oooooooo oké tamamquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat zei omdat veel geen zin hebben?
Wanneer het weer seizoen is.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wanneer jij en ik olijvenmeet dan?
Gaat ook niet door. Er hebben maar 3 mensen gereageerd en één daarvan, sylvesterrr, heeft zich ook al teruggetrokken. Mijn niet meer gezien om een meet te organiseren.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denk dat het beter is dat de meet niet doorgaat.
Wel opmerkelijk dat je de grap niet ziet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat je dit nu zegt, maar niet verbazend. Snap je?
Tskquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmmkey. Dont wanna zorlamak.
Gecmis olsun.
Ik zag em welquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gaat ook niet door. Er hebben maar 3 mensen gereageerd en één daarvan, sylvesterrr, heeft zich ook al teruggetrokken. Mijn niet meer gezien om een meet te organiseren.
[..]
Wel opmerkelijk dat je de grap niet ziet.
Same here.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben echt kapot, terwijl ik niet eens zo'n intensieve dag achter de rug heb.ik.
Amar 2.0 gespot.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:08 schreef Bortecinem het volgende:
Even serieus, ik ga echt stuk om deze meme.
[ afbeelding ]
ik zag hem al jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:08 schreef Bortecinem het volgende:
Even serieus, ik ga echt stuk om deze meme.
[ afbeelding ]
Er is er altijd wel eentje met meer likes.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat wordt nog lastig bij mij, aangezien al mijn selfies fantastisch zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |