SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe niet zo politiek correct man.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Golshifteh Farahani
Waarom allemaal voor die Amerikanen kiezen als er ook mooie oosterlingen zijn?
Jessica alba kan alles zijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Golshifteh Farahani
Te sandnigger.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Golshifteh Farahani
Bijna vakantie!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:57 schreef Bortecinem het volgende:
Uff ik moet morgen werken UFFF.
Wel lekker cashen.
Ja liev ziet zij eruit.quote:
Cash je al niet met je blog?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:57 schreef Bortecinem het volgende:
Uff ik moet morgen werken UFFF.
Wel lekker cashen.
Ja, ben bang dat ik ook op vakantie ziek zal zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bijna vakantie!Nemen de zenuwen toe?
[..]
Doe ik niet? Ik zeg niet dat ik bepaalde Amerikanen niet aantrekkelijk vind, maar wanneer dit het onderwerp is, komt men vaak alleen met dergelijke voorbeelden. Maar begrijpelijk natuurlijk omdat populaire cultuur.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe niet zo politiek correct man.
70 euro per jaar ongeveer. Net genoeg om het te laten uitbetalen.quote:
Nog steeds? Je bent toch al ziek geweest. Veel vit C en rust nemenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ben bang dat ik ook op vakantie ziek zal zijn.![]()
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ben bang dat ik ook op vakantie ziek zal zijn.![]()
Dezequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Golshifteh Farahani
Dilan Gwyn, Koerdisch-Turks.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Te sandnigger.
Ik prefereer een melkwitte skin i.c.m. (donker)bruin haar.
Ja, maar het begint weer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nog steeds? Je bent toch al ziek geweest. Veel vit C en rust nemenKomt goed bbe.
?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dilan Gwyn, Koerdisch-Turks.
Nee. Die lenzen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |