oh em gee gossipppp nu kom ik zeker.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee man, daarna is iets nog veeeeel ergers gebeurd. Maar ik vertel je wel bij de houswarming.
Bende aynen. Zavalli biz.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:27 schreef De_Guidance het volgende:
Ik heb alleen maar echte liefde gekregen van mijn ouders en chocolade.
Ben meer van dequote:Op maandag 13 oktober 2014 16:28 schreef De_Guidance het volgende:
Stylo en Klinkerbotsing get a room man.
Helaas?! Natuurlijke habitat!quote:
Dat zal Mathemaat niet leuk vinden...quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:28 schreef De_Guidance het volgende:
Stylo en Klinkerbotsing get a room man.
Jeejquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
oh em gee gossipppp nu kom ik zeker.
Hij heeft zijn kans gehad.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat zal Mathemaat niet leuk vinden...
dit komt door mathemaat, wees maar boos op hemquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heeeeel soms van kb, maar daarna doet ze weer iets gemeens
hmmmmquote:
Fok-intriges?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mathemaat dacht dat KB hem aan t stalken wasquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
hahaha wattt?! Srs, hoe? Wat hebbie nog meer gezegd over mij?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mathemaat dacht dat KB hem aan t stalken was!
Oh shitquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mathemaat dacht dat KB hem aan t stalken was!
Dat was het. Maar dit wist je alquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahaha wattt?! Srs, hoe? Wat hebbie nog meer gezegd over mij?
zie mn editquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat was het. Maar dit wist je al
Shut up lan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:34 schreef Stimorol- het volgende:
Omg al die oldbies. Ga weg. Jullie tijd is voorbij.
Hahaha, Wikkie! Jij sowieso wel. Je hebt voorrang boven DG, die heeft amper iets gedaan...quote:
sana noluyo :squote:
De ekte ekte bitchfights waren tussen haar en mij. Stimo en ik is echt niks vergeleken met Bilmiyorem en ik.quote:
Valla ha.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zij hebben allemaal een leven nu! Sen hala burdasin beaaaa!
ZO WAAR. Goede tijden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De ekte ekte bitchfights waren tussen haar en mij. Stimo en ik is echt niks vergeleken met Bilmiyorem en ik.
Ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga dan terug.
Granaatappel is echt lekker
Miauwquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De ekte ekte bitchfights waren tussen haar en mij. Stimo en ik is echt niks vergeleken met Bilmiyorem en ik.
Zie je wel. Het ligt aan jou! Kut.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zie je wel. Het ligt aan jou! Kut.
Ik kan hier niks tegenin brengen. Behalve dat ik chips had gebracht.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hahaha, Wikkie! Jij sowieso wel. Je hebt voorrang boven DG, die heeft amper iets gedaan...
Jij snapt het broederquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja.
En helemaal als ze er srka van maken
Wat is dat? Azijn?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja.
En helemaal als ze er srka van maken
Ik ben vergeten waar dat over ging.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heeft dat zich geuit in wat voelen en scharen? Hmmm?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet hoor.
De lobi tussen haar en mij was trouwens ook net zo groot als de haat. <3
Weet ik al niet meer.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:40 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ben vergeten waar dat over ging.
Hadden jullie een specifiek onderwerp ?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heeft dat zich geuit in wat voelen en scharen? Hmmm?
Je perst het water eruit en doet het bijvoorbeeld over de saladequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |