SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Daar zaten m`n neef en nicht geloof ik ookquote:
Hoer opquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:06 schreef Typisch het volgende:
arkiet zijn moeder
dm wietparkiet voor meer informatie
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zaten m`n neef en nicht geloof ik ook
Jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die zijn ouder dan jij neem ik aan? Dan ken ik ze niet.
Even vloeiend 6 talen spreken , mooi manquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:08 schreef Typisch het volgende:
Timmermans nu bij Pauw trouwens, prima gozer.
Politicus die tenminste wel wat kan. Zijn er niet zoveel van.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even vloeiend 6 talen spreken , mooi man
Die sollicitatie.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:08 schreef Typisch het volgende:
Timmermans nu bij Pauw trouwens, prima gozer.
Is toch een beter uithangbord dan Ruttequote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Politicus die tenminste wel wat kan. Zijn er niet zoveel van.
Jawel, maar ik vind Rutte ook een prima vent. Kan altijd beter, maar kan ook vele malen erger.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch een beter uithangbord dan Rutte
Dat sowieso. Ik vind hem wel wat meer uitstraling en charisma hebben gekregen op de een of andere manier na die vliegramp.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind Rutte ook een prima vent. Kan altijd beter, maar kan ook vele malen erger.
als america die "islamschoffies" ze dan nog niet genuked hebbenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:15 schreef Typisch het volgende:
Geertje zal IS wel flink gaan gebruiken straks in 2017.
dat gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als america die "islamschoffies" ze dan nog niet genuked hebben
je weet maar nooitquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:21 schreef Typisch het volgende:
als america die "islamschoffies" ze dan nog niet genuked hebben
dat gaat niet gebeuren
Sowieso omdat niet alleen Syrie of Irak geraakt zal worden.quote:
hm makes sensequote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:32 schreef Typisch het volgende:
Te dichtbij Turkije, de Saudi's en Rusland.
En Iran. Denk dat ze hun kernprogramma wel wat willen opschroeven als Amerika bommen gaat gooien.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Te dichtbij Turkije, de Saudi's en Rusland.
Radiatie en afvalstoffen in de lucht wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hm makes sense
maar zoveel bereik heeft een nuke toch niet?
Ohquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Radiatie en afvalstoffen in de lucht wel.
What about it?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh
maar hoe zit dat dan met Hiroshima
Hoeft niet nee, maar er zijn al sinds de jaren 90 bombardementen daar. Het beestje heeft een andere naam en krijgt wat meer media aandacht en is misschien iets machtiger dan eerst, maar de situatie is daar weinig anders dan een paar jaar terug.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hm makes sense
maar zoveel bereik heeft een nuke toch niet?
Haha, ja maar Iran is niet iets waar de VS rekening mee gaat houden.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Iran. Denk dat ze hun kernprogramma wel wat willen opschroeven als Amerika bommen gaat gooien.
De Fat Man die op Nagasaki was gegooid had 21 kiloton in de bom. De grootste nuke ooit had 50 miljoen ton. Ze zijn gewoon nu veel sterker.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar is een atoombom opgegaan
dat is toch een soort nuke?
Klopt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar is een atoombom opgegaan
dat is toch een soort nuke?
Dat is gewoon Pearl Harbor geweest als voornaamste oorzaak.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh
Is het niet zo dat mensen nog steeds gevolgen merken van die atoombommen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
De Fat Man die op Nagasaki was gegooid had 21 kiloton in de bom. De grootste nuke ooit had 50 miljoen ton. Ze zijn gewoon nu veel sterker.
Jawel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het niet zo dat mensen nog steeds gevolgen merken van die atoombommen?
Net als in Tsjernobyl?
ohquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
De Fat Man die op Nagasaki was gegooid had 21 kiloton in de bom. De grootste nuke ooit had 50 miljoen ton. Ze zijn gewoon nu veel sterker.
Yup, 't zelfde als Agent Orange in Vietnam.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het niet zo dat mensen nog steeds gevolgen merken van die atoombommen?
Net als in Tsjernobyl?
Wanneer gaan wij op de barricades?quote:
Barricades? Nieuwe 9/11 voorbereiden ditdat.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij op de barricades?
dm in geval van aivdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Barricades? Nieuwe 9/11 voorbereiden ditdat.
Potential Threat Spottedquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Barricades? Nieuwe 9/11 voorbereiden ditdat.
Deel 1 ook. Wordt je toch niet vrolijk van van zulke filmsquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:46 schreef Elan het volgende:
300 deel II is echt een konkofilm zeg nondejuu
Deel 1 heb ik jaren geleden in de bios gezien was (toen) wel tof, maar dit is allemaal zo nepen voorspelbaar zelfs superman gaat eerder dood dan die gastenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deel 1 ook. Wordt je toch niet vrolijk van van zulke films
Nog niet. Schijnt wel leuk te zijn he?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:49 schreef Elan het volgende:
Heb je Great Budapest Hotel gezien fokkie
boromir ging ook niet makkelijk dood hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Deel 1 heb ik jaren geleden in de bios gezien was (toen) wel tof, maar dit is allemaal zo nepen voorspelbaar zelfs superman gaat eerder dood dan die gasten![]()
World's End of zo is wel een topfilm trouwens
Beetje een rare film is het maar die ambiance is echt zo enorm cool. Meteen zin om naar dat hotel te gaanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog niet. Schijnt wel leuk te zijn he?
ik zat eraan te denken om een Pathe Unlimited pas aan te schaffen, maar de meest dichtstbijzijnde bios in Utrecht is de kleinste in heel Nederland en draait ook de minste films
Man man echt he enige opwindende waren de tetten van Eva Greenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
boromir ging ook niet makkelijk dood hoor
godverdomme halve pijlenkoker en die vent kon nog rustig eitje bakken
Vind eva green niet heel erg interessantquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Man man echt he enige opwindende waren de tetten van Eva Green
Nee. Zit wel een grote bios in Hoog Catherijne maar om daar nou speciaal een pas voor aan te schaffenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje een rare film is het maar die ambiance is echt zo enorm cool. Meteen zin om naar dat hotel te gaan![]()
Pathé is sowieso niet zo heel tof toch, hier in Rotjeknor issie ronduit kut kleine tyfus klapstoelen en standaard volle zalen waardoor je nog moet opletten ook want ze zetten je zo op rij 1 neer.
Heb je geen Utopolis in de buurt die zijn vaak wat chiller en ruimtelijker opgezet?
Ben je wel eens in het Louis hartlooper complex geweest? Maat van mij zegt dat het wel relaxt is daar je kan tosti laten komen met belletjequote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Zit wel een grote bios in Hoog Catherijne maar om daar nou speciaal een pas voor aan te schaffen
De Pathe in Bijlmer Arena is wel chill maar dan betaal ik elke keer een tientje om daar heen te gaan met de trein, ook geen doen.
Ja laatst nogquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben je wel eens in het Louis hartlooper complex geweest? Maat van mij zegt dat het wel relaxt is daar je kan tosti laten komen met belletje
Echt, fucking chillquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja laatst nog![]()
Hebben ze ook cafeetje voor je naar de zaal kan
Jawel hoor. Mix van de normale bioscooop-films en arthousequote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt, fucking chill![]()
Alleen niet de meest recente titels dacht ik is meer filmhuis en shit.
Al kan dat ook tof zijn natuurlijk
A Most Wanted Man?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel hoor. Mix van de normale bioscooop-films en arthouse
Was naar die laatste van Philip Seymour Hoffman gegaan.
Die jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:24 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pathe unlimitedquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog niet. Schijnt wel leuk te zijn he?
ik zat eraan te denken om een Pathe Unlimited pas aan te schaffen, maar de meest dichtstbijzijnde bios in Utrecht is de kleinste in heel Nederland en draait ook de minste films
zelfs op 20 minuten rijden vind ik het nog een topdeal. Alleen al 25% op popcorn...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Topshow
Zeker als je maar op 5 minuten van de bioscoop woont.
Oh ik heb geen gold... En ik koop ook zelden wat.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
zelfs op 20 minuten rijden vind ik het nog een topdeal. Alleen al 25% op popcorn...
Geen popcorn?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ik heb geen gold... En ik koop ook zelden wat.
Om films te bekijken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Geen popcorn?waarom dan naar de bios?
Er is in Groningen geen imax, maar dat zonder popcorn gedeelte klopt ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dus dan ga je naar guardians of the galaxy imax 3d... zonder popcorn ?!?!
Man, die film was epischquote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is in Groningen geen imax, maar dat zonder popcorn gedeelte klopt ja.
26.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:42 schreef Typisch het volgende:
Ik zit ook over ulimited te denken. Hoeveel betalen jullie per maand?
De Awesome Mix was wel een topshow ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Man, die film was epischdaar hoort gewoon popcorn bij
Popcorn
19quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:42 schreef Typisch het volgende:
Ik zit ook over ulimited te denken. Hoeveel betalen jullie per maand?
Zit niet bij ING.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
26.
Je kan hem trouwens met rentepunten bij de ing voor 39 euro / 4 maanden halen.
26 is unlimited gold, 19 is unlimitedquote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit niet bij ING.
Ah, 26 vind ik wel wat te veel. Zeker omdat ik er ook nog een klein halfuur naar toe moet rijden.
Ach, die 7 euro extra betekent wel dat je geen 3,5/1,5 euro toeslag voor imax en 3de betaalt. En gratis brillen. En 15% extra korting op popcorn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit niet bij ING.
Ah, 26 vind ik wel wat te veel. Zeker omdat ik er ook nog een klein halfuur naar toe moet rijden.
Scheelt wel wat als er in je bioscoop helemaal geen imax is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ach, die 7 euro extra betekent wel dat je geen 3,5/1,5 euro toeslag voor imax en 3de betaalt. En gratis brillen. En 15% extra korting op popcorn.
Dus dat haal je er wel uit.
dan wil het wel ja. Maar vriendin heeft geen gold, dus die pakt dan ook mijn korting mee. Maar hier heb je het er al uit na 1x imax en een popcorn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Scheelt wel wat als er in je bioscoop helemaal geen imax is.
Ik baal wel een beetje dat er hier geen imax is, dus in dat opzicht ben ik wel een beetje jelly op jou.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 02:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
dan wil het wel ja. Maar vriendin heeft geen gold, dus die pakt dan ook mijn korting mee. Maar hier heb je het er al uit na 1x imax en een popcorn.
Groningen he. Wees blij dat er stroom is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik baal wel een beetje dat er hier geen imax is, dus in dat opzicht ben ik wel een beetje jelly op jou.
Met je studentenov reizen naar een bioscoop met imax.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik baal wel een beetje dat er hier geen imax is, dus in dat opzicht ben ik wel een beetje jelly op jou.
Amersfoort bijvoorbeeldquote:Op donderdag 9 oktober 2014 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met je studentenov reizen naar een bioscoop met imax.
Is dit nu de tweede of de derde keer?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:18 schreef supersof het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)n-discriminatie.html
jaaaaaa!!!!! hopelijk vervolgen ze hem ook gewoon
tweede tochquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is dit nu de tweede of de derde keer?
Ik twijfel dus. Nouja, loopt wel weer met een sisser afquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ik heb geen gold... En ik koop ook zelden wat.
Oh.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet iemand die je voor #TeamEss kan strikken dus
Neequote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik twijfel dus. Nouja, loopt wel weer met een sisser af
anders schiet iemand hem wel neerquote:
Ik hoop wel dat het een blanke christen is uit een stadje als Zutphen ofzo, want anders krijgt ie nog gelijk ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:36 schreef supersof het volgende:
[..]
anders schiet iemand hem wel neer
Huhquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:37 schreef supersof het volgende:
sinds wanneer zijn de quotes veranderd
quote:
Ik zie niks andersquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:37 schreef supersof het volgende:
eerst was het met enters tussen de code en [..]quote:
Welke verandering?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:37 schreef supersof het volgende:
Oh nou dat valt mij niet opquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:38 schreef supersof het volgende:
[..]
eerst was het met enters tussen de code en [..]
nu zit dat aan elkaar
Ohja nu je het zegtquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:38 schreef supersof het volgende:
[..]
nu zit dat aan elkaar
mij wel, heb oog voor detailquote:
ik 20quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gewoon nog 2 volle subway kaartjes
Maak een topic bij klb, misschien zijn meer mensen het met je eensquote:
Voortaan maar niet meer quoten danquote:
Klopt wel, is minder netjes. Waarom werkt dat niet meer automatischquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:38 schreef supersof het volgende:
[..]
nu zit dat aan elkaar
ja moeten we dit voortaan zelf gaan doen jezus heyquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klopt wel, is minder netjes. Waarom werkt dat niet meer automatisch
Mweh, single as fuck, mweh.quote:
Aah dat is klotequote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mweh, single as fuck, mweh.
Maar misschien is het handig hier niet te gaan zeiken meer
ik heb ook een zwarte man als UIquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar misschien is het handig hier niet te gaan zeiken meer
Hi5quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb ook een zwarte man als UI
Ik ben deze week al 2x geweest, ik heb even genoeg bios gezienquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:47 schreef MaleDuck het volgende:
Ik wil vanavond naar de film, maar niemand wil mee...
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben deze week al 2x geweest, ik heb even genoeg bios gezien
quote:
Ik volg ze alquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:50 schreef supersof het volgende:
VA jij vindt dit echt leuk
http://www.upcoming.nl/tb(...)account-niet-fake-is
jaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik volg ze al
Die over dat album van Jeroen vd Boom.
"Hij vat de essentie goed samen"
#stukgaan
Upcoming is geweldig. Simpel concept: lijstjes.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:51 schreef supersof het volgende:
[..]
jade app is wel leuk soms in de trein
The equalizer ofzo...quote:
die is zo vetquote:
Die heb ik gister gezienquote:
Daarom wil ik naar de biosquote:
LBquote:
quote:
Wat een liefde in dit topicquote:
Jamaar LBquote:
Altijdquote:
Heb je een puntquote:
Altijd is wel heel vaak... maar als u het zegt, dan geloof ik het wel...quote:
JCquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb je een punt
[..]
Altijd is wel heel vaak... maar als u het zegt, dan geloof ik het wel...
VA, hoe is het?quote:
Open in topic in FBquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:03 schreef supersof het volgende:
vind echt lelijk jongebeter veranderen ze het weer
de quotesquote:
ja misschienquote:
Doeiquote:
Werksequote:
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Missen ook aantal entersquote:
ja dat bedoel ik dusquote:
You and me bothquote:
Nogal jaquote:
kan me echt ergeren aan die kleine dingenquote:
Veranderingquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:10 schreef supersof het volgende:
[..]
kan me echt ergeren aan die kleine dingen
Ze hebben de quotes compacter gemaakt door 2 witregels weg te laten. Maar het ziet er zo slordig uit nu.quote:
Niemand die zeikt dat Sinterklaas er niet echt is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:26 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind dit eigenlijk wel een goede oplossing
hoe bedoel jequote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niemand die zeikt dat Sinterklaas er niet echt is.
Wel hulppardjes en pietjes, maar geen hulpsintjes.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:28 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe bedoel je
dat daar geen pak van is?
stel racisten waarom zouden zwarte mensen niet mee mogen doen wtfquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:26 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind dit eigenlijk wel een goede oplossing
ohhhh, nja weer wat anders dat paard. vind het wel leuk eigenlijk hahaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel hulppardjes en pietjes, maar geen hulpsintjes.
omdat ze dat niet willenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
stel racisten waarom zouden zwarte mensen niet mee mogen doen wtf
Ik had vroeger een crush op paardenpietquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ohhhh, nja weer wat anders dat paard. vind het wel leuk eigenlijk haha
ik val niet op pieten ;squote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had vroeger een crush op paardenpiet
Nederland mijn Vaderland?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:30 schreef supersof het volgende:
gvd VA die facebook pagina
ik zag in comments staan: roverheid en islamsterdam!!!!!!!! gvd zeg
Oh, mobiel is er niks veranderd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze hebben de quotes compacter gemaakt door 2 witregels weg te laten. Maar het ziet er zo slordig uit nu.
Ik merk hetquote:
ja echt ergquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nederland mijn Vaderland?
Dat is echt geweldig. Ongeinformeerde sukkels die klagen over de euro, zwarte piet en alles met zwart haar het land uit willen
gewoon safari tochquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik merk het
SOF welke browser gebruik je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.what
the
fuck
zieke mensen gvd![]()
![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:33 schreef supersof het volgende:
Deze vond ik ook zo enorm triest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.what
the
fuck
zieke mensen gvd![]()
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
alleen maar goed dat daar geen domme mensen meer komenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hema en Ah boycotten
Dat zullen ze voelen
ik oook, moet nog ontbijtenquote:
ja schoonmaakster is net weg volgens mij dus kan mn gang gaan nuquote:
Allequote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze hebben de quotes compacter gemaakt door 2 witregels weg te laten. Maar het ziet er zo slordig uit nu.
strugglesquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alle
Fucking
Witregels
Blijkbaar.
weet jij waarom?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alle
Fucking
Witregels
Blijkbaar.
Iets met database en ruimtequote:
Gaat het een beetje VA?quote:
serieus?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Iets met database en ruimte
haha wauwquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Iets met database en ruimte
Ja minder data-overdracht ofzo.quote:
Geen gevoel voor design hebbenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:48 schreef Fok-it het volgende:
Je daar druk over makenvind het er wel strakker uitzien
Nazi's en moslims waren anders goede vrienden tijdens de tweede wereldoorlog. Was zelfs een SS-divisie dat geheel uit moslims bestond.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:40 schreef JanCees het volgende:
Dat plaatje van die bom op Mekka trouwensvieze anti islam propaganda, voorheen gezien bij de nazi's
LB dat is echt onzinquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja minder data-overdracht ofzo.
Er is een topic die in fb staat hoor
Je snapt mij heus welquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nazi's en moslims waren anders goede vrienden tijdens de tweede wereldoorlog. Was zelfs een SS-divisie dat geheel uit moslims bestond.
Nazi's en christenen ook de beste matties. Kutchristenen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nazi's en moslims waren anders goede vrienden tijdens de tweede wereldoorlog. Was zelfs een SS-divisie dat geheel uit moslims bestond.
Ik quote maar dingen jaquote:
Ik welquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:50 schreef Toto69 het volgende:
Ik zit mobiel en kom dm.fok.nl niet in![]()
![]()
Klagen meer mensen over. Sinds de nieuwe frontpage ligt FOK! om de dag plat door DDOS-aanvallen, is de Sherlock stuk, kun je niet meer naar dm.fok.nlquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:50 schreef Toto69 het volgende:
Ik zit mobiel en kom dm.fok.nl niet in![]()
![]()
Als je ook maar iets met webdesign qua content of typografie gedaan hebt weet je dat witregels heilig zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geen gevoel voor design hebben
Je hoeft jezelf ook niet groot te houden ofzo he, het is heel normaal om de eerste tijd te zeiken en niet stabiel te zijnquote:
Gelukkig ben je niet bekend met ironie, anders zou je je doodschamen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:52 schreef JanCees het volgende:
Geert Wilders is de nieuwe Adolf Hitler en als je dat niet ziet is je moer een hoer
ziet er echt niet uitquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:48 schreef Fok-it het volgende:
Je daar druk over makenvind het er wel strakker uitzien
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:52 schreef JanCees het volgende:
Geert Wilders is de nieuwe Adolf Hitler en als je dat niet ziet is je moer een hoer
Gisteren was echt van fuck this naar janken. Nu is het een stabiele vorm van onbegrip en depressieve verschijnselen ofzoquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf ook niet groot te houden ofzo he, het is heel normaal om de eerste tijd te zeiken en niet stabiel te zijnmaakt ons echt niet uit
Watskebeurt?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gisteren was echt van fuck this naar janken. Nu is het een stabiele vorm van onbegrip en depressieve verschijnselen ofzo
Prima zaak dat hij weer wordt bekeken door het OM thoughquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet bekend met ironie, anders zou je je doodschamen.
Vriendin heeft het uitgemaakt en gelukkig ben ik een emotioneel stabiele jongenquote:
Waarom? Je wint er niets mee, hij wordt misschien niet eens voor de rechter gebracht maar hij kan nu wel lekker gaan zeuren op de hetze die tegen hem bezig is en de linkse kerk die hem weg wil hebben en de corrupte rechterlijke macht en ga zo maar door.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima zaak dat hij weer wordt bekeken door het OM though
beter gaat ie in de gevangenis dikke mongolen cavia dat hij isquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ahhh, zuur. Sterkte.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vriendin heeft het uitgemaakt en gelukkig ben ik een emotioneel stabiele jongen
Goede beschrijvingquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:56 schreef supersof het volgende:
[..]
beter gaat ie in de gevangenis dikke mongolen cavia dat hij is
dat vind ik ookquote:
Dan wordt het maar eens tijd dat hij wel veroordeeld wordt. Vrijheid van meningsuiting vind ik 1 van de belangrijkste rechten die je kunt hebben maar niet op de manier waarop hij het gebruikt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom? Je wint er niets mee, hij wordt misschien niet eens voor de rechter gebracht maar hij kan nu wel lekker gaan zeuren op de hetze die tegen hem bezig is en de linkse kerk die hem weg wil hebben en de corrupte rechterlijke macht en ga zo maar door.
Jij ook al geslaagdquote:
Je maakt hem alleen maar sterker door hem te veroordelen. Dan kan hij de zondebok gaan spelen. En, nog erger, dan kan hij elke keer dat iemand iets vervelends zegt roepen dat dat óók vervolgd moet worden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan wordt het maar eens tijd dat hij wel veroordeeld wordt. Vrijheid van meningsuiting vind ik 1 van de belangrijkste rechten die je kunt hebben maar niet op de manier waarop hij het gebruikt.
Ik heb zelf geen verstand van dat soort dingen, maar het zal wel snel weer goed komen dan.quote:
Hebben we het wel vaker over gehad geloof ik. Ik vind zelf dat je als politicus in de Tweede Kamer gewoon dingen moet kunnen zeggen zonder aanklachten aan je broek te krijgen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting betekent dat je niet vervolgd mag worden door de overheid vanwege je uitspraken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan wordt het maar eens tijd dat hij wel veroordeeld wordt. Vrijheid van meningsuiting vind ik 1 van de belangrijkste rechten die je kunt hebben maar niet op de manier waarop hij het gebruikt.
Maar nu doe je alsof die mensen normaal kunnen nadenken. Als ze daartoe in staat waren, was het nooit zover gekomen. Je zou bijna zeggen, na 30 jaar dezelfde fouten maken, dat ze debiel zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je maakt hem alleen maar sterker door hem te veroordelen. Dan kan hij de zondebok gaan spelen. En, nog erger, dan kan hij elke keer dat iemand iets vervelends zegt roepen dat dat óók vervolgd moet worden.
hij discrimineert toch een hele bevolkingsgroep.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting betekent dat je niet vervolgd mag worden door de overheid vanwege je uitspraken.
Dus het OM heeft in principe niet echt voet om op te staan toch?
Tchock, wees even slim, heb ik ongelijk?
Spekman en Samsom deden hetzelfde. En zijn niet vervolgd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:00 schreef supersof het volgende:
[..]
hij discrimineert toch een hele bevolkingsgroep.
De vrijheid van meningsuiting is niet absoluut, dat wil zeggen, er zit een grens aan. Als je meningsuiting ook strafbaar is (bijvoorbeeld door mensen op te roepen tot moord) verlies je je vrijheid. Daarbij telt o.a. mee wįt je precies zegt, wanneer je het zegt, waar je het zegt, wat je beroep is en ga zo maar door. Een politicus in de Tweede Kamer kan alles zeggen wat hij wil. Daarbuiten niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting betekent dat je niet vervolgd mag worden door de overheid vanwege je uitspraken.
Dus het OM heeft in principe niet echt voet om op te staan toch?
Tchock, wees even slim, heb ik ongelijk?
Zal wel een reden voor zijn dan he. Nu niet doen alsof jij er meer verstand van hebt..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spekman en Samsom deden hetzelfde. En zijn niet vervolgd.
Niet mee eens. Samsom zei dat Marokkanen "een etnisch monopolie hebben" op bepaalde misdrijven. Dat is niet verstandig om te zeggen maar het is ook geen discriminatie.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spekman en Samsom deden hetzelfde. En zijn niet vervolgd.
Ik snap dat het effectiever is om zijn standpunten en ideeėn gewoon dood te zwijgen maar een groot gedeelte van onze bevolking is daar blijkbaar te achterlijk voor en loopt als een mak schaap achter hem aan. Dan kan een veroordeling een goed statement maken denk ikquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je maakt hem alleen maar sterker door hem te veroordelen. Dan kan hij de zondebok gaan spelen. En, nog erger, dan kan hij elke keer dat iemand iets vervelends zegt roepen dat dat óók vervolgd moet worden.
Er is niemand die Wilders afschrijft door een veroordeling. Dit is alleen maar koren op de molen voor mensen die toch al rechters, officieren en politieagenten haten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap dat het effectiever is om zijn standpunten en ideeėn gewoon dood te zwijgen maar een groot gedeelte van onze bevolking is daar blijkbaar te achterlijk voor en loopt als een mak schaap achter hem aan. Dan kan een veroordeling een goed statement maken denk ik
Doodzwijgen werkt niet. Ze hebben jarenlang geprobeerd mensen monddood te maken omdat ze een andere mening hadden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap dat het effectiever is om zijn standpunten en ideeėn gewoon dood te zwijgen maar een groot gedeelte van onze bevolking is daar blijkbaar te achterlijk voor en loopt als een mak schaap achter hem aan. Dan kan een veroordeling een goed statement maken denk ik
Meer verstand dan wie?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Zal wel een reden voor zijn dan he. Nu niet doen alsof jij er meer verstand van hebt..
Hij maakt daarin toch duidelijk onderscheid tussen verschillende bevolkingsgroepen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet mee eens. Samsom zei dat Marokkanen "een etnisch monopolie hebben" op bepaalde misdrijven. Dat is niet verstandig om te zeggen maar het is ook geen discriminatie.
Strafrecht is leuk man.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:03 schreef supersof het volgende:
tchock ik had deze week inleiding strafrecht en is best moeilijk en soms best sagaai
dan degenen die met die conclusie kwamen dat zij niet zouden worden vervolgd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doodzwijgen werkt niet. Ze hebben jarenlang geprobeerd mensen monddood te maken omdat ze een andere mening hadden.
De enige reden is te laten zien dat die mensen ongelijk hebben (als ze dat hebben). Daar zijn ze tot op heden niet toe in staat geweest.
[..]
Meer verstand dan wie?
[..]
Hij maakt daarin toch duidelijk onderscheid tussen verschillende bevolkingsgroepen?
Toch niet als het waar is? Hij zegt niet dat Marokkanen allemaal misdrijven plegen, hij zegt dat bepaalde misdrijven vooral door Marokkanen worden gepleegd. Dat is (aantoonbaar) waar.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij maakt daarin toch duidelijk onderscheid tussen verschillende bevolkingsgroepen?
Hmm, dan komt het vanzelf welquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Strafrecht is leuk man.Eerst moet je leren hoe het werkt, dat is saai. Maar daarna is het super tof. En je snapt ineens driekwart van het nieuws dat je eerst niet snapte.
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:04 schreef supersof het volgende:
[..]
dan degenen die met die conclusie kwamen dat zij niet zouden worden vervolgd.
Wat zie jij als de beste optie dat te doen dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doodzwijgen werkt niet. Ze hebben jarenlang geprobeerd mensen monddood te maken omdat ze een andere mening hadden.
De enige reden is te laten zien dat die mensen ongelijk hebben (als ze dat hebben). Daar zijn ze tot op heden niet toe in staat geweest.
[..]
Meer verstand dan wie?
[..]
Echt? Waarom vind je dat leukquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm, dan komt het vanzelf welIk vind staatsrecht leuk
Je zegt wel dat ze al 30 jaar niks goed doen..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?
Ik geef alleen aan dat zij werden bekeken of ze strafbare dingen hadden gezegd en zijn vrijgesproken.
Hetzelfde als dat Wilders bekeken wordt of hij strafbare dingen heeft gezegd.
Weet niet, vind politiek altijd wel leuk en om dan te zien hoe alles geregeld is enzo. En is enige wat ik ooit al heb gehad dus is makkelijker dan de rest dus ook wel leukerquote:
Ze waren vrijgesproken omdat het over gedrag ging, en niet over afkomst. Althans, dat was de conclusie.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch niet als het waar is? Hij zegt niet dat Marokkanen allemaal misdrijven plegen, hij zegt dat bepaalde misdrijven vooral door Marokkanen worden gepleegd. Dat is (aantoonbaar) waar.
Aan Wilders?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zie jij als de beste optie dat te doen dan?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:13 schreef supersof het volgende:
mijn huisgenoot heeft trouwens deze laten zetten op zn arm
[ afbeelding ]
ziet er wel tof uit maarja, zou het zelf nooit doen
Omgquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:13 schreef supersof het volgende:
mijn huisgenoot heeft trouwens deze laten zetten op zn arm
[ afbeelding ]
ziet er wel tof uit maarja, zou het zelf nooit doen
kleur ook nog hahahaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omgmet die kleurtjes of zwart-wit?
Zulke tat's vind ik echt smakeloosquote:
Zijn ze met dat eerste niet al een tijdje bezig?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze waren vrijgesproken omdat het over gedrag ging, en niet over afkomst. Althans, dat was de conclusie.
Niet omdat het waar was.
[..]
Aan Wilders?
Niks. Lekker laten zitten.
Als ik in de positie van bijvoorbeeld Samsom zou zitten, zou ik druk uitoefenen op het verbeteren van rechtssysteem en kijken hoe het kan dat er zo buitensporig veel criminelen van Marokkaanse (en Antilliaanse) afkomst zijn zodat je de problemen kunt verhelpen.
Eventueel bij de EU lobbyen (tevergeefs uiteraard) om paspoorten met een proefperiode af te geven voor nieuwe migranten. Zodat als ze crimineel blijken te zijn, ze zonder problemen uitgezet kunnen worden.
quote:Bij een frontale botsing in het Vlaamse Koksijde is woensdagavond een koppel om het leven gekomen. Een baby die in dezelfde auto zat, bleef vermoedelijk zo goed als ongedeerd.
Zag hij eruit als een Nigeriaanse prins?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik had gisteren zoiets raars.. een man voor mij bij de pinautomaat ging met wel 5 bankpasjes best veel geld opnemen
Nopequote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag hij eruit als een Nigeriaanse prins?
Goed opletten! Een van de nuttigste vakken voor je dagelijks leven.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:10 schreef supersof het volgende:
nu weer verder met verbintenissenrecht samenvatten huil doei kus
Sinds de tijd van Janmaat ongeveer, misschien ook eerder maar dat heb ik nog niks over gelezen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Je zegt wel dat ze al 30 jaar niks goed doen..
Waar stem jij trouwens op Ama?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |