Nog niet. Schijnt wel leuk te zijn he?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:49 schreef Elan het volgende:
Heb je Great Budapest Hotel gezien fokkie
boromir ging ook niet makkelijk dood hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Deel 1 heb ik jaren geleden in de bios gezien was (toen) wel tof, maar dit is allemaal zo nepen voorspelbaar zelfs superman gaat eerder dood dan die gasten![]()
World's End of zo is wel een topfilm trouwens
Beetje een rare film is het maar die ambiance is echt zo enorm cool. Meteen zin om naar dat hotel te gaanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog niet. Schijnt wel leuk te zijn he?
ik zat eraan te denken om een Pathe Unlimited pas aan te schaffen, maar de meest dichtstbijzijnde bios in Utrecht is de kleinste in heel Nederland en draait ook de minste films
Man man echt he enige opwindende waren de tetten van Eva Greenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
boromir ging ook niet makkelijk dood hoor
godverdomme halve pijlenkoker en die vent kon nog rustig eitje bakken
Vind eva green niet heel erg interessantquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Man man echt he enige opwindende waren de tetten van Eva Green
Nee. Zit wel een grote bios in Hoog Catherijne maar om daar nou speciaal een pas voor aan te schaffenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje een rare film is het maar die ambiance is echt zo enorm cool. Meteen zin om naar dat hotel te gaan![]()
Pathé is sowieso niet zo heel tof toch, hier in Rotjeknor issie ronduit kut kleine tyfus klapstoelen en standaard volle zalen waardoor je nog moet opletten ook want ze zetten je zo op rij 1 neer.
Heb je geen Utopolis in de buurt die zijn vaak wat chiller en ruimtelijker opgezet?
Ben je wel eens in het Louis hartlooper complex geweest? Maat van mij zegt dat het wel relaxt is daar je kan tosti laten komen met belletjequote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Zit wel een grote bios in Hoog Catherijne maar om daar nou speciaal een pas voor aan te schaffen
De Pathe in Bijlmer Arena is wel chill maar dan betaal ik elke keer een tientje om daar heen te gaan met de trein, ook geen doen.
Ja laatst nogquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben je wel eens in het Louis hartlooper complex geweest? Maat van mij zegt dat het wel relaxt is daar je kan tosti laten komen met belletje
Echt, fucking chillquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja laatst nog![]()
Hebben ze ook cafeetje voor je naar de zaal kan
Jawel hoor. Mix van de normale bioscooop-films en arthousequote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt, fucking chill![]()
Alleen niet de meest recente titels dacht ik is meer filmhuis en shit.
Al kan dat ook tof zijn natuurlijk
A Most Wanted Man?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel hoor. Mix van de normale bioscooop-films en arthouse
Was naar die laatste van Philip Seymour Hoffman gegaan.
Die jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:24 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |