Kom niet aan mijn privéquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat weet jij er van, immers je mij niet wil volgen op instaga spelen.
Lig op bed. Zonder chocola. Leven is zo zwaar. Troost me.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, je functioneert nog prima.
Ik snap chocolade echt niet. Er is zoveel meer.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lig op bed. Zonder chocola. Leven is zo zwaar. Troost me.
Had mijn lievelingsliedje hier gedropt, maar je klikte niet. Daarom snap je me nu nietquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt allemaal paranoïde hier
Voel me liefdeloos. Wat moet k anders?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snap chocolade echt niet. Er is zoveel meer.
jij waardeerde mijm drops ook niet dussssquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had mijn lievelingsliedje hier gedropt, maar je klikte niet. Daarom snap je me nu niet
geeft chocolade je liefde?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voel me liefdeloos. Wat moet k anders?
Wel meer om van te houden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij waardeerde mijm drops ook niet dussss
Ben je nog op school?
[..]
geeft chocolade je liefde?
Beetje liefde voor jezelf is inderdaad gezond.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik probeer elke selfie te overtreffen door een raardere kop te trekken
[..]
zelfhaat is prima
gwn eten, zie het als antibiotica zodat je gezond op verkansie kanquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:18 schreef Bortecinem het volgende:
Dus ik koop een granaatappel voor 1.70 per stuk.
IS DIE ROT.
Waarom haat het leven mij zo?
wat haal je je post weg, ik wilde net reageren eropmquote:
Heel fok uitgenodigd project X alles.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:25 schreef GenusButeo het volgende:
housewarming is pas ergens in november, zel, komt goed
Ik raak er ook van in de war.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal de UI gejat van Klinkerbotsting
Hij was echt rot-rot-rot.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gwn eten, zie het als antibiotica zodat je gezond op verkansie kan
[..]
wat haal je je post weg, ik wilde net reageren eropm
Ik dacht dat hij jou was.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gwn eten, zie het als antibiotica zodat je gezond op verkansie kan
[..]
wat haal je je post weg, ik wilde net reageren eropm
jeejquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:25 schreef GenusButeo het volgende:
housewarming is pas ergens in november, zel, komt goed
Dacht ik ook al aan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Heel fok uitgenodigd project X alles.
Nee hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal de UI gejat van Klinkerbotsting
Ik luister er wel altijd na en dan pas geef ik mijn menig. Verschil moet er zijn blijkbaar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij waardeerde mijm drops ook niet dussss
Ben je nog op school?
[..]
geeft chocolade je liefde?
Select few, vriend.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Heel fok uitgenodigd project X alles.
En gobnik?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:27 schreef De_Guidance het volgende:
Ik heb alleen maar echte liefde gekregen van mijn ouders en chocolade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |