragiele mensen dat die mensen zich ineens erg afhankelijk voelen van de andere partij. Ze zijn zo bang dat ze zonder die ene moeten leven dat ze alles doen wat die ene wenst.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als we het over manipulatieve klootzakken gaan hebben, dat zijn vaak de narcistische lijers echt je heb gelijk, de meiden kunnen er niks aan doen.
IN FAVOR.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:37 schreef De_Guidance het volgende:
Laten we hier een lesbische reeks van maken.
Sommigen zijn geoefende acteurs. Moet je wat levenservaring hebben, om daar doorheen te prikken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
meisjes die in die smooth praatjes trappen![]()
Voor jou allesquote:alleen als je je pipi afhakt
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Of zeggen van ja doet pijn als ik hem omdoe blabla torture blabla. Nee dan ben je gwn niet opgewonden genoeg, lulhoofd.
Iemand die heel goed is in lesbisch zijn?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lesbiano, klinkt als een nieuw Braziliaans supertalent.
Klopt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben jij weleens heel verliefd geweest? Sommigen worden zo verliefd dat ze keuzes maken waarvan ze dachten dat ze die nooit zouden maken. Sommige mannen hebben zo'n invloed op fragiele mensen dat die mensen zich ineens erg afhankelijk voelen van de andere partij. Ze zijn zo bang dat ze zonder die ene moeten leven dat ze alles doen wat die ene wenst.
Daarnaast heb je moeilijke gevallen die met wat liefde alles voor je willen doen.
Tis altijd makkelijker te oordelen als je bepaalde gevoelens/intenties niet hebt mogen ervaren.
Niet allemaal. Plus je hebt ook manipulatieve/narcistische vrouwen. Hoewel het meer voorkomt bij de heren.quote:Daarnaast zijn mannen vergif en moet je er afstand van houden. Ik vermaak mij prima op mijn zolderkamer.
ja teringtyfus, die jongens weten dat soort meiden er wel uit te pikken hoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:40 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Sommigen zijn geoefende acteurs. Moet je wat levenservaring hebben, om daar doorheen te prikken.
Ik verwijt ze weinig.
[..]
Voor jou alles
Ik word hier een beetje boos van. Laten we het onderwerp veranderen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stim wrm denk je dat ik al die posts aan het maken ben?
[..]
ja teringtyfus, die jongens weten dat soort meiden er wel uit te pikken hoor
Waarom? Lesbies zijn leuk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:42 schreef Stimorol- het volgende:
Omg. Ga eens met dat lesbi gezeik.
Doei.
Ik word wel hetero dan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nooit meer verliefd worden, lekker single leven leiden en vanaf nu alleen vrouwenliefde. Dat doen manipulerende rotknaapjes.![]()
![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Iemand die heel goed is in lesbisch zijn?
Weet t nietquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stim wrm denk je dat ik al die posts aan het maken ben?
[..]
ja teringtyfus, die jongens weten dat soort meiden er wel uit te pikken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |