Zijquote:
Salgam. Brrrrrrrquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er is ook een soort tursu wat ze drinken in een glas. Donkerrood van kleur, hoe heet dat ook alweer?
Joah.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kwam er maar niet op!
Gecen icli kofte yedim. Zusjes schoonannesi yapti. Lekker men...!
Ik hoop dat je nar ekşisi bedoelt.quote:
Salgam.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er is ook een soort tursu wat ze drinken in een glas. Donkerrood van kleur, hoe heet dat ook alweer?
Bloedquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
mierenneukkerrquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nar ekşisi bedoelt.
Şalgam, omnom.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hey roddelaar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:43 schreef AbdulMalik het volgende:
Toen ik titel zag ik had geraden wie topic opende.
Ja, wij noemen het srka. Dat kan je ook op gedroogde pruimen lap en citroenzuurpoeder.quote:
Heb je zelf wel 's gevoeld en geschaard?quote:
Yup. Wel eeuwen geleden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Heb je zelf wel 's gevoeld en geschaard?
Riemann-Zeta functiequote:
Eén van m'n lesbiano's is sinds kort weer single en ze gaat geloof ik op de rebound tour. Ben je geïnteresseerd? Zo ja, ben je lekker?quote:
Sowieso zuur, turşu, etc.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:46 schreef De_Guidance het volgende:
Oja salgam.
ik had een goede uit Adana. Home made. Die was heerlijk.
Toen in Nederland gekocht van namli. Moest bijna overgeven.
Mn hart is al van een ander. Sorry.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Eén van m'n lesbiano's is sinds kort weer single en ze gaat geloof ik op de rebound tour. Ben je geïnteresseerd? Zo ja, ben je lekker?
Ik ben wel geïnteresseerd.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Eén van m'n lesbiano's is sinds kort weer single en ze gaat geloof ik op de rebound tour. Ben je geïnteresseerd? Zo ja, ben je lekker?
Ik wil hem nietquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn hart is al van een ander. Sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |