Als je met haar wilt scharen moet je wel je willy wegtapen.quote:
BURRRRRRRRRRRRRRRRRRN.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik wil hem niet
Hoe vaak moet ik me herhalen
een appel en een appel erbij maakt twee appels dus die blabla van jou gaat niet op in de échte wereldquote:
quote:
Natuurlijk is ze lekker. Alle chicks in mijn omgeving zijn lekker.quote:
Eigenlijk wel. Het wordt gebruikt binnen kwantumveldentheorie(?) en snarentheorie.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
een appel en een appel erbij maakt twee appels dus die blabla van jou gaat niet op in de échte wereld
Nee hoor, met willy kan ook gewoon.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Als je met haar wilt scharen moet je wel je willy wegtapen.
Ik had ook een andere studie moeten doenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:55 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Natuurlijk is ze lekker. Alle chicks in mijn omgeving zijn lekker.
Communicatiewetenschappenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik had ook een andere studie moeten doen
Jij komt echt over als een mal. Teveel pua shit gekeken?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:55 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Natuurlijk is ze lekker. Alle chicks in mijn omgeving zijn lekker.
Interessant.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Het wordt gebruikt binnen kwantumveldentheorie(?) en snarentheorie.
Nee, psychologie bijvoorbeeld. Ik heb wel standaardenquote:
Dat heet geen scharen, maar batsen. Dream on.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee hoor, met willy kan ook gewoon.
Alimal.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij komt echt over als een mal. Teveel pua shit gekeken?
Niks mis met pua.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Te veel wát gekeken? En dankje. Dingil.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dingil sensin. Serseri.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Te veel wát gekeken? En dankje. Dingil.
Met het eerste ben ik het fervent oneens! Het tweede klopt wel. Dangalak.quote:
Dat vroeg ik me dus ook al af, maar dingil gaf geen antwoord op m'n vraag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |