pathe unlimitedquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog niet. Schijnt wel leuk te zijn he?
ik zat eraan te denken om een Pathe Unlimited pas aan te schaffen, maar de meest dichtstbijzijnde bios in Utrecht is de kleinste in heel Nederland en draait ook de minste films
zelfs op 20 minuten rijden vind ik het nog een topdeal. Alleen al 25% op popcorn...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Topshow
Zeker als je maar op 5 minuten van de bioscoop woont.
Oh ik heb geen gold... En ik koop ook zelden wat.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
zelfs op 20 minuten rijden vind ik het nog een topdeal. Alleen al 25% op popcorn...
Geen popcorn?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ik heb geen gold... En ik koop ook zelden wat.
Om films te bekijken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Geen popcorn?waarom dan naar de bios?
Er is in Groningen geen imax, maar dat zonder popcorn gedeelte klopt ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dus dan ga je naar guardians of the galaxy imax 3d... zonder popcorn ?!?!
Man, die film was epischquote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is in Groningen geen imax, maar dat zonder popcorn gedeelte klopt ja.
26.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:42 schreef Typisch het volgende:
Ik zit ook over ulimited te denken. Hoeveel betalen jullie per maand?
De Awesome Mix was wel een topshow ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Man, die film was epischdaar hoort gewoon popcorn bij
Popcorn
19quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:42 schreef Typisch het volgende:
Ik zit ook over ulimited te denken. Hoeveel betalen jullie per maand?
Zit niet bij ING.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
26.
Je kan hem trouwens met rentepunten bij de ing voor 39 euro / 4 maanden halen.
26 is unlimited gold, 19 is unlimitedquote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit niet bij ING.
Ah, 26 vind ik wel wat te veel. Zeker omdat ik er ook nog een klein halfuur naar toe moet rijden.
Ach, die 7 euro extra betekent wel dat je geen 3,5/1,5 euro toeslag voor imax en 3de betaalt. En gratis brillen. En 15% extra korting op popcorn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit niet bij ING.
Ah, 26 vind ik wel wat te veel. Zeker omdat ik er ook nog een klein halfuur naar toe moet rijden.
Scheelt wel wat als er in je bioscoop helemaal geen imax is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ach, die 7 euro extra betekent wel dat je geen 3,5/1,5 euro toeslag voor imax en 3de betaalt. En gratis brillen. En 15% extra korting op popcorn.
Dus dat haal je er wel uit.
dan wil het wel ja. Maar vriendin heeft geen gold, dus die pakt dan ook mijn korting mee. Maar hier heb je het er al uit na 1x imax en een popcorn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Scheelt wel wat als er in je bioscoop helemaal geen imax is.
Ik baal wel een beetje dat er hier geen imax is, dus in dat opzicht ben ik wel een beetje jelly op jou.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 02:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
dan wil het wel ja. Maar vriendin heeft geen gold, dus die pakt dan ook mijn korting mee. Maar hier heb je het er al uit na 1x imax en een popcorn.
Groningen he. Wees blij dat er stroom is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik baal wel een beetje dat er hier geen imax is, dus in dat opzicht ben ik wel een beetje jelly op jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |