Ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:22 schreef GenusButeo het volgende:
DG, ik zie dat je een quote van THGTTG in je signature hebt.
wrm zeggen jongens dat condooms te klein zijn trwijl hun pipi echt niet zo groot is? Wat is dat?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:23 schreef De_Guidance het volgende:
Seks zonder condoom is een paar minuten plezier SOA's kunnen je hele vergallen dit dat. Gebruik condooms mensen.
Sowieso is dat onzin.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrm zeggen jongens dat condooms te klein zijn trwijl hun pipi echt niet zo groot is? Wat is dat?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
"It's like an orgasm in your mouth."
Soa's kunnen je hele wát vergallen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:23 schreef De_Guidance het volgende:
Seks zonder condoom is een paar minuten plezier SOA's kunnen je hele vergallen dit dat. Gebruik condooms mensen.
Je had beloofd het naar niemand te sturen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Videobeelden uitgelekt van D_G:
Je hele pipiquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Soa's kunnen je hele wát vergallen?
Allemaal excuusjes omdat ze willen wippen zonder dat rubbertje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Of zeggen van ja doet pijn als ik hem omdoe blabla torture blabla. Nee dan ben je gwn niet opgewonden genoeg, lulhoofd.
Pis herifler.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Allemaal excuusjes omdat ze willen wippen zonder dat rubbertje.
O, nee, toch niet Prins Ali?!quote:
teringlijers zijn het lekker risico nemen of nee zeggen ja je kan altijd een MAP halen wat een dwazen en de meiden die dat accepteren zijn nog erger bahquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Allemaal excuusjes omdat ze willen wippen zonder dat rubbertje.
Mensen die pipi.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrm zeggen jongens dat condooms te klein zijn trwijl hun pipi echt niet zo groot is? Wat is dat?
Misschien zijn ze jong en naïef en worden ze gemanipuleerd door een klootzakquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
teringlijers zijn het lekker risico nemen of nee zeggen ja je kan altijd een MAP halen wat een dwazen en de meiden die dat accepteren zijn nog erger bah
Voor het zingen de kerk uit?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
teringlijers zijn het lekker risico nemen of nee zeggen ja je kan altijd een MAP halen wat een dwazen en de meiden die dat accepteren zijn nog erger bah
als we het over manipulatieve klootzakken gaan hebben, dat zijn vaak de narcistische lijers echt je heb gelijk, de meiden kunnen er niks aan doen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Misschien zijn ze jong en naïef en worden ze gemanipuleerd door een klootzak
"Een lading krijgen" overkomt Prins Ali met enige regelmaat.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Prins Ali krijgt wel een heel andere lading ineens.
I know. Gevaarlijke mensen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als we het over manipulatieve klootzakken gaan hebben, dat zijn vaak de narcistische lijers echt je heb gelijk, de meiden kunnen er niks aan doen.
De grap die je wist dat zou komen is eindelijk hier.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:33 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
"Een lading krijgen" overkomt Prins Ali met enige regelmaat.
Jaaa, hoera voor lesbiano's!quote:
Goeie wel, ik moest lollen. Een beetje om jou, meer om mezelf. #nonarcistquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De grap die je wist dat zou komen is eindelijk hier.
echt zo klaar meequote:Op maandag 13 oktober 2014 17:34 schreef TheMagnificent het volgende:
KB ineens full in de haatmodus...
Ik moest ook af en toe om mezelf lollen en ook af en te om jou. Kan gewoon.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:37 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Goeie wel, ik moest lollen. Een beetje om jou, meer om mezelf. #nonarcist
Ben jij weleens heel verliefd geweest? Sommigen worden zo verliefd dat ze keuzes maken waarvan ze dachten dat ze die nooit zouden maken. Sommige mannen hebben zo'n invloed op fragiele mensen dat die mensen zich ineens erg afhankelijk voelen van de andere partij. Ze zijn zo bang dat ze zonder die ene moeten leven dat ze alles doen wat die ene wenst.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als we het over manipulatieve klootzakken gaan hebben, dat zijn vaak de narcistische lijers echt je heb gelijk, de meiden kunnen er niks aan doen.
IN FAVOR.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:37 schreef De_Guidance het volgende:
Laten we hier een lesbische reeks van maken.
Sommigen zijn geoefende acteurs. Moet je wat levenservaring hebben, om daar doorheen te prikken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
meisjes die in die smooth praatjes trappen![]()
Voor jou allesquote:alleen als je je pipi afhakt
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Of zeggen van ja doet pijn als ik hem omdoe blabla torture blabla. Nee dan ben je gwn niet opgewonden genoeg, lulhoofd.
Iemand die heel goed is in lesbisch zijn?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lesbiano, klinkt als een nieuw Braziliaans supertalent.
Klopt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben jij weleens heel verliefd geweest? Sommigen worden zo verliefd dat ze keuzes maken waarvan ze dachten dat ze die nooit zouden maken. Sommige mannen hebben zo'n invloed op fragiele mensen dat die mensen zich ineens erg afhankelijk voelen van de andere partij. Ze zijn zo bang dat ze zonder die ene moeten leven dat ze alles doen wat die ene wenst.
Daarnaast heb je moeilijke gevallen die met wat liefde alles voor je willen doen.
Tis altijd makkelijker te oordelen als je bepaalde gevoelens/intenties niet hebt mogen ervaren.
Niet allemaal. Plus je hebt ook manipulatieve/narcistische vrouwen. Hoewel het meer voorkomt bij de heren.quote:Daarnaast zijn mannen vergif en moet je er afstand van houden. Ik vermaak mij prima op mijn zolderkamer.
ja teringtyfus, die jongens weten dat soort meiden er wel uit te pikken hoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:40 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Sommigen zijn geoefende acteurs. Moet je wat levenservaring hebben, om daar doorheen te prikken.
Ik verwijt ze weinig.
[..]
Voor jou alles
Ik word hier een beetje boos van. Laten we het onderwerp veranderen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stim wrm denk je dat ik al die posts aan het maken ben?
[..]
ja teringtyfus, die jongens weten dat soort meiden er wel uit te pikken hoor
Waarom? Lesbies zijn leuk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:42 schreef Stimorol- het volgende:
Omg. Ga eens met dat lesbi gezeik.
Doei.
Ik word wel hetero dan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nooit meer verliefd worden, lekker single leven leiden en vanaf nu alleen vrouwenliefde. Dat doen manipulerende rotknaapjes.![]()
![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Iemand die heel goed is in lesbisch zijn?
Weet t nietquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stim wrm denk je dat ik al die posts aan het maken ben?
[..]
ja teringtyfus, die jongens weten dat soort meiden er wel uit te pikken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |