ken genoeg mensen die zonder selfies al fucking narcistisch zijnquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:12 schreef De_Guidance het volgende:
Selfies=narcisme=het kwaad van onze tijd
quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er is er altijd wel eentje met meer likes.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ken genoeg mensen die zonder selfies al fucking narcistisch zijn
[..]ik hoop het maar, straks zijn ze daar dagen mee bezig
Dat is waar. Maar nu proberen ze iedereen zo te maken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Narcisme is nog steeds beter dan zelfhaatquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar nu proberen ze iedereen zo te maken.
Doe dan unfollowen als het je zo tegenstaat alala.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik probeer elke selfie te overtreffen door een raardere kop te trekkenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
zelfhaat is primaquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Narcisme is nog steeds beter dan zelfhaat
Loemenarie!quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik leef op zelfhaatquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik probeer elke selfie te overtreffen door een raardere kop te trekken
[..]
zelfhaat is prima
quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]ik hoop het maar, straks zijn ze daar dagen mee bezig
Kom niet aan mijn privéquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat weet jij er van, immers je mij niet wil volgen op instaga spelen.
Lig op bed. Zonder chocola. Leven is zo zwaar. Troost me.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, je functioneert nog prima.
Ik snap chocolade echt niet. Er is zoveel meer.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lig op bed. Zonder chocola. Leven is zo zwaar. Troost me.
Had mijn lievelingsliedje hier gedropt, maar je klikte niet. Daarom snap je me nu nietquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt allemaal paranoïde hier
Voel me liefdeloos. Wat moet k anders?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snap chocolade echt niet. Er is zoveel meer.
jij waardeerde mijm drops ook niet dussssquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had mijn lievelingsliedje hier gedropt, maar je klikte niet. Daarom snap je me nu niet
geeft chocolade je liefde?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voel me liefdeloos. Wat moet k anders?
Wel meer om van te houden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij waardeerde mijm drops ook niet dussss
Ben je nog op school?
[..]
geeft chocolade je liefde?
Beetje liefde voor jezelf is inderdaad gezond.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik probeer elke selfie te overtreffen door een raardere kop te trekken
[..]
zelfhaat is prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |