SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe niet zo politiek correct man.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Golshifteh Farahani
Waarom allemaal voor die Amerikanen kiezen als er ook mooie oosterlingen zijn?
Jessica alba kan alles zijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Golshifteh Farahani
Te sandnigger.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Golshifteh Farahani
Bijna vakantie!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:57 schreef Bortecinem het volgende:
Uff ik moet morgen werken UFFF.
Wel lekker cashen.
Ja liev ziet zij eruit.quote:
Cash je al niet met je blog?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:57 schreef Bortecinem het volgende:
Uff ik moet morgen werken UFFF.
Wel lekker cashen.
Ja, ben bang dat ik ook op vakantie ziek zal zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bijna vakantie!Nemen de zenuwen toe?
[..]
Doe ik niet? Ik zeg niet dat ik bepaalde Amerikanen niet aantrekkelijk vind, maar wanneer dit het onderwerp is, komt men vaak alleen met dergelijke voorbeelden. Maar begrijpelijk natuurlijk omdat populaire cultuur.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe niet zo politiek correct man.
70 euro per jaar ongeveer. Net genoeg om het te laten uitbetalen.quote:
Nog steeds? Je bent toch al ziek geweest. Veel vit C en rust nemenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ben bang dat ik ook op vakantie ziek zal zijn.![]()
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ben bang dat ik ook op vakantie ziek zal zijn.![]()
Dezequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Golshifteh Farahani
Dilan Gwyn, Koerdisch-Turks.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Te sandnigger.
Ik prefereer een melkwitte skin i.c.m. (donker)bruin haar.
Ja, maar het begint weer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nog steeds? Je bent toch al ziek geweest. Veel vit C en rust nemenKomt goed bbe.
?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dilan Gwyn, Koerdisch-Turks.
Nee. Die lenzen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Dilan met een i.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh die andere was ook een Dylan Gwyn namelijk.
Ze is gewoon bijna dertigquote:
Johannes Huebl en zijn chick Olivia Palermo.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:03 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zoek een knappe vrouw, niet vindbaar.
Ik zoek een knappe man op internet, ook niet vindbaar
Niet slecht, juiste kleurenpalet, wel beetje langwerpig gezicht.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dilan Gwyn, Koerdisch-Turks.
Wat zou jouw positie precies zijn met een trio?quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Johannes Huebl en zijn chick Olivia Palermo.
Zou ze allebei doen.
Trio.
Kardes, abarttin. Srs...quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet slecht, juiste kleurenpalet, wel beetje langwerpig gezicht.
Gaarne geen onzedige onderwerpen bespreken in een moslimtopic.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat zou jouw positie precies zijn met een trio?
Dunnow?quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat zou jouw positie precies zijn met een trio?
Jij bent raarquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet slecht, juiste kleurenpalet, wel beetje langwerpig gezicht.
We zijn hier op zoek naar 's werelds mooiste vrouwen. Mag ik dan niet kritisch zijn?quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kardes, abarttin. Srs...
Ik ben erg benieuwd naar jouw chick. Miss perfection?
Jij vindt Katy mooier dan Megan. Nufff said.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
We zijn hier op zoek naar 's werelds mooiste vrouwen. Mag ik dan niet kritisch zijn?
Het is niet zo dat ik ze irl zou afkraken ofzo.
Toen Dan Harmon en Chevy Chase weggingen was het verpest.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Community.
Troy and abed in the morningggggkkk
Hebben we al gevonden. Jessica albaquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
We zijn hier op zoek naar 's werelds mooiste vrouwen. Mag ik dan niet kritisch zijn?
Het is niet zo dat ik ze irl zou afkraken ofzo.
Heb het al een tijd niet gevolgd. Lijkt me inderdaad niks zonder hun.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Toen Dan Harmon en Chevy Chase weggingen was het verpest.
Professor Professorson....
Zieke detective skills.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:08 schreef mrstylo het volgende:
Als dilan gwyn half Turks en half Koerdisch is, dan heeft ze wel een Koerdische pa. Voor en achternaam is Koerdisch
De naam Dilan komt ook voor onder Turken. Sowieso hebben veel Turkse namen een Iraanse origin.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:08 schreef mrstylo het volgende:
Als dilan gwyn half Turks en half Koerdisch is, dan heeft ze wel een Koerdische pa. Voor en achternaam is Koerdisch
Mijn nichtje heet Dilan. Net als 1384849494 anderen die ik kenquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:08 schreef mrstylo het volgende:
Penii zijn immer welkom.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:12 schreef Stimorol- het volgende:
Dit is nog wel zedelijk toch?! Je ziet immers geen penis.
...quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:12 schreef Stimorol- het volgende:
Dit is nog wel zedelijk toch?! Je ziet immers geen penis.
Wie was dan harmonquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Toen Dan Harmon en Chevy Chase weggingen was het verpest.
Professor Professorson....
Nu slapen en wanneer je thuiskomt weer slapenquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
Ey mensen, ik doe morgen werken van 8 tot 1, en daarna in de avond heb ik nachtdienst. Wat zal ik doen? De nacht doorhalen en dan die paar uur op werk doodgaan maar fit de nacht in gaan, of nu slapen en moe de nacht doen? Help mee.
Hmm kan wel ja. Maar wij hebben het ook veel. Heeft twee betekenissen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De naam Dilan komt ook voor onder Turken. Sowieso hebben veel Turkse namen een Iraanse origin.
Maar als ik nu slaap, kan ik wanneer ik thuiskom niet meer slapen..quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:15 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Nu slapen en wanneer je thuiskomt weer slapen
ga slapen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
Ey mensen, ik doe morgen werken van 8 tot 1, en daarna in de avond heb ik nachtdienst. Wat zal ik doen? De nacht doorhalen en dan die paar uur op werk doodgaan maar fit de nacht in gaan, of nu slapen en moe de nacht doen? Help mee.
Niet moe de nacht in in ieder geval.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:14 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
urdu is gewoon hindi met wat extra perzisch.
Ja, maar had ook een Turk kunnen zijn. Die wenkbrauwen vind ik wel Koerdisch though.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hmm kan wel ja. Maar wij hebben het ook veel. Heeft twee betekenissen.
Als je tijdens een gevecht iemand van de vijand ik gevangen neemt, dan zeg je in het Koerdisch 'dil'. Wanneer je er twee pakt dus 'dilan'. Maar mensen gebruiken het als ander woord voor gedicht.
Maar hier lijkt haar pa wel op een Koerd
http://instagram.com/p/pJ77MvOIja/
Moest lachen om kilot. Van knie tot navel hoort bedekt te zijn, penoir is wel stapje erboven maar goed.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:14 schreef Levolution het volgende:
Ik weet nog toen ik als tiener in de gym ging douchen wezen andere Turken mij erop dat je je pen0ir niet mag tonen omdat dat günah is.
Zij douchten altijd met kilot lol.
Dat is haar pa niet, maar Yilmaz Erdogan, een (eveneens Koerdische) acteur.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hmm kan wel ja. Maar wij hebben het ook veel. Heeft twee betekenissen.
Als je tijdens een gevecht iemand van de vijand in gevangen neemt, dan zeg je in het Koerdisch 'dil'. Wanneer je er twee pakt dus 'dilan'. Maar mensen gebruiken het als ander woord voor gedicht.
Maar hier lijkt haar pa wel op een Koerd
http://instagram.com/p/pJ77MvOIja/
Ja, dat dacht ik dus ook. In de ochtend is het sowieso maar een paar uurtjes. Dus ik ga nu de nacht doorhalen denk ik en dalijk 1-2 uurtjes slapen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet moe de nacht in in ieder geval.
[..]
[ afbeelding ]
Omdat je lichaam dat niet wilt of ondat je iets anders moet doen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar als ik nu slaap, kan ik wanneer ik thuiskom niet meer slapen..
eh ok ik zal wat vaker naar de sportschool gaan en een baardje laten staanquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet moe de nacht in in ieder geval.
[..]
[ afbeelding ]
Neus ookquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, maar had ook een Turk kunnen zijn. Die wenkbrauwen vind ik wel Koerdisch though.
Lol is zo triest als je daar met kilot gaat douchen man.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:16 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Moest lachen om kilot. Van knie tot navel hoort bedekt te zijn, penoir is wel stapje erboven maar goed.
Ik ook niet lol.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Neus ook
Maar ik eis haar niet op hoor.
Ik hoorde ook altijd van jongens dat ze met kilot douchen. Dacht toen ook altijd, ga gewoon thuis douchen my godd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol is zo triest als je daar met kilot gaat douchen man.
Kun je beter de eer aan jezelf houden en thuis douchen.
Oh okequote:Op zondag 12 oktober 2014 00:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat is haar pa niet, maar Yilmaz Erdogan, een (eveneens Koerdische) acteur.
Jij, megan en zij zouden wel een leuke stel zijnquote:
Ze lijkt op jou.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:18 schreef Unlabeled het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nummer één blijft toch Ashley olsen. Zo mooi en elegant met een bescheiden stijl. Tevens een zakenvrouw met een bedrijf welk een waarde heeft van een paar miljard dollar.
Blijf van Megan af jongen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij, megan en zij zouden wel een leuke stel zijn
Hoort bij teambuilding enzo hey...quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hoorde ook altijd van jongens dat ze met kilot douchen. Dacht toen ook altijd, ga gewoon thuis douchen my godd.
Normale etiquette is wel zo dat men, zelfs als je thuis doucht, dat je edele delen ook bedekt zijn dmv kilot. Dood kan immers elk moment toeslaan en dan zit je daar naakt en onbedekt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol is zo triest als je daar met kilot gaat douchen man.
Kun je beter de eer aan jezelf houden en thuis douchen.
Volgens mij praat jij de hele tijd over 15cm lullenquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:20 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vind de obsessie van de meeste moslims met geslachtsdelen etc wel raar. Yapma, ayip. Etme, Gunah.
Wat heeft zij een zaagstem, zeg. Iedere keer op werk op de radio dat aan moeten horen...quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:20 schreef mrstylo het volgende:
Die Adriana grande is 21, maar lijkt echt op een jailbait
Die ene met zedd is wel leukquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat heeft zij een zaagstem, zeg. Iedere keer op werk op de radio dat aan moeten horen...
Heb ik nooit gehoord. Maar dat ligt aan mijn tekort aan omgang met Turken. Ik kreeg wel altijd commentaar in de kleedkamers altijd waarom ik mijn okselhaar scheerde van Belgen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:20 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vind de obsessie van de meeste moslims met geslachtsdelen etc wel raar. Yapma, ayip. Etme, Gunah.
Ik zei het net een keertje, maar ik voel geen schaamte.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij praat jij de hele tijd over 15cm lullen
eh. jij praat ook de hele tijd over pikkenquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:20 schreef Stimorol- het volgende:
Ik krijg met Turken onderling altijd dat gedoe te horen. Volgens hun is alles gunah en haram. Dan kun je beginnen met wat Levo zegt tot aan agda yaptirma, is ook gunah.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:23 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Heb ik nooit gehoord. Maar dat ligt aan mijn tekort aan omgang met Turken. Ik kreeg wel altijd commentaar in de kleedkamers altijd waarom ik mijn okselhaar scheerde van Belgen.
Trim die shit man.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:23 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Heb ik nooit gehoord. Maar dat ligt aan mijn tekort aan omgang met Turken. Ik kreeg wel altijd commentaar in de kleedkamers altijd waarom ik mijn okselhaar scheerde van Belgen.
Was het maar waarquote:
Laser.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Trim die shit man.
Scheren is echt dodelijk, full jeuk.
Nee, serieus, je hebt echt wat weg van haar qua uiterlijk.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:24 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Was het maar waar
Eerst even die neustipcorrectie fixen plus lippen volspuiten en wallen ook trouwens.
Misschien eerst ff een rijke man aan de haak slaan...
Misschien moet je dan eens een andere leefstijl overwegen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:24 schreef AbdulMalik het volgende:
Ben ik raar als ik zeg dat ik me niet aangetrokken voelde tot een van de vrouwen hierboven. Best bizar.
Gayquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, maybe kunnen Genus en Guidance je verder helpen, Abdul.
Is zo permanent man.quote:
Ja, huid is daar al zo gevoelig.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Trim die shit man.
In Italië altijdquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is zo permanent man.
Wat als okselhaar bij vrouwen ooit de trend wordt?
Ik zweer je, wie dit bedacht heeftquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is zo permanent man.
Wat als okselhaar bij vrouwen ooit de trend wordt?
Geen last vanquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Trim die shit man.
Ik vind het echt vies wanneer mannen dat niet doen. Het hoeft niet glad te zijn (liever niet), maar gewoon trimmen en bijhouden.quote:
Dit.quote:
Iedereen is anders, maar ik heb zelf er niet veel last van. Wanneer ik sport of wat dan ook, stinkt het nooit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind het echt vies wanneer mannen dat niet doen. Het hoeft niet glad te zijn (liever niet), maar gewoon trimmen en bijhouden.
Hoca houdt vrijdag khutba over giybet en dedi kodu,nog geen 5 mins later hoor je mensen al bezig. En dan gaan ze fatwa geven.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik krijg met Turken onderling altijd dat gedoe te horen. Volgens hun is alles gunah en haram. Dan kun je beginnen met wat Levo zegt tot aan agda yaptirma, is ook gunah.
Het is vooral het aanzicht..quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iedereen is anders, maar ik heb zelf er niet veel last van. Wanneer ik sport of wat dan ook, stinkt het nooit.
Maar ik douche ook eng veel
Jij kan er anders ook wat van, AbdulMallik.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:30 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Hoca houdt vrijdag khutba over giybet en dedi kodu,nog geen 5 mins later hoor je mensen al bezig. En dan gaan ze fatwa geven.belangrijkste in islam is je karakter, als dat verrot is, zijn al je daden verrot. Geldt ook voor mij. İk distantieer me van zulke mensen
Laat foto zien van lelijke oksel haar. Ik ben wel benieuwdquote:
Ik vind het er iewh uitzien. Allemaal.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laat foto zien van lelijke oksel haar. Ik ben wel benieuwd
Ik heb ook geen borsthaar. Goed?quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:31 schreef Stimorol- het volgende:
Okselhaar, schaamhaar moet toch echt getrimd zijn.... Geen rughaar hebben trouwens, dat is echt vies.
Tis geen eisen. Het is in mijn optiek iets smakeloos. Ik kan echt walgen van haar bij mannen. Ik bedoel een baard is een must bij mannen, beenhaar en armhaar is geen probleem, maar de rest....? Nein. Get out.quote:
Dan moet je eens die van mij zien. Die zijn geweldigquote:
Als ik wel overtuigd ben van iets in mijn leven,is het wel mijn heteroseksualiteit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, maybe kunnen Genus en Guidance je verder helpen, Abdul.
die man die je net postte had een bos schaamhaar van jewelstequote:Op zondag 12 oktober 2014 00:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis geen eisen. Het is in mijn optiek iets smakeloos. Ik kan echt walgen van haar bij mannen. Ik bedoel een baard is een must bij mannen, beenhaar en armhaar is geen probleem, maar de rest....? Nein. Get out.
Wij zijn dat punt voorbij stimo, evde kaldik. Eis meis kalmadi.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis geen eisen. Het is in mijn optiek iets smakeloos. Ik kan echt walgen van haar bij mannen. Ik bedoel een baard is een must bij mannen, beenhaar en armhaar is geen probleem, maar de rest....? Nein. Get out.
Je moet open staan voor dingen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:33 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Als ik wel overtuigd ben van iets in mijn leven,is het wel mijn heteroseksualiteit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Is wel zoquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Koerden zijn vaak haarloos sws. Op de Turkse Koerden na. BerenVooral uit Dersim.
Jow, ik heb al gehad, remember?quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij zijn dat punt voorbij stimo, evde kaldik. Eis meis kalmadi.
Weet je... Beter zeg ik geen commentaarquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
We hebben het over de toekomst.
Zolang je niet aan een nieuwe komt hoor je ook bij de club.
Sowieso minder kans dan. Turken willen geen dul.quote:
ama niyequote:Op zondag 12 oktober 2014 00:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet je... Beter zeg ik geen commentaar
Ik val niet op Turkse mannen. Ik kom er echt sporadisch een tegen, waarvan ik denk: goh, hallo.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sowieso minder kans dan. Turken willen geen dul.
Beter ga je voor een Nederlandse man.
Kindloos, dus nog grotere kans.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sowieso minder kans dan. Turken willen geen dul.
Beter ga je voor een Nederlandse man.
99,9% van de Turken vallen af, is een Jap niks voor je?quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:31 schreef Stimorol- het volgende:
Geen rughaar hebben trouwens, dat is echt vies.
No shit, maar ik hoef geen skinny vent van 1.65 met een penis van 10 cm. Dan blijf ik liever thuis zitten en eet ik een reep chocola.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
99,9% van de Turken vallen af, is een Jap niks voor je?
Haha.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
No shit, maar ik hoef geen skinny vent van 1.65 met een penis van 10 cm. Dan blijf ik liever thuis zitten en eet ik een reep chocola.
Waarom neem je geen Rus.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik val niet op Turkse mannen. Ik kom er echt sporadisch een tegen, waarvan ik denk: goh, hallo.
Dit jaar 2 keer. Vanmiddag nog.
Ik val ook niet op Nederlandse mannen. Zijn poesjes en vaak ook te licht.
Daarnaast kunnen mensen die mij niet zouden willen om mijn dul zijn mijn kont kussen.
Damgayi yedim diye degermi kalmadi.
Rot op Armenier.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
99,9% van de Turken vallen af, is een Jap niks voor je?
*aandelen TLC koopt*quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
No shit, maar ik hoef geen skinny vent van 1.65 met een penis van 10 cm. Dan blijf ik liever thuis zitten en eet ik een reep chocola.
Goh.... Bu kim?quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom neem je geen Rus.
[ afbeelding ]
Post voorbeeld danquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je moet open staan voor dingen.
Ik zou een lekkere man niet afwijzen.
Oh fuck. Heb morgen ook leg dayquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom neem je geen Rus.
[ afbeelding ]
Lol...quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:38 schreef Bortecinem het volgende:
Oh trouwens, ik kwam gisteren een filmpje tegen van zo'n Turkse jongen die aan het cammen is met een Engelse chick. Zijn Engels. Ik kwam nietttt meer bij.
Oh, found it.
'Nokia siker valla'
HAHAH
quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij zijn dat punt voorbij stimo, evde kaldik. Eis meis kalmadi.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een beer.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom neem je geen Rus.
[ afbeelding ]
Mwah weet niet of het veel met intelligentie te maken heeft. Maar dit geldt wel voor mij iig.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd voor het slapen gaan dit lezen.
Bullshit. Begin eens met geen eisen te hebben. Ik doel niet op normale eisen, maar de hele mikmak.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd voor het slapen gaan dit lezen.
Zijn chick is lelijk. Ik maak nog kans.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen met een hogere iq hebben ook andere problemen wat ervoor zorgt dat ze veel vaker single zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mwah weet niet of het veel met intelligentie te maken heeft. Maar dit geldt wel voor mij iig.
Ben ne bok yiyom ozaman.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen met een hogere iq hebben ook andere problemen wat ervoor zorgt dat ze veel vaker single zijn.
Denk aan een betere baan, dus minder tijd voor liefde etc. Veel zekerder(door hogere inkomen), dus een man minder snel nodig.
Laatst 80 gedaan. Ik weet is weinig, maar ben wel trotsquote:
Vrouwen met carrière.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen met een hogere iq hebben ook andere problemen wat ervoor zorgt dat ze veel vaker single zijn.
Denk aan een betere baan, dus minder tijd voor liefde etc. Veel zekerder(door hogere inkomen), dus een man minder snel nodig.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben ne bok yiyom ozaman.![]()
weet niet hoe te vertalen
Niet disrespecten naar jezelf bro, elke kilo telt, als je maar progressie maakt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laatst 80 gedaan. Ik weet is weinig, maar ben wel trots
Er staan nog 938493843 wachtende voor u.quote:
Ik maak wel progressie ja. Maandje geleden nog 60.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet disrespecten naar jezelf bro, elke kilo telt, als je maar progressie maakt.
"Wat voor poep eet ik dan?"quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben ne bok yiyom ozaman.
weet niet hoe te vertalen
Ik vind lange, brede, grote mannen zijn woest aantrekkelijk he. Ik negeer ze altijd, want vaak bepaalde karakter. Maar pfffffffffffffffffff.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er staan nog 938493843 wachtende voor u.
Weet dat Rusland een land is met een mannentekort en vrouwen die heel ver gaan voor een man (zo ver dat ze met Turkse kiro's trouwen). Duss... succes.
Maar wat zei je nou? Uitschelden in een andere taal is niet coolquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er staan nog 938493843 wachtende voor u.
Weet dat Rusland een land is met een mannentekort en vrouwen die heel ver gaan voor een man (zo ver dat ze met Turkse kiro's trouwen). Duss... succes.
Ik schold mezelf uit, niet jou.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wat zei je nou? Uitschelden in een andere taal is niet cool
Lekker voor je. Verrader.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:48 schreef AbdulMalik het volgende:
Bij mij hebben de ouders van dat meisje trouwens mij geweigerd als schoonzoon.
Ze wilden geen Turk.
Hurts.
Google vertalen zegt dit:quote:
Mijn enige eis is dat 'ie zich niet als een ÖKÜZ moet gedragen. Blijkt dus onmogelijk te zijn. Helaas voor mij.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bullshit. Begin eens met geen eisen te hebben. Ik doel niet op normale eisen, maar de hele mikmak.
Echt? Ga gewoon voor de memleketin kizlari, bro.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:48 schreef AbdulMalik het volgende:
Bij mij hebben de ouders van dat meisje trouwens mij geweigerd als schoonzoon.
Ze wilden geen Turk.
Hurts.
Vandaag gestald op de 122,5kg. 3x5 lukte nog daarna stall.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik maak wel progressie ja. Maandje geleden nog 60.
Hoeveel doe jij?
Ik heb geen eisen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:48 schreef Stimorol- het volgende:
Maar Borte, al die eisen he. Op een gegeven moment kom je iemand tegen en dan ben je al je eisen kwijt.
Wowquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vandaag gestald op de 122,5kg. 3x5 lukte nog daarna stall.
Mijn PR is 132,5kg 5x5 maar toen was ik jong en vitaal.
Nicequote:Op zondag 12 oktober 2014 00:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb geen eisen?
Hij moet fatsoenlijk zijn - bereid om z'n mannetje te staan, een baan hebben (al is het een vuilnisman) etc. Oh maar het belangrijkste vind ik dat ik mij aangetrokken moet voelen tot hem. Zelfs een niet-Turk vind ik prima.
Weinig.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:50 schreef Stimorol- het volgende:
Als jullie geen eisen hebben, maar vinden jullie dan niemand be. GAan jullie wel naar buiten?
Doe gewoon naar bruiloften gaan.
Niet doenquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:51 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Echt he. Vanaf nu zweer ik bij Turkse vrouwen.
Jup, heb mezelf ook voorgenomen om zelfs in Nederland niemand te accepteren als echtgenote,ik ga er echt eentje uit Samsun proberen te plukken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt? Ga gewoon voor de memleketin kizlari, bro.
Verraderrrrrrrquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb geen eisen?
Hij moet fatsoenlijk zijn - bereid om z'n mannetje te staan, een baan hebben (al is het een vuilnisman) etc. Oh maar het belangrijkste vind ik dat ik mij aangetrokken moet voelen tot hem. Zelfs een niet-Turk vind ik prima.
Mooie blonde chick uit Samsun.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:52 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Jup, heb mezelf ook voorgenomen om zelfs in Nederland niemand te accepteren als echtgenote,ik ga er echt eentje uit Samsun proberen te plukken.
Ik ontmoet mensen ook alleen maar online, hoorquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weinig.
Ouders en zusje zijn vandaag nog naar een bruiloft geweest. Maar ik moest vandaag werken en voel me niet goed, dus thuisgebleven.
Sowieso ga ik nooit naar bruiloften.
Regel iemand uit Batman en zeg of je haar Robbin maar zijnquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:52 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Jup, heb mezelf ook voorgenomen om zelfs in Nederland niemand te accepteren als echtgenote,ik ga er echt eentje uit Samsun proberen te plukken.
Lijkt me echt niet gezond. Wil mijn benen niet nog groter.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol, beter neem je iemand als voorbeeld die 200+ squat.
Hoe gaat dat in zijn werk op bruiloften dan?quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:50 schreef Stimorol- het volgende:
Als jullie geen eisen hebben, maar vinden jullie dan niemand be. GAan jullie wel naar buiten?
Doe gewoon naar bruiloften gaan.
Liften is altijd gezond.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lijkt me echt niet gezond. Wil mijn benen niet nog groter.
Ik ken echt alleen maar donkere Samsunlular. En het stikt hier van ze.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mooie blonde chick uit Samsun.
Even serieus, Samsun mensen zijn vet mooi. Na Samsun begint de bleke huid (niet wit zoals bij Samsun, maar dood-laz-bleek), grote neus etc.
Die ene Koerd op werk die ik niet leuk vond maar toch mijn nummer had gegeven vroeg laatst naar mijn nieuwe nummer. Ik ben het niet gewend om aandacht te krijgen van mannen dus ik durf nooit 'nee' te zeggen. Dus ik zei 'sanki cok konusuyoruz', hij zei 'konusacagiz, konusacagiz' (klonk best engquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ontmoet mensen ook alleen maar online, hoor! Yoksa nah evlenirdim.
Hier zijn ze juist allemaal licht.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ken echt alleen maar donkere Samsunlular. En het stikt hier van ze.
Jup en heb gemerkt nadat ik 7 jaar niet in Samsun ben, dat het karakter dat men daar kan vinden bij vrouwen echt veel beter bij mij aansluit dan vrouwen in NL.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mooie blonde chick uit Samsun.
Even serieus, Samsun mensen zijn vet mooi. Na Samsun begint de bleke huid (niet wit zoals bij Samsun, maar dood-laz-bleek), grote neus etc.
Deadlifts.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Onderarmen trainen vind ik lastig, man. Heb jij een goede oefening?
Z gaat naar bruiloft van A en H. Op die bruiloft is de moeder van M. M en zijn moeder zien Z zitten. Alleen natuurlijk. Of dansend. Who cares. M zegt tegen mama, anne kiz guzel. Mama ziet Z's moeder en denkt, potverdorie dat is H, ik zal eens met haar gaan praten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:54 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Hoe gaat dat in zijn werk op bruiloften dan?
Ik heb nooit echt aandacht aan mijn benen gegeven, dus voor mij best nieuw. Ik vind de pijn best lekkerquote:
Succes gardash.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:55 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Jup en heb gemerkt nadat ik 7 jaar niet in Samsun ben, dat het karakter dat men daar kan vinden bij vrouwen echt veel beter bij mij aansluit dan vrouwen in NL.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die ene Koerd op werk die ik niet leuk vond maar toch mijn nummer had gegeven vroeg laatst naar mijn nieuwe nummer. Ik ben het niet gewend om aandacht te krijgen van mannen dus ik durf nooit 'nee' te zeggen. Dus ik zei 'sanki cok konusuyoruz', hij zei 'konusacagiz, konusacagiz' (klonk best eng), en toen zei die, stuur mij dadelijk je nieuwe nummer en toen ik zei ik ok. Niet gedaan. Maar waarom zeg ik niet gewoon nee. Voel me zo stom.
Relatie ingaan wanneer de ouders het wetenquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Z gaat naar bruiloft van A en H. Op die bruiloft is de moeder van M. M en zijn moeder zien Z zitten. Alleen natuurlijk. Of dansend. Who cares. M zegt tegen mama, anne kiz guzel. Mama ziet Z's moeder en denkt, potverdorie dat is H, ik zal eens met haar gaan praten.
En de rest ken je.
Relatie? 1 of max 4 keer onmoeten en dan hand vragen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Relatie ingaan wanneer de ouders het weten
Is verslavend. Straks wil je steeds grotere benen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt aandacht aan mijn benen gegeven, dus voor mij best nieuw. Ik vind de pijn best lekker
Ik ben echt de soort persoon die dan juist extra aandacht zou geven als ik erachter zou komen dat je er niet tegsn kuntquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die ene Koerd op werk die ik niet leuk vond maar toch mijn nummer had gegeven vroeg laatst naar mijn nieuwe nummer. Ik ben het niet gewend om aandacht te krijgen van mannen dus ik durf nooit 'nee' te zeggen. Dus ik zei 'sanki cok konusuyoruz', hij zei 'konusacagiz, konusacagiz' (klonk best eng), en toen zei die, stuur mij dadelijk je nieuwe nummer en toen ik zei ik ok. Niet gedaan. Maar waarom zeg ik niet gewoon nee. Voel me zo stom.
Hij is niet het type dat meisjes lastigvalt volgens mij, dus ik zie hem dat niet doen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:59 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik ben echt de soort persoon die dan juist extra aandacht zou geven als ik erachter zou komen dat je er niet tegsn kunt
Tof he hoe niemand meer op Amar reageert?quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goed topic.
Zin in falafel gekregen.
Ja man heb dat ook. Periode van bijvoorbeeld de ramadan voel ik me gewoon kut. Je ziet je spieren gewoon weg gaan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is verslavend. Straks wil je steeds grotere benen.
Ik heb het in de zomervakantie een beetje laten varen, ik werd gelijk down toen mijn benen krompen enzo.Zomer ook nog, net de periode voor shorts.
Nu doe ik stronglifts om kracht weer terug te pakken, 3x per week squats dus t-rex mode lol. Armen zijn echt belabberd nu maar die pak ik later wel weer.
Ben nog niet in die fasequote:Op zondag 12 oktober 2014 00:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Relatie? 1 of max 4 keer onmoeten en dan hand vragen.
Ik ook niet, maar mijn slechte kant overheerst op dat soort momenten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij is niet het type dat meisjes lastigvalt volgens mij, dus ik zie hem dat niet doen.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tof he hoe niemand meer op Amar reageert?
flikker gauw opquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja man heb dat ook. Periode van bijvoorbeeld de ramadan voel ik me gewoon kut. Je ziet je spieren gewoon weg gaan.
[..]
Ben nog niet in die fase
Sapik.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:01 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar mijn slechte kant overheerst op dat soort momenten.
Oh geen idee, ik spring nu pas weer bij in dit topic.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tof he hoe niemand meer op Amar reageert?
Niet in trouw fase. Gewoon genieten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
flikker gauw opWelke fase zit je dan?
Hij wordt al de hele tijd genegeerd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik spring nu pas weer bij in dit topic.
Zielig eigenlijk wel voor hem.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij wordt al de hele tijd genegeerd.
Dan ken je Koerden nog nietquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij is niet het type dat meisjes lastigvalt volgens mij, dus ik zie hem dat niet doen.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:02 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Maria Borte Magdalena, den vromen dame.
wat doe jij mij observeren enzoquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij wordt al de hele tijd genegeerd.
Die zijn juist ergquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit is een Turkse Koerd. Die ken ik wel.
Inshallah zuster.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, veel kiro's. Maar deze niet volgens mij.
In huwelijk geniet je niet?quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet in trouw fase. Gewoon genieten.
KB, vriend der trollen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zielig eigenlijk wel voor hem.
Dan is alles zo vast. Laat me niet zwetenquote:
Ongemanierde oermens. Het stereotype is ook met veel beharing, maar dat hoeft niet. Gaat vooral om het karakter.quote:
Er zei ooit iemand tegen mij. Dat als ze 30 en ongetrouwd is, ze mij wel wilt accepteren als haar man.quote:
Dankje, broer. Ben de sana karsi bos degilim.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
jij ben eg goeie turk jou mag ik wel
Was ik dat?quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:07 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Er zei ooit iemand tegen mij. Dat als ze 30 en ongetrouwd is, ze mij wel wilt accepteren als haar man.
Zoveel gevoelens als reactie hierop.
Oh dorpelingen dus. Die fluiten naar meisjes en wanneer ze niet reageren hoer roepen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ongemanierde oermens. Het stereotype is ook met veel beharing, maar dat hoeft niet. Gaat vooral om het karakter.
Koerd uit Irakquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:07 schreef Levolution het volgende:
mrstylo ben je niet turkish kurdish?
Kiro noemen ze de Turkse Koerden ook wel. Omdat die zgn bekend staan als ongemanierd en zo.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh dorpelingen dus. Die fluiten naar meisjes en wanneer ze niet reageren hoer roepen.
Ohquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kiro noemen ze de Turkse Koerden ook wel. Omdat die zgn bekend staan als ongemanierd en zo.
Vind dat woord echt
Zoiets. Hoeven niet perse dorpelingen te zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh dorpelingen dus. Die fluiten naar meisjes en wanneer ze niet reageren hoer roepen.
Lol. Visualisatie.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die mannen die vrouwen lastigvallen enzo. Alsof ze net van de berg zijn afgerold.
Ja jij jaquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat zeg jij? Dit is gewoon cyberpesten hoor.
Iyi geceler.quote:
Ik pest niet. Hij lokt het zelf uit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat zeg jij? Dit is gewoon cyberpesten hoor.
Douche playlist?quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:13 schreef mrstylo het volgende:
Ff mijn douche playlist samengesteld. Dus nu ff zin maken
Ja manquote:
Trustenquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:22 schreef Stimorol- het volgende:
Borte weg mannen over ik weg want haram he.
Ciao.
maakt niet uit, jij bent ook onderdeel van mijn harem btwquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh shithet is laat, forgive me baby
Nee het is andersom, ik heb MIJN harem.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:47 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
maakt niet uit, jij bent ook onderdeel van mijn harem btw
het enige wat jij hebt is je bed waar jij teveel in droomt..quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee het is andersom, ik heb MIJN harem.
True. Ik kan niet zonder mijn bed.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:48 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
het enige wat jij hebt is je bed waar jij teveel in droomt..
wat een pakkend verhaal. zeer aangrijpend, ontroerend en tevens meeslepend. al moet ik wel zeggen dat kenan imirzalioglu het geheel aardig verneuktquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol. Visualisatie.
Een post-apocalyptische setting. Donkere, gure stad. Veel rook en neonlichten. Een enkel meisje bevindt zich na de avondklok nog op straat.
Dan pant de camera naar de bergen naast de stad. Donkere schimmen rollen van de berg. De kijker is op dit moment nieuwsgierig wat deze gestaltes moeten voorstellen.
Even later wordt het meisje lastiggevallen door de Arabische kiro's die zojuist van de berg afgerold zijn. Een vigilante schiet het meisje te hulp. Het blijkt de enige resterende raszuivere Turk te zijn (gespeeld door Kenan Imirzalioglu). Met welgeplaatste Ottomaanse klappen vloert hij de kiro's en instrueert hij het meisje naar huis te gaan. Dan verdwijnt hij in de nacht.
[opening credits]
Kivanç Tatlitug dan?quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:49 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
wat een pakkend verhaal. zeer aangrijpend, ontroerend en tevens meeslepend. al moet ik wel zeggen dat kenan imirzalioglu het geheel aardig verneukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |