Waarom? Je wint er niets mee, hij wordt misschien niet eens voor de rechter gebracht maar hij kan nu wel lekker gaan zeuren op de hetze die tegen hem bezig is en de linkse kerk die hem weg wil hebben en de corrupte rechterlijke macht en ga zo maar door.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima zaak dat hij weer wordt bekeken door het OM though
beter gaat ie in de gevangenis dikke mongolen cavia dat hij isquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ahhh, zuur. Sterkte.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vriendin heeft het uitgemaakt en gelukkig ben ik een emotioneel stabiele jongen
Goede beschrijvingquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:56 schreef supersof het volgende:
[..]
beter gaat ie in de gevangenis dikke mongolen cavia dat hij is
dat vind ik ookquote:
Dan wordt het maar eens tijd dat hij wel veroordeeld wordt. Vrijheid van meningsuiting vind ik 1 van de belangrijkste rechten die je kunt hebben maar niet op de manier waarop hij het gebruikt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom? Je wint er niets mee, hij wordt misschien niet eens voor de rechter gebracht maar hij kan nu wel lekker gaan zeuren op de hetze die tegen hem bezig is en de linkse kerk die hem weg wil hebben en de corrupte rechterlijke macht en ga zo maar door.
Jij ook al geslaagdquote:
Je maakt hem alleen maar sterker door hem te veroordelen. Dan kan hij de zondebok gaan spelen. En, nog erger, dan kan hij elke keer dat iemand iets vervelends zegt roepen dat dat óók vervolgd moet worden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan wordt het maar eens tijd dat hij wel veroordeeld wordt. Vrijheid van meningsuiting vind ik 1 van de belangrijkste rechten die je kunt hebben maar niet op de manier waarop hij het gebruikt.
Ik heb zelf geen verstand van dat soort dingen, maar het zal wel snel weer goed komen dan.quote:
Hebben we het wel vaker over gehad geloof ik. Ik vind zelf dat je als politicus in de Tweede Kamer gewoon dingen moet kunnen zeggen zonder aanklachten aan je broek te krijgen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting betekent dat je niet vervolgd mag worden door de overheid vanwege je uitspraken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan wordt het maar eens tijd dat hij wel veroordeeld wordt. Vrijheid van meningsuiting vind ik 1 van de belangrijkste rechten die je kunt hebben maar niet op de manier waarop hij het gebruikt.
Maar nu doe je alsof die mensen normaal kunnen nadenken. Als ze daartoe in staat waren, was het nooit zover gekomen. Je zou bijna zeggen, na 30 jaar dezelfde fouten maken, dat ze debiel zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je maakt hem alleen maar sterker door hem te veroordelen. Dan kan hij de zondebok gaan spelen. En, nog erger, dan kan hij elke keer dat iemand iets vervelends zegt roepen dat dat óók vervolgd moet worden.
hij discrimineert toch een hele bevolkingsgroep.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting betekent dat je niet vervolgd mag worden door de overheid vanwege je uitspraken.
Dus het OM heeft in principe niet echt voet om op te staan toch?
Tchock, wees even slim, heb ik ongelijk?
Spekman en Samsom deden hetzelfde. En zijn niet vervolgd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:00 schreef supersof het volgende:
[..]
hij discrimineert toch een hele bevolkingsgroep.
De vrijheid van meningsuiting is niet absoluut, dat wil zeggen, er zit een grens aan. Als je meningsuiting ook strafbaar is (bijvoorbeeld door mensen op te roepen tot moord) verlies je je vrijheid. Daarbij telt o.a. mee wát je precies zegt, wanneer je het zegt, waar je het zegt, wat je beroep is en ga zo maar door. Een politicus in de Tweede Kamer kan alles zeggen wat hij wil. Daarbuiten niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting betekent dat je niet vervolgd mag worden door de overheid vanwege je uitspraken.
Dus het OM heeft in principe niet echt voet om op te staan toch?
Tchock, wees even slim, heb ik ongelijk?
Zal wel een reden voor zijn dan he. Nu niet doen alsof jij er meer verstand van hebt..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spekman en Samsom deden hetzelfde. En zijn niet vervolgd.
Niet mee eens. Samsom zei dat Marokkanen "een etnisch monopolie hebben" op bepaalde misdrijven. Dat is niet verstandig om te zeggen maar het is ook geen discriminatie.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spekman en Samsom deden hetzelfde. En zijn niet vervolgd.
Ik snap dat het effectiever is om zijn standpunten en ideeën gewoon dood te zwijgen maar een groot gedeelte van onze bevolking is daar blijkbaar te achterlijk voor en loopt als een mak schaap achter hem aan. Dan kan een veroordeling een goed statement maken denk ikquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je maakt hem alleen maar sterker door hem te veroordelen. Dan kan hij de zondebok gaan spelen. En, nog erger, dan kan hij elke keer dat iemand iets vervelends zegt roepen dat dat óók vervolgd moet worden.
Er is niemand die Wilders afschrijft door een veroordeling. Dit is alleen maar koren op de molen voor mensen die toch al rechters, officieren en politieagenten haten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap dat het effectiever is om zijn standpunten en ideeën gewoon dood te zwijgen maar een groot gedeelte van onze bevolking is daar blijkbaar te achterlijk voor en loopt als een mak schaap achter hem aan. Dan kan een veroordeling een goed statement maken denk ik
Doodzwijgen werkt niet. Ze hebben jarenlang geprobeerd mensen monddood te maken omdat ze een andere mening hadden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap dat het effectiever is om zijn standpunten en ideeën gewoon dood te zwijgen maar een groot gedeelte van onze bevolking is daar blijkbaar te achterlijk voor en loopt als een mak schaap achter hem aan. Dan kan een veroordeling een goed statement maken denk ik
Meer verstand dan wie?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Zal wel een reden voor zijn dan he. Nu niet doen alsof jij er meer verstand van hebt..
Hij maakt daarin toch duidelijk onderscheid tussen verschillende bevolkingsgroepen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet mee eens. Samsom zei dat Marokkanen "een etnisch monopolie hebben" op bepaalde misdrijven. Dat is niet verstandig om te zeggen maar het is ook geen discriminatie.
Strafrecht is leuk man.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:03 schreef supersof het volgende:
tchock ik had deze week inleiding strafrecht en is best moeilijk en soms best sagaai
dan degenen die met die conclusie kwamen dat zij niet zouden worden vervolgd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doodzwijgen werkt niet. Ze hebben jarenlang geprobeerd mensen monddood te maken omdat ze een andere mening hadden.
De enige reden is te laten zien dat die mensen ongelijk hebben (als ze dat hebben). Daar zijn ze tot op heden niet toe in staat geweest.
[..]
Meer verstand dan wie?
[..]
Hij maakt daarin toch duidelijk onderscheid tussen verschillende bevolkingsgroepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |