Zijquote:
Salgam. Brrrrrrrquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er is ook een soort tursu wat ze drinken in een glas. Donkerrood van kleur, hoe heet dat ook alweer?
Joah.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kwam er maar niet op!
Gecen icli kofte yedim. Zusjes schoonannesi yapti. Lekker men...!
Ik hoop dat je nar ekşisi bedoelt.quote:
Salgam.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er is ook een soort tursu wat ze drinken in een glas. Donkerrood van kleur, hoe heet dat ook alweer?
Bloedquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
mierenneukkerrquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nar ekşisi bedoelt.
Şalgam, omnom.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hey roddelaar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:43 schreef AbdulMalik het volgende:
Toen ik titel zag ik had geraden wie topic opende.
Ja, wij noemen het srka. Dat kan je ook op gedroogde pruimen lap en citroenzuurpoeder.quote:
Heb je zelf wel 's gevoeld en geschaard?quote:
Yup. Wel eeuwen geleden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Heb je zelf wel 's gevoeld en geschaard?
Riemann-Zeta functiequote:
Eén van m'n lesbiano's is sinds kort weer single en ze gaat geloof ik op de rebound tour. Ben je geïnteresseerd? Zo ja, ben je lekker?quote:
Sowieso zuur, turşu, etc.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:46 schreef De_Guidance het volgende:
Oja salgam.
ik had een goede uit Adana. Home made. Die was heerlijk.
Toen in Nederland gekocht van namli. Moest bijna overgeven.
Mn hart is al van een ander. Sorry.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Eén van m'n lesbiano's is sinds kort weer single en ze gaat geloof ik op de rebound tour. Ben je geïnteresseerd? Zo ja, ben je lekker?
Ik ben wel geïnteresseerd.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Eén van m'n lesbiano's is sinds kort weer single en ze gaat geloof ik op de rebound tour. Ben je geïnteresseerd? Zo ja, ben je lekker?
Ik wil hem nietquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn hart is al van een ander. Sorry.
Met je fixatie.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wie heeft het over je hart? Ik doe beroep op je poenie.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn hart is al van een ander. Sorry.
Ik dacht dat je klinkerbotsing was. Alweer.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik wil hem niet
Hoe vaak moet ik me herhalen
Als je met haar wilt scharen moet je wel je willy wegtapen.quote:
BURRRRRRRRRRRRRRRRRRN.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik wil hem niet
Hoe vaak moet ik me herhalen
een appel en een appel erbij maakt twee appels dus die blabla van jou gaat niet op in de échte wereldquote:
quote:
Natuurlijk is ze lekker. Alle chicks in mijn omgeving zijn lekker.quote:
Eigenlijk wel. Het wordt gebruikt binnen kwantumveldentheorie(?) en snarentheorie.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
een appel en een appel erbij maakt twee appels dus die blabla van jou gaat niet op in de échte wereld
Nee hoor, met willy kan ook gewoon.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Als je met haar wilt scharen moet je wel je willy wegtapen.
Ik had ook een andere studie moeten doenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:55 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Natuurlijk is ze lekker. Alle chicks in mijn omgeving zijn lekker.
Communicatiewetenschappenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik had ook een andere studie moeten doen
Jij komt echt over als een mal. Teveel pua shit gekeken?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:55 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Natuurlijk is ze lekker. Alle chicks in mijn omgeving zijn lekker.
Interessant.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Het wordt gebruikt binnen kwantumveldentheorie(?) en snarentheorie.
Nee, psychologie bijvoorbeeld. Ik heb wel standaardenquote:
Dat heet geen scharen, maar batsen. Dream on.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee hoor, met willy kan ook gewoon.
Alimal.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij komt echt over als een mal. Teveel pua shit gekeken?
Niks mis met pua.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Te veel wát gekeken? En dankje. Dingil.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dingil sensin. Serseri.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Te veel wát gekeken? En dankje. Dingil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |